21.
Book of Jihad
٢١-
كِتَابُ الْجِهَادِ


Chapter on what is mentioned about appropriation in voluntary acts

‌بَابُ مَا جَاءَ فِي السَّلَبِ فِي النَّفَلِ

NameFameRank
ibn ‘abbāsin Abdullah bin Abbas Al-Qurashi Companion
al-qāsim bn muḥammadin Al-Qasim ibn Muhammad at-Taymi Trustworthy, the best of his time
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
الأسمالشهرةالرتبة
ابْنُ عَبَّاسٍ عبد الله بن العباس القرشي صحابي
الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ القاسم بن محمد التيمي ثقة أفضل أهل زمانه
ابْنِ شِهَابٍ محمد بن شهاب الزهري الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه

Muwatta Imam Malik 961

Yahya related to me from Malik from Ibn Shihab that al-Qasim ibn Muhammad said that he had heard a man asking ibn Abbas about booty. Ibn Abbas said, "Horses are part of the booty and personal effects are as well."Then the man repeated his question, and Ibn Abbas repeated his answer. Then the man said, "What are the spoils which He, the Blessed, the Exalted, mentioned in His Book?" He kept on asking until Ibn Abbas was on the verge of being annoyed, then Ibn Abbas said, "Do you know who this man is like? Ibn Sabigh, who was beaten by Umar ibn al-Khattab because he was notorious for asking foolish questions."Yahya said that Malik was asked whether someone who killed one of the enemy could keep the man's effects without the permission of the Imam. He said, "No one can do that without the permission of the Imam. Only the Imam can make ijtihad. I have not heard that the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, ever said, 'Whoever kills someone can have his effects,' on any other day than the day of Hunayn."3


Grade: Sahih

قاسم بن محمد رحمہ اللہ سے روایت ہے ، کہتے ہیں کہ میں نے ایک آدمی کو سنا ، وہ حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہ سے انفال ( نفل ، زائد انعام یا مال غنیمت ) کے متعلق سوال کر رہا تھا تو حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ نے فرمایا : گھوڑا بھی نفل میں سے ہے اور سلب ( باقی چھینا ہوا مال ) بھی نفل میں سے ہے ، قاسم رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ اس نے اپنا سوال پھر دہرایا تو حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ نے بھی وہی جواب دیا ، پھر وہ شخص کہنے لگا کہ ( میری مراد ) وہ ’’ انفال ‘‘ ( ہیں ) جن کے متعلق اللہ تعالیٰ نے اپنی کتاب ( کی سورۂ انفال کے آغاز ) میں تذکرہ فرمایا ہے ، ان سے کیا مراد ہے ؟ قاسم رحمہ اللہ کہتے ہیں کہ وہ شخص مسلسل یہ سوال کرتا رہا ، یہاں تک کہ وہ قریب تھا کہ ان کو ( حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ کو ) تنگی میں ڈال دے ( اور وہ تنگ آ ہی گئے ) تو حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ نے فرمایا : کیا تم جانتے ہو کہ اس شخص کی کیا مثال ہے ؟ ( اس کی مثال ) صبیغ کی طرح ہے جس کی حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ نے خوب پٹائی کی تھی ۔

Qasim bin Muhammad rehmatullah alaihe se riwayat hai, kehte hain ki maine ek aadmi ko suna, woh Hazrat Abdullah bin Abbas (رضي الله تعالى عنه) se anfal (nafl, zaid inaam ya maal e ghanimat) ke mutalliq sawal kar raha tha to Hazrat Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya: Ghora bhi nafl mein se hai aur salb (baqi chheena hua maal) bhi nafl mein se hai, Qasim rehmatullah alaihe kehte hain ki usne apna sawal phir dohraya to Hazrat Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) ne bhi wohi jawab diya, phir woh shakhs kehne laga ki (meri murad) woh "anfal" (hain) jin ke mutalliq Allah ta'ala ne apni kitab (ki Surah Anfal ke aaghaz) mein tazkira farmaya hai, un se kya murad hai? Qasim rehmatullah alaihe kehte hain ki woh shakhs musalsal yeh sawal karta raha, yahan tak ki woh qareeb tha ki un ko (Hazrat Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) ko) tangi mein daal de (aur woh tang aa hi gaye) to Hazrat Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya: kya tum jante ho ki is shakhs ki kya misaal hai? (Is ki misaal) Sabigh ki tarah hai jis ki Hazrat Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) ne khoob pitaai ki thi.

وَحَدَّثَنِي مَالِكٍ ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ أَنَّهُ قَالَ : سَمِعْتُ رَجُلًا يَسْأَلُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عَبَّاسٍ عَنِ الْأَنْفَالِ ؟ فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ : « الْفَرَسُ مِنَ النَّفَلِ . وَالسَّلَبُ مِنَ النَّفَلِ ». قَالَ : ثُمَّ عَادَ الرَّجُلُ لِمَسْأَلَتِهِ : فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ ، ذَلِكَ أَيْضًا . ثُمَّ قَالَ الرَّجُلُ : الْأَنْفَالُ الَّتِي قَالَ اللَّهُ فِي كِتَابِهِ مَا هِيَ ؟ قَالَ الْقَاسِمُ : فَلَمْ يَزَلْ يَسْأَلُهُ حَتَّى كَادَ أَنْ يُحْرِجَهُ ثُمَّ قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ : « أَتَدْرُونَ مَا مَثَلُ هَذَا ؟ مَثَلُ صَبِيغٍ الَّذِي ضَرَبَهُ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ » قَالَ : وَسُئِلَ مالكٌ عَمَّنْ قَتَلَ قَتِيلًا مِنَ الْعَدُوِّ ، أَيَكُونُ لَهُ سَلَبُهُ بِغَيْرِ إِذْنِ الْإِمَامِ ؟ قَالَ : " لَا يَكُونُ ذَلِكَ لِأَحَدٍ بِغَيْرِ إِذْنِ الْإِمَامِ . وَلَا يَكُونُ ذَلِكَ مِنَ الْإِمَامِ إِلَّا عَلَى وَجْهِ الِاجْتِهَادِ . وَلَمْ يَبْلُغْنِي أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ : مَنْ قَتَلَ قَتِيلًا فَلَهُ سَلَبُهُ إِلَّا يَوْمَ حُنَيْنٍ "