20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ
Chapter on what is mentioned about temporary marriage (Mut'ah)
بَابُ مَا جَاءَ فِي التَّمَتُّعِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
‘abd al-lah bn dīnārin | Abdullah ibn Dinar al-Qurashi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ دِينَارٍ | عبد الله بن دينار القرشي | ثقة |
Muwatta Imam Malik 750
Yahya related to me from Malik, from Abdullah ibn Dinar, that Abdullah ibn Umar used to say, "Anyone that does umra in the months of hajj, that is, in Shawwal, Dhu'l-Qada, or in Dhu'l-Hijja before the hajj, and then stays in Makka until the time for hajj, is doing tamattu if he then does hajj. He must sacrifice whatever animal it is easy for him to obtain, and if he cannot find one then he must fast three days during hajj and seven days when he returns."Malik said, "This is only the case if he stays until the hajj and does hajj in that same year."Malik said that if someone who was from Makka but had stopped living there and gone to live elsewhere, came back to do umra in the months of the hajj and then stayed in Makka to begin hajj there, he was doing tamattu, and had to offer up a sacrificial animal, or fast if he could not find one. He was not the same as the people of Makka.Malik was asked whether someone who was not from Makka and entered Makka to do umra in the months of hajj with the intention of staying on to begin his hajj there was doing tamattu or not, and he said, "Yes, he is doing tamattu, and he is not the same as the people of Makka, even if he has the intention of staying there. This is because he has entered Makka, and is not one of its people, and making a sacrifice or fasting is incumbent on anyone who is not from Makka, and, although he intends to stay, he does not know what possibilities might arise later. He is not one of the people of Makka."
Grade: Sahih
یحییٰ نے مجھ سے مالک کی سند سے روایت کی ، انہوں نے عبد اللہ بن دینار سے ، انہوں نے کہا کہ عبد اللہ بن عمر کہا کرتے تھے کہ "جو شخص حج کے مہینوں یعنی شوال ، ذوالقعدہ یا ذوالحجہ میں حج سے پہلے عمرہ کرے اور پھر مکہ میں حج کے وقت تک ٹھہرا رہے تو وہ تمتع کر رہا ہے اگر وہ پھر حج کرے۔ اس پر قربانی کرنا واجب ہے چاہے اسے جو بھی جانور آسانی سے مل جائے اور اگر اسے نہ مل سکے تو اس پر حج میں تین دن اور واپس آنے پر سات دن کے روزے رکھنا واجب ہیں۔" مالک نے کہا ، "یہ صرف اس صورت میں ہے جب وہ حج تک ٹھہرا رہے اور اسی سال حج کرے۔" مالک نے کہا کہ اگر کوئی شخص مکہ کا رہنے والا ہو لیکن وہاں سے ہجرت کر کے کسی اور جگہ رہنے لگا ہو اور وہ حج کے مہینوں میں عمرہ کرنے کے لیے واپس آئے اور پھر مکہ میں ٹھہر کر وہیں سے حج شروع کرے تو وہ تمتع کر رہا ہے اور اس پر قربانی واجب ہے یا اگر وہ قربانی نہ کر سکے تو روزے رکھے۔ وہ مکہ والوں جیسا نہیں ہے۔" مالک سے پوچھا گیا کہ اگر کوئی شخص مکہ کا رہنے والا نہ ہو اور حج کے مہینوں میں عمرہ کرنے کے ارادے سے مکہ میں داخل ہو اور پھر وہیں سے حج شروع کرنے کے لیے ٹھہرا رہے تو کیا وہ تمتع کر رہا ہے یا نہیں؟ تو انہوں نے کہا ، "ہاں ، وہ تمتع کر رہا ہے اور وہ مکہ والوں جیسا نہیں ہے چاہے اس کا ارادہ ٹھہرنے کا ہی کیوں نہ ہو۔" کیونکہ وہ مکہ میں داخل ہوا ہے اور وہاں کا رہنے والا نہیں ہے اور قربانی کرنا یا روزے رکھنا ہر اس شخص پر واجب ہے جو مکہ کا رہنے والا نہیں ہے اور اگرچہ اس کا ارادہ ٹھہرنے کا ہے لیکن وہ نہیں جانتا کہ بعد میں کیا امکانات پیدا ہو سکتے ہیں۔ وہ مکہ والوں میں سے نہیں ہے۔"
