27.
Statement of the Conditions of Resurrection and Returning
٢٧-
بيان أحوال القيامة والبعث


Description of Paradise and the state of its inhabitants

بيان الجنة وحال أهلها

Mishkat al-Masabih 5648

Abu Sa'idؓ narrated that the Messenger of Allah ﷺ said: "The lowest in rank among the people of Paradise will have eighty thousand servants and seventy-two wives, and a tent will be pitched for him from jewels, emeralds, and rubies, covering the distance between Sana'a and his abode." And with the same chain, it is narrated: "Whoever among the people of Paradise dies, young or old (in this world), they will all be thirty years old in Paradise, their age will never exceed that, and the people of Hellfire will also be like that (thirty years old)." And with the same chain, it is narrated: "There will be crowns on their (the people of Paradise's) heads, and the smallest pearl of it will illuminate the distance between the east and the west." And with the same chain, it is narrated: "When a believer desires a child in Paradise, his conception, birth, and reaching the desired age will all happen in an hour, as he wishes." And Ishaq bin Ibrahim ؒ said in the narration of this hadith: "When a believer desires a child in Paradise, it will happen in an hour, but he will not even desire it." Imam Tirmidhi ؒ said: "This hadith is gharib (strange). Imam Ibn Majah narrated the fourth sentence, while Imam Darimi narrated the last one." Hasan, Narrated by Tirmidhi.


Grade: Sahih

ابوسعید ؓ بیان کرتے ہیں ، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ جنت والوں میں سے ادنی ٰ درجے والا وہ ہو گا جس کے اسی ہزار خادم اور بہتّر بیویاں ہوں گی ، اور اس کے جابیہ سے صنعاء کی درمیانی مسافت جتنا ، جواہرات ، زمرد اور یاقوت سے ایک خیمہ نصب کیا جائے گا ۔‘‘ اور اسی سند کے ساتھ ہے ، فرمایا :’’ جنت والوں میں سے (دنیا میں) جو کوئی چھوٹا یا کوئی بڑا فوت ہو جاتا ہے وہ سب جنت میں تیس برس کے ہوں گے ، ان کی عمر اس سے کبھی زیادہ نہیں ہو گی ، اور جہنم والے بھی اس طرح (تیس سال کے) ہوں گے ۔‘‘ اور اسی سند کے ساتھ فرمایا :’’ ان (جنت والوں کے سروں) پر تاج ہوں گے ، ان کا ادنی سا موتی مشرق و مغرب کے درمیان کو روشن کر دے گا ۔‘‘ اور اسی سند سے مروی ہے ، فرمایا :’’ مومن جب جنت میں بچے کی خواہش کرے گا تو اس کا حمل ہونا ، اس کی ولادت ہونا اور اس کی عمر (پوری) ہونا ایک گھڑی میں ہو جائے گا جس طرح وہ چاہے گا ۔‘‘\nاور اسحاق بن ابراہیم ؒ نے اس حدیث (کے بیان) میں فرمایا : جب مومن جنت میں بچے کی خواہش کرے گا تو وہ ایک گھڑی میں ہو جائے گا لیکن وہ اس کی خواہش ہی نہیں کرے گا ۔‘‘\nامام ترمذی ؒ نے فرمایا :’’ یہ حدیث غریب ہے ، امام ابن ماجہ نے چوتھا فقرہ روایت کیا ، جبکہ امام دارمی نے آخری ۔ حسن ، رواہ الترمذی ۔\n

AbuSaeed bayan karte hain, Rasool Allah ne farmaya: '' Jannat walon mein se adna darje wala woh hoga jis ke assi hazar khadim aur bahattar biwiyan hongi, aur us ke jabeeya se Sanaa ki darmiyaani masaafat jitna, jawahiraat, zumurrud aur yaqoob se ek khaima nasb kiya jayega.'' Aur isi sanad ke sath hai, farmaya: '' Jannat walon mein se (duniya mein) jo koi chhota ya koi bada foot ho jata hai woh sab Jannat mein tees bars ke honge, un ki umr us se kabhi zyada nahin hogi, aur Jahannum wale bhi is tarah (tees saal ke) honge.'' Aur isi sanad ke sath farmaya: '' Un (Jannat walon ke saron) par taj honge, un ka adna sa moti mashriq o maghrib ke darmiyan ko roshan kar dega.'' Aur isi sanad se marvi hai, farmaya: '' Momin jab Jannat mein bachche ki khwahish karega to us ka hamal hona, us ki wiladat hona aur us ki umr (puri) hona ek ghari mein ho jayega jis tarah woh chahega.'' Aur Ishaq bin Ibrahim ne is hadees (ke bayan) mein farmaya: Jab momin Jannat mein bachche ki khwahish karega to woh ek ghari mein ho jayega lekin woh us ki khwahish hi nahin karega.'' Imam Tirmidhi ne farmaya: '' Yeh hadees ghareeb hai, Imam Ibn Majah ne chautha fiqra riwayat kiya, jabke Imam Darami ne aakhri. Hasan, Rawah al-Tirmidhi.

وَعَنْ\أَبِي سَعِيدٍ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «أَدْنَى أَهْلِ الْجَنَّةِ الَّذِي لَهُ ثَمَانُونَ أَلْفَ خَادِمٍ وَاثْنَتَانِ وَسَبْعُونَ زَوْجَةً وَتُنْصَبُ لَهُ قُبَّةٌ مِنْ لُؤْلُؤٍ وَزَبَرْجَدٍ وَيَاقُوتٍ كَمَا بَيْنَ الْجَابِيَةِ إِلَى صَنْعَاءَ»\وَبِهَذَا الْإِسْنَاد قَالَ (ضَعِيف)\: «وَمَنْ مَاتَ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ مِنْ صَغِيرٍ أَوْ كَبِيرٍ يُرَدُّونَ بَنِي ثَلَاثِينَ فِي الْجَنَّةِ لَا يَزِيدُونَ عَلَيْهَا أَبَدًا وَكَذَلِكَ أَهْلُ النَّارِ»\وَبِهَذَا الْإِسْنَاد قَالَ (ضَعِيف)\: «إِنَّ عليهمُ التيجانَ أَدْنَى لُؤْلُؤَةٍ مِنْهَا لَتُضِيءُ مَا بَيْنَ الْمَشْرِقِ والمغربِ»\وَبِهَذَا الإِسناد قَالَ (صَحِيح لغيره)\: «الْمُؤْمِنُ إِذَا اشْتَهَى الْوَلَدَ فِي الْجَنَّةِ كَانَ حَمْلُهُ وَوَضْعُهُ وَسِنُّهُ فِي سَاعَةٍ كَمَا يُشْتَهَى» وَقَالَ إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ فِي هَذَا الْحَدِيثِ: إِذَا اشْتَهَى الْمُؤْمِنُ فِي الْجَنَّةِ الْوَلَدَ كَانَ فِي سَاعَة وَلَكِن لَا يَشْتَهِي (قَول اسحاق لَيْسَ من الحَدِيث)\رَوَاهُ التِّرْمِذِيّ وَقَالَ: هَذَا حَدِيث غَرِيب. روى ابْن مَاجَه الرَّابِعَة والدارمي الْأَخِيرَة\