27.
Statement of the Conditions of Resurrection and Returning
٢٧-
بيان أحوال القيامة والبعث
Description of Paradise and the state of its inhabitants
بيان الجنة وحال أهلها
Mishkat al-Masabih 5617
Ubadah ibn Samit reported: The Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said, “Paradise has one hundred levels, between each of them is like the distance between heaven and earth. Al-Firdaus is the highest level of Paradise, from it flow the rivers of Paradise, and above it is the Throne. When you ask Allah, ask him for Al-Firdaus.” Source: Tirmidhi. I have not found it in Sahih al-Bukhari or Sahih Muslim. It is an authentic narration (Sahih).
Grade: Sahih
عبادہ بن صامت ؓ بیان کرتے ہیں ، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ جنت میں سو درجے ہیں ، اور ہر دو درجوں کے درمیان اس قدر فاصلہ ہے جس قدر آسمان اور زمین کے درمیان ہے ، اور فردوس سب سے اعلیٰ درجے کی جنت ہے ، جنت کی چاروں نہریں وہیں سے جاری ہوتی ہیں اور اسی کے اوپر عرش ہے ، جب تم اللہ سے سوال کرو تو اس سے فردوس کا سوال کرو ۔ (جو کہ جنت کا اعلیٰ مقام ہے) ۔‘‘ ترمذی ۔ میں نے اسے نہ تو صحیحین میں پایا ہے اور نہ کتاب الحمیدی میں ۔ اسنادہ صحیح ، رواہ الترمذی ۔
Ibadat bin Samit bayan karte hain, Rasool Allah ne farmaya: ''Jannat mein sau darje hain, aur har do darjon ke darmiyan is qadar fasla hai jis qadar aasman aur zameen ke darmiyan hai, aur Firdaus sab se aala darje ki jannat hai, jannat ki chaaron nahrein wahin se jari hoti hain aur isi ke upar arsh hai, jab tum Allah se sawal karo to us se Firdaus ka sawal karo. (Jo keh jannat ka aala maqam hai).'' Tirmizi. Maine ise na to Sahih mein paya hai aur na Kitab al-Humaidi mein. Isnaad sahih, riwayat al-Tirmizi.
وَعَنْ عُبَادَةَ بْنِ الصَّامِتِ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «فِي الْجَنَّةِ مائةُ درجةٍ مَا بينَ كلِّ دَرَجَتَيْنِ كَمَا بَيْنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ وَالْفِرْدَوْسُ أَعْلَاهَا دَرَجَةً مِنْهَا تُفَجَّرُ أَنْهَارُ الْجَنَّةِ الْأَرْبَعَةُ وَمِنْ فَوْقِهَا يَكُونُ الْعَرْشُ فَإِذَا سَأَلْتُمُ اللَّهَ فَاسْأَلُوهُ الْفِرْدَوْسَ» رَوَاهُ التِّرْمِذِيُّ وَلَمْ أَجِدْهُ فِي الصَّحِيحَيْنِ وَلَا فِي كِتَابِ الْحُمَيْدِيِّ