4.
Statement of Prayer
٤-
بيان الصلاة


Description of the place to stand in prayer

بيان مواضع القيام في الصلاة

Mishkat al-Masabih 1116

Qais b. ‘Ubad said:While I was in the mosque in the front row a man pulled me from behind, moved me aside and took my place, with the result, I swear by God, that I did not know what prayers I said. When he had finished I saw that he was Ubayy b. Ka'b. He said, “Young man, God does not wrong you, for this is a charge from the Prophet to us that we should be near him.” He then faced the qibla and said three times, “Mayahl al-'aqdperish, by the Lord of the Ka'ba!” Then he said, “I swear by God that I do not grieve for them, but for those they have led astray.” I asked, “Abu Ya'qub, what do you mean byahl al-'aqd?”* He replied, “The commanders.” * One of the meanings of 'aqdis “responsibility.’’ The phrase literally means “the people bf responsibility”, i.e. those who are in responsible positions. A chief ruler may be calledsahib al-'aqd wal hall, i.e. he who binds and looses. Nasa’i transmitted it.


Grade: Sahih

قیس بن عباد بیان کرتے ہیں ، اسی اثنا میں کہ میں مسجد میں پہلی صف میں تھا کہ کسی آدمی نے مجھے زور سے پیچھے کھینچا ، وہ مجھے وہاں سے ہٹا کر خود وہاں کھڑا ہو گیا ، اللہ کی قسم ! مجھے اپنی نماز کے بارے میں کچھ یاد نہ رہا ، جب نماز سے فارغ ہوئے تو وہ ابی بن کعب ؓ تھے ، انہوں نے فرمایا : نوجوان ! اللہ تمہیں کسی تکلیف سے دوچار نہ کرے ، بے شک یہ نبی ﷺ کی طرف سے ہمارے لیے حکم ہے کہ ہم امام کے پاس کھڑے ہوں ، پھر انہوں نے قبلہ رخ کھڑے ہو کر فرمایا :’’ اہل عقد ‘‘ ہلاک ہو گئے ، رب کعبہ کی قسم ! مجھے ان پر کوئی افسوس نہیں ، لیکن مجھے افسوس تو ان پر ہے جنہوں نے گمراہ کیا ، میں نے کہا : ابویعقوب ! ’’ اہل عقد ‘‘ سے کون مراد ہیں ؟ انہوں نے فرمایا : حکمران ۔ صحیح ، رواہ النسائی ۔

Qais bin Abad bayan karte hain, isi asna mein keh mein masjid mein pehli saf mein tha keh kisi aadmi ne mujhe zor se peeche khencha, woh mujhe wahan se hata kar khud wahan khara ho gaya, Allah ki qasam! mujhe apni namaz ke bare mein kuchh yaad na raha, jab namaz se farigh huye to woh Ubay bin Ka'ab (RA) the, unhon ne farmaya: Naujawan! Allah tumhein kisi takleef se dochar na kare, be shak yeh Nabi (PBUH) ki taraf se hamare liye hukm hai keh hum imam ke paas khare hon, phir unhon ne qibla rukh khare ho kar farmaya: ''Ahl-e-aqd'' halaak ho gaye, Rab-e-Kaaba ki qasam! mujhe un par koi afsos nahin, lekin mujhe afsos to un par hai jinhon ne gumrah kiya, maine kaha: Abu Yaqub! ''Ahl-e-aqd'' se kon murad hain? Unhon ne farmaya: Hukmaran. Sahih, Riwayatun Nisai.

وَعَنْ قَيْسِ بْنِ عُبَادٍ قَالَ: بَيْنَا أَنَا فِي الْمَسْجِدِ فِي الصَّفِّ الْمُقَدَّمِ فَجَبَذَنِي رَجُلٌ مِنْ خَلْفِي جَبْذَةً فَنَحَّانِي وَقَامَ مَقَامِي فَوَاللَّهِ مَا عَقَلْتُ صَلَاتِي. فَلَمَّا انْصَرَفَ إِذَا هُوَ أُبَيُّ بْنُ كَعْبٍ فَقَالَ: يَا فَتَى لَا يَسُوءُكَ اللَّهُ إِنَّ هَذَا عُهِدَ مِنَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَيْنَا أَنْ نَلِيَهُ ثُمَّ اسْتَقْبَلَ الْقِبْلَةَ فَقَالَ: هَلَكَ أَهْلُ الْعُقَدِ وَرَبِّ الْكَعْبَةِ ثَلَاثًا ثُمَّ قَالَ: وَاللَّهِ مَا عَلَيْهِمْ آسَى وَلَكِنْ آسَى عَلَى مَنْ أَضَلُّوا. قُلْتُ يَا أَبَا يَعْقُوبَ مَا تَعْنِي بِأَهْلِ العقد؟ قَالَ: الْأُمَرَاء. رَوَاهُ النَّسَائِيّ