15.
Book of Quran
١٥-
كِتَابُ الْقُرْآنِ


Chapter on what is mentioned about emphasizing the recitation of the Quran

‌بَابُ مَا جَاءَ فِي تَحْزِيبِ الْقُرْآنِ

Muwatta Imam Malik 454

Yahya related to me from Malik from Dawud ibn al-Husayn from al- Araj from Abd ar-Rahman ibn Abd al-Qari that Umar ibn al Khattab said, "Whoever misses reading his hizb at night and reads it from when the sun has passed the meridian until the dhuhr prayer has not missed it, or it is as if he has caught it."


Grade: Sahih

عبدالرحمن بن عبد رحمہ اللہ ( جو کہ قارہ قبیلے کی طرف منسوب ہونے کی بنا پر ) قاری ( کہلاتے ہیں ) سے روایت ہے کہ حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ جس شخص کا ( تلاوت کا مخصوص اور متعین ) حصہ رات کو رہ جائے ( اور وہ نیند یا بیماری وغیرہ کی بنا پر تہجد میں اسے نہ پڑھ سکے ، ) پھر اسے سورج ڈھلنے سے لے کر نماز ظہر تک ( کے درمیان ) پڑھ لے تو بے شک وہ اس سے ( گویا ) فوت ہی نہیں ہوا یا ( انھوں نے کہا کہ ) گویا اس نے اس ( فوت شدہ اجر و فضیلت ) کو پا لیا ۔

Abdulrahman bin Abd Rehmah Allah ( jo keh Qarrah qabeele ki taraf mansoob honay ki bana par ) Qari ( kehlatay hain ) se riwayat hai keh Hazrat Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya keh jis shakhs ka ( tilawat ka makhsoos aur mutayyan ) hissa raat ko reh jaye ( aur wo neend ya bimari waghaira ki bana par tahajud mein ise na parh sake, ) phir ise suraj dhalne se lekar namaz Zuhr tak ( ke darmiyan ) parh le to be shak wo is se ( goya ) faut hi nahi hua ya ( unhon ne kaha keh ) goya is ne is ( faut shuda ajr o fazilat ) ko pa liya.

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ الْحُصَيْنِ ، عَنِ الْأَعْرَجِ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَبْدٍ الْقَارِيِّ ، أَنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ قَالَ : « مَنْ فَاتَهُ حِزْبُهُ مِنَ اللَّيْلِ ، فَقَرَأَهُ حِينَ تَزُولُ الشَّمْسُ ، إِلَى صَلَاةِ الظُّهْرِ ، فَإِنَّهُ لَمْ يَفُتْهُ . أَوْ كَأَنَّهُ أَدْرَكَهُ »