Yahya ne mujh se Malik ki sanad se riwayat ki, unhon ne Abdullah bin Dinar se, unhon ne kaha ki Abdullah bin Umar kaha karte the ki "Jo shakhs Hajj ke mahenon yani Shawwal, Dhul-Qa'dah ya Dhul-Hijjah mein Hajj se pehle Umrah kare aur phir Makkah mein Hajj ke waqt tak thehra rahe to woh Tamattu kar raha hai agar woh phir Hajj kare. Iss par Qurbani karna wajib hai chahe usse jo bhi janwar aasani se mil jaye aur agar usse na mil sake to uss par Hajj mein teen din aur wapas aane par saat din ke roze rakhna wajib hain." Malik ne kaha, "Yeh sirf uss surat mein hai jab woh Hajj tak thehra rahe aur usi saal Hajj kare." Malik ne kaha ki agar koi shakhs Makkah ka rehne wala ho lekin wahan se hijrat kar ke kisi aur jagah rehne laga ho aur woh Hajj ke mahenon mein Umrah karne ke liye wapas aaye aur phir Makkah mein theher kar wahin se Hajj shuru kare to woh Tamattu kar raha hai aur uss par Qurbani wajib hai ya agar woh Qurbani na kar sake to roze rakhe. Woh Makkah walon jaisa nahin hai." Malik se pucha gaya ki agar koi shakhs Makkah ka rehne wala na ho aur Hajj ke mahenon mein Umrah karne ke irade se Makkah mein dakhil ho aur phir wahin se Hajj shuru karne ke liye thehra rahe to kya woh Tamattu kar raha hai ya nahin? To unhon ne kaha, "Haan, woh Tamattu kar raha hai aur woh Makkah walon jaisa nahin hai chahe uss ka irada theherne ka hi kyon na ho." Kyunki woh Makkah mein dakhil hua hai aur wahan ka rehne wala nahin hai aur Qurbani karna ya roze rakhna har uss shakhs par wajib hai jo Makkah ka rehne wala nahin hai aur agarche uss ka irada theherne ka hai lekin woh nahin janta ki baad mein kya imkanat paida ho sakte hain. Woh Makkah walon mein se nahin hai."
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ دِينَارٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « مَنِ اعْتَمَرَ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ فِي شَوَّالٍ ، أَوْ ذِي الْقَعْدَةِ ، أَوْ فِي ذِي الْحِجَّةِ ، قَبْلَ الْحَجِّ . ثُمَّ أَقَامَ بِمَكَّةَ حَتَّى يُدْرِكَهُ الْحَجُّ ، فَهُوَ مُتَمَتِّعٌ ، إِنْ حَجَّ . وَعَلَيْهِ مَا اسْتَيْسَرَ مِنَ الْهَدْيِ فَإِنْ لَمْ يَجِدْ فَصِيَامُ ثَلَاثَةِ أَيَّامٍ فِي الْحَجِّ ، وَسَبْعَةٍ إِذَا رَجَعَ » قَالَ مَالِكٌ : « وَذَلِكَ إِذَا أَقَامَ حَتَّى الْحَجِّ ، ثُمَّ حَجَّ مِنْ عَامِهِ » ⦗ص:٣٤٥⦘ قَالَ مَالِكٌ : فِي رَجُلٍ مِنْ أَهْلِ مَكَّةَ انْقَطَعَ إِلَى غَيْرِهَا ، وَسَكَنَ سِوَاهَا ، ثُمَّ قَدِمَ مُعْتَمِرًا فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ ، ثُمَّ أَقَامَ بِمَكَّةَ حَتَّى أَنْشَأَ الْحَجَّ مِنْهَا : « إِنَّهُ مُتَمَتِّعٌ يَجِبُ عَلَيْهِ الْهَدْيُ أَوِ الصِّيَامُ إِنْ لَمْ يَجِدْ هَدْيًا ، وَأَنَّهُ لَا يَكُونُ مِثْلَ أَهْلِ مَكَّةَ » وَسُئِلَ مالكٌ ، عَنْ رَجُلٍ مِنْ غَيْرِ أَهْلِ مَكَّةَ . دَخَلَ مَكَّةَ بِعُمْرَةٍ فِي أَشْهُرِ الْحَجِّ . وَهُوَ يُرِيدُ الْإِقَامَةَ بِمَكَّةَ حَتَّى يُنْشِئَ الْحَجَّ . أَمُتَمَتِّعٌ هُوَ ؟ فَقَالَ : « نَعَمْ . هُوَ مُتَمَتِّعٌ . وَلَيْسَ هُوَ مِثْلَ أَهْلِ مَكَّةَ . وَإِنْ أَرَادَ الْإِقَامَةَ . وَذَلِكَ أَنَّهُ دَخَلَ مَكَّةَ ، وَلَيْسَ هُوَ مِنْ أَهْلِهَا وَإِنَّمَا الْهَدْيُ أَوِ الصِّيَامُ عَلَى مَنْ لَمْ يَكُنْ مِنْ أَهْلِ مَكَّةَ ، وَأَنَّ هَذَا الرَّجُلَ يُرِيدُ الْإِقَامَةَ . وَلَا يَدْرِي مَا يَبْدُو لَهُ بَعْدَ ذَلِكَ . وَلَيْسَ هُوَ مِنْ أَهْلِ مَكَّةَ »