28.
Statement of Virtues and Qualities
٢٨-
بيان الفضائل والخصائص
Description of the blessed names and attributes of the Messenger of Allah, Muhammad (SAW)
بيان أخلاق وعادات النبي ﷺ
Mishkat al-Masabih 5782
Anas (may Allah be pleased with him) reported: The Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) was neither very tall nor very short, neither absolutely white nor brown-skinned. His hair was neither very curly nor straight. Allah commissioned him (as a prophet) at the age of forty. He stayed in Mecca for ten years and in Medina for ten years. Allah took him at the age of sixty, and there were not even twenty white hairs on his head and beard. In another narration, Anas (may Allah be pleased with him) described the features of the Prophet (peace and blessings be upon him), saying: “He was of moderate height, neither tall nor short, with a fair and bright complexion.” And the hair of the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) reached his earlobes. In another narration, it is said: “The hair of the Prophet (peace and blessings be upon him) was between his earlobes and shoulders.” And in Sahih al-Bukhari, it is narrated: “His head and feet were massive. I have not seen anyone like him before or after him. His palms were wide.” In another narration in Sahih al-Bukhari, it is said: “The soles of his feet and the palms of his hands were thick.” Muttafaqun Alayhi (Agreed upon).
Grade: Sahih
انس ؓ بیان کرتے ہیں ، رسول اللہ ﷺ زیادہ لمبے قد کے تھے نہ چھوٹے قد کے نہ بالکل سفید تھے اور نہ گندمی رنگ کے ، آپ کے بال نہ بہت زیادہ گھنگریالے تھے نہ سیدھے ، اللہ تعالیٰ نے آپ کو چالیس سال کی عمر میں مبعوث فرمایا ، آپ نے مکہ میں دس سال قیام فرمایا اور مدینہ میں بھی دس سال قیام فرمایا ، اور اللہ تعالیٰ نے آپ کو ساٹھ سال کی عمر میں وفات دی اور (اس وقت) آپ کے سر اور داڑھی میں بیس بال بھی سفید نہیں تھے ۔\nایک دوسری روایت میں انس ؓ نے نبی ﷺ کے اوصاف بیان کرتے ہوئے فرمایا : آپ کا قد درمیانہ تھا نہ لمبا تھا اور نہ چھوٹا ، کھلتا اور چمکتا ہوا رنگ تھا ، اور رسول اللہ ﷺ کے بال کانوں کے نصف تک تھے ، ایک دوسری روایت میں ہے ، آپ ﷺ کے بال دونوں کانوں اور کندھوں کے درمیان تھے ۔\nاور صحیح بخاری کی روایت میں ہے : آپ ﷺ کا سر اور پاؤں ضخیم تھے ، میں نے آپ کے بعد یا پہلے آپ جیسا کوئی دوسرا شخص نہیں دیکھا ، آپ ﷺ کی ہتھیلیاں کشادہ تھیں ، صحیح بخاری کی دوسری روایت میں ہے : آپ ﷺ کے پاؤں اور ہاتھ موٹے تھے ۔ متفق علیہ ۔\n
Anas bayan karte hain, Rasool Allah ziada lambay qad ke thay na chhotay qad ke na bilkul safaid thay aur na gandumi rang ke, aap ke baal na bahut ziada ghungrayalay thay na seedhay, Allah Ta'ala ne aap ko chalis saal ki umar mein mab'oos farmaya, aap ne Makkah mein das saal qayam farmaya aur Madinah mein bhi das saal qayam farmaya, aur Allah Ta'ala ne aap ko saath saal ki umