21.
Book of Jihad
٢١-
كِتَابُ الْجِهَادِ


Chapter on division of spoils for horses in Jihad

‌بَابُ الْقَسْمِ لِلْخَيْلِ فِي الْغَزْو

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Muwatta Imam Malik 963

Yahya related to me that Malik said that he had heard that Umar ibn Abd al-Aziz used to say, "The man on horse-back has two shares, and the man on foot has one."Malik added, "I continue to hear the same."Malik, when asked whether a man who was present with several horses took a share for all of them, said, "I have never heard that. I think that there is only a share for the horse on which he fought."Malik said, "I think that foreign horses and half-breeds are considered as horses because Allah, the Blessed, the Exalted, said in His Book, 'All horses, and mules, and asses, for you to ride, and as an adornment.' (Sura16 ayat 8). He said, the Mighty, the Majestic, 'Make ready for them whatever force and strings of horses you can, to terrify thereby the enemy of Allah and your enemy.' (Sura 8 ayat 60). I think that foreign breeds and half-breeds are considered as horses if the governor accepts them."Said ibn al-Musayyab was asked about working horses, and whether there was zakat on them. He said, "Is there any zakat on horses.?"

یحییٰ نے مجھ سے بیان کیا، کہا کہ امام مالک نے بیان کیا کہ انہوں نے سنا تھا کہ عمر بن عبدالعزیز کہا کرتے تھے کہ ”گھڑ سوار کے لیے دو حصے ہیں اور پیادے کے لیے ایک حصہ“۔ امام مالک نے کہا کہ ”میں اب بھی یہی سنتا ہوں“۔ امام مالک سے پوچھا گیا کہ اگر کسی شخص کے پاس کئی گھوڑے ہوں تو کیا وہ ان سب کے لیے حصہ لے گا؟ انہوں نے کہا کہ ”میں نے ایسا کبھی نہیں سنا۔ میرے خیال میں صرف اس گھوڑے کا حصہ ہے جس پر وہ لڑا تھا۔ امام مالک نے کہا کہ ”میں سمجھتا ہوں کہ غیر ملکی گھوڑے اور دوغلی نسل کے گھوڑے بھی گھوڑے ہی سمجھے جاتے ہیں کیونکہ اللہ تبارک و تعالیٰ نے اپنی کتاب میں فرمایا ہے کہ ”گھوڑے، خچر اور گدھے (تمہارے لیے پیدا کیے گئے ہیں) تاکہ تم ان پر سوار ہو اور زینت (کے لیے بھی)“۔ (سورۃ النحل: ۸)۔ اللہ عزوجل نے فرمایا ہے کہ ”تم اپنے لیے طاقت اور گھوڑوں کے بندوبست میں جتنی بھی طاقت ہو، تیار رکھو تاکہ تم اس سے اللہ کے دشمنوں اور اپنے دشمنوں کو دہشت زدہ کر سکو“۔ (سورۃ الانفال: ۶۰)۔ میں سمجھتا ہوں کہ غیر ملکی نسلوں اور دوغلی نسل کے گھوڑوں کو بھی گھوڑے ہی سمجھا جائے گا اگر حاکم انہیں قبول کر لے“۔ سعید بن المسیب سے کام کرنے والے گھوڑوں کے بارے میں پوچھا گیا کہ کیا ان پر زکوٰۃ ہے؟ انہوں نے کہا کہ ”کیا گھوڑوں پر زکوٰۃ ہے؟“

Yahiya ne mujh se bayan kiya, kaha ke Imam Malik ne bayan kiya ke unhon ne suna tha ke Umar bin Abd-al-Aziz kaha karte the ke "Ghor sawar ke liye do hisse hain aur paidal ke liye ek hissa". Imam Malik ne kaha ke "Main abhi bhi yahi sunta hun". Imam Malik se poocha gaya ke agar kisi shakhs ke pass kai ghore hon to kya wo un sab ke liye hissa lega? Unhon ne kaha ke "Maine aisa kabhi nahin suna. Mere khayal mein sirf us ghore ka hissa hai jis par wo lara tha. Imam Malik ne kaha ke "Main samjhta hun ke ghair mulki ghore aur doghli nasal ke ghore bhi ghore hi samjhe jate hain kyunki Allah Tabarak-o-Ta'ala ne apni kitab mein farmaya hai ke "Ghore, khachar aur gadhe (tumhare liye paida kiye gaye hain) taake tum un par sawar ho aur zeenat (ke liye bhi)". (Surat-an-Nahl: 8). Allah Azz-o-Jal ne farmaya hai ke "Tum apne liye taqat aur ghoron ke bandobast mein jitni bhi taqat ho, taiyar rakho taake tum us se Allah ke dushmanon aur apne dushmanon ko dahshat zada kar sako". (Surat-al-Anfal: 60). Main samjhta hun ke ghair mulki naslon aur doghli nasal ke ghoron ko bhi ghore hi samjha jayega agar hakim unhen qubool kar le". Saeed bin-al-Musayyab se kaam karne wale ghoron ke bare mein poocha gaya ke kya un par zakat hai? Unhon ne kaha ke "Kya ghoron par zakat hai?"

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، أَنَّهُ قَالَ : بَلَغَنِي أَنَّ عُمَرَ بْنَ عَبْدِ الْعَزِيزِ كَانَ يَقُولُ : « لِلْفَرَسِ سَهْمَانِ ، وَلِلرَّجُلِ سَهْمٌ » قَالَ مَالِكٌ : « وَلَمْ أَزَلْ أَسْمَعُ ذَلِكَ » وَسُئِلَ مالكٌ ، عَنْ رَجُلٍ يَحْضُرُ بِأَفْرَاسٍ كَثِيرَةٍ ، فَهَلْ يُقْسَمُ لَهَا كُلِّهَا ؟ فَقَالَ : « لَمْ أَسْمَعْ ⦗ص:٤٥٧⦘ بِذَلِكَ . وَلَا أَرَى أَنْ يُقْسَمَ إِلَّا لِفَرَسٍ وَاحِدٍ . الَّذِي يُقَاتِلُ عَلَيْهِ » قَالَ مَالِكٌ : " لَا أَرَى الْبَرَاذِينَ وَالْهُجُنَ إِلَّا مِنَ الْخَيْلِ ، لِأَنَّ اللَّهَ ﵎ قَالَ فِي كِتَابِهِ ﴿ وَالْخَيْلَ وَالْبِغَالَ وَالْحَمِيرَ ، لِتَرْكَبُوهَا وَزِينَةً ﴾ [ النحل : ٨ ]، وَقَالَ ﷿ ﴿ وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ ، تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ ﴾ [ الأنفال : ٦٠ ]. فَأَنَا أَرَى الْبَرَاذِينَ وَالْهُجُنَ مِنَ الْخَيْلِ إِذَا أَجَازَهَا الْوَالِي "