20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ
Chapter on the moon sighting by the people of Makkah and others with them
بَابُ إِهْلَالِ أَهْلِ مَكَّةَ وَمَنْ بِهَا مِنْ غَيْرِهِمْ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘urwah bn al-zubayr | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
Muwatta Imam Malik 738
Yahya related to me from Malik, from Hisham ibn Urwa, that Abdullah ibn az-Zubayr stayed in Makka for nine years. He would go into ihram for hajj at the beginning of Dhu'l-Hijja, and Urwa ibn az- Zubayr, who was with him, would do likewise.Yahya said that Malik said, "The people of Makka and whoever else is living there besides them should go into ihram for hajj if they are in Makka, and anyone that is living in the centre of Makka and is not one of the people of Makka should not leave the Haram."Yahya said that Malik said, "Someone who goes into ihram for hajj in Makka should delay tawaf of the House and the sa'y between Safa and Marwa until he has come back from Mina, which is what Abdullah ibn Umar used to do."Malik was asked what the people of Madina, or anybody else, should do about tawaf if they went into ihram in Makka at the beginning of Dhu'l-Hijja, and he said, "They should delay the obligatory tawaf, which is the one they combine with the say between Safa and Marwa, but they can do whatever other tawaf they want to, and they should pray two rakas every time they complete seven tawafs, which is what the companions of the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, did when they had gone into ihram to do hajj. They delayed the tawaf of the House and the sa'y between Safa and Marwa until they had come back from Mina. Abdullah ibn Umar also did this, going into ihram for hajj in Makka at the beginning of Dhu'l-Hijja, and then delaying tawaf of theHouse and the say between Safa and Marwa until he had come back from Mina."Malik was asked whether one of the people of Makka could go into ihram to do umra in the centre of Makka, and he said, "No. He should go outside the Haram and go into ihram there."
یحییٰ نے مجھ سے مالک کی سند سے ہشام بن عروہ سے روایت کی، کہ عبداللہ بن زبیر نو سال تک مکہ میں مقیم رہے۔ وہ ذوالحجہ کے شروع میں حج کے لیے احرام باندھتے تھے اور عروہ بن زبیر جو ان کے ساتھ تھے وہ بھی ایسا ہی کرتے تھے۔ یحییٰ نے کہا کہ مالک نے کہا، "مکہ والے اور ان کے علاوہ جو کوئی بھی وہاں رہتا ہے، اگر وہ مکہ میں ہیں تو انہیں حج کے لیے احرام باندھ لینا چاہیے، اور جو کوئی مکہ کے مرکز میں رہتا ہے اور مکہ والوں میں سے نہیں ہے، اسے حرم سے باہر نہیں نکلنا چاہیے"۔ یحییٰ نے کہا کہ مالک نے کہا، "جو شخص مکہ میں حج کے لیے احرام باندھتا ہے، اسے چاہیے کہ وہ طوافِ کعبہ اور سعیِ صفا و مروہ کو اس وقت تک مؤخر کر دے جب تک کہ وہ منٰی سے واپس نہ آ جائے، اور یہی عبداللہ بن عمر کیا کرتے تھے"۔ مالک سے پوچھا گیا کہ مدینہ والوں یا کسی اور کو کیا کرنا چاہیے طواف کے بارے میں اگر وہ ذوالحجہ کے شروع میں مکہ میں احرام باندھ لیں، تو انہوں نے کہا، "انہیں واجب طواف کو مؤخر کر دینا چاہیے، یعنی وہ طواف جسے وہ سعی صفا و مروہ کے ساتھ ملاتے ہیں، لیکن وہ کوئی اور طواف جو چاہیں کر سکتے ہیں، اور انہیں ہر سات طواف مکمل کرنے پر دو رکعت نماز پڑھنی چاہیے، اور یہی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے صحابہ کیا کرتے تھے جب وہ حج کے لیے احرام باندھتے تھے۔ وہ طوافِ کعبہ اور سعیِ صفا و مروہ کو اس وقت تک مؤخر کرتے تھے جب تک کہ وہ منٰی سے واپس نہ آ جاتے۔ عبداللہ بن عمر بھی ایسا ہی کرتے تھے، وہ ذوالحجہ کے شروع میں مکہ میں حج کے لیے احرام باندھتے تھے، اور پھر طوافِ کعبہ اور سعیِ صفا و مروہ کو اس وقت تک مؤخر کرتے تھے جب تک کہ وہ منٰی سے واپس نہ آ جاتے"۔ مالک سے پوچھا گیا کہ کیا مکہ والوں میں سے کوئی شخص مکہ کے مرکز میں عمرہ کرنے کے لیے احرام باندھ سکتا ہے، تو انہوں نے کہا، "نہیں۔ اسے حرم سے باہر جا کر احرام باندھنا چاہیے"۔
Yahya ne mujh se Malik ki sanad se Hisham bin Urwah se riwayat ki, keh Abdullah bin Zubair nau saal tak Makkah mein muqeem rahe. Woh Zul Hijjah ke shuru mein Hajj ke liye ehraam bandhte thay aur Urwah bin Zubair jo un ke sath thay woh bhi aisa hi karte thay. Yahya ne kaha keh Malik ne kaha, "Makkah walay aur un ke ilawa jo koi bhi wahan rehta hai, agar woh Makkah mein hain to unhein Hajj ke liye ehraam bandh lena chahiye, aur jo koi Makkah ke markaz mein rehta hai aur Makkah walon mein se nahi hai, usay Haram se bahar nahi nikalna chahiye". Yahya ne kaha keh Malik ne kaha, "Jo shakhs Makkah mein Hajj ke liye ehraam bandhta hai, usay chahiye keh woh tawaaf e Kaaba aur saee e Safa o Marwah ko us waqt tak moakhir kar de jab tak woh Mina se wapas na aa jaye, aur yahi Abdullah bin Umar kia karte thay". Malik se poocha gaya keh Madina walon ya kisi aur ko kia karna chahiye tawaaf ke bare mein agar woh Zul Hijjah ke shuru mein Makkah mein ehraam bandh len, to unhon ne kaha, "Unhein wajib tawaaf ko moakhir kar dena chahiye, yani woh tawaaf jise woh saee Safa o Marwah ke sath milatay hain, lekin woh koi aur tawaaf jo chahain kar sakte hain, aur unhein har saat tawaaf mukammal karne par do rakat namaz parhni chahiye, aur yahi Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ke sahaba kia karte thay jab woh Hajj ke liye ehraam bandhte thay. Woh tawaaf e Kaaba aur saee e Safa o Marwah ko us waqt tak moakhir karte thay jab tak woh Mina se wapas na aa jatay. Abdullah bin Umar bhi aisa hi karte thay, woh Zul Hijjah ke shuru mein Makkah mein Hajj ke liye ehraam bandhte thay, aur phir tawaaf e Kaaba aur saee e Safa o Marwah ko us waqt tak moakhir karte thay jab tak woh Mina se wapas na aa jatay". Malik se poocha gaya keh kia Makkah walon mein se koi shakhs Makkah ke markaz mein Umrah ke liye ehraam bandh sakta hai, to unhon ne kaha, "Nahin. Usey Haram se bahar ja kar ehraam bandhna chahiye".
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ الزُّبَيْرِ أَقَامَ بِمَكَّةَ تِسْعَ سِنِينَ ، وَهُوَ « يُهِلُّ بِالْحَجِّ لِهِلَالِ ذِي الْحِجَّةِ »، وَعُرْوَةُ بْنُ الزُّبَيْرِ مَعَهُ يَفْعَلُ ذَلِكَ قَالَ يَحْيَى : قَالَ مَالِكٌ : « وَإِنَّمَا يُهِلُّ أَهْلُ مَكَّةَ وَغَيْرُهُمْ بِالْحَجِّ إِذَا كَانُوا بِهَا ، وَمَنْ كَانَ مُقِيمًا ⦗ص:٣٤٠⦘ بِمَكَّةَ مِنْ غَيْرِ أَهْلِهَا مِنْ جَوْفِ مَكَّةَ لَا يَخْرُجُ مِنَ الْحَرَمِ » قَالَ يَحْيَى : قَالَ مَالِكٌ : « وَمَنْ أَهَلَّ مِنْ مَكَّةَ بِالْحَجِّ ، فَلْيُؤَخِّرِ الطَّوَافَ بِالْبَيْتِ وَالسَّعْيَ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ حَتَّى يَرْجِعَ مِنْ مِنًى وَكَذَلِكَ صَنَعَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ » وَسُئِلَ مَالِكٌ عَمَّنْ أَهَلَّ بِالْحَجِّ مِنْ أَهْلِ الْمَدِينَةِ أَوْ غَيْرِهِمْ مِنْ مَكَّةَ ، لِهِلَالِ ذِي الْحِجَّةِ ، كَيْفَ يَصْنَعُ بِالطَّوَافِ ؟ قَالَ : « أَمَّا الطَّوَافُ الْوَاجِبُ فَلْيُؤَخِّرْهُ ، وَهُوَ الَّذِي يَصِلُ بَيْنَهُ وَبَيْنَ السَّعْيِ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ . وَلْيَطُفْ مَا بَدَا لَهُ . وَلْيُصَلِّ رَكْعَتَيْنِ كُلَّمَا طَافَ سُبْعًا . وَقَدْ فَعَلَ ذَلِكَ أَصْحَابُ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ الَّذِينَ أَهَلُّوا بِالْحَجِّ . فَأَخَّرُوا الطَّوَافَ بِالْبَيْتِ وَالسَّعْيَ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ حَتَّى رَجَعُوا مِنْ مِنًى . وَفَعَلَ ذَلِكَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ فَكَانَ يُهِلُّ لِهِلَالِ ذِي الْحِجَّةِ بِالْحَجِّ مِنْ مَكَّةَ وَيُؤَخِّرُ الطَّوَافَ بِالْبَيْتِ وَالسَّعْيَ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ حَتَّى يَرْجِعَ مِنْ مِنًى » وَسُئِلَ مَالِكٌ عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَهْلِ مَكَّةَ . هَلْ يُهِلُّ مِنْ جَوْفِ مَكَّةَ بِعُمْرَةٍ ؟ قَالَ : « بَلْ يَخْرُجُ إِلَى الْحِلِّ فَيُحْرِمُ مِنْهُ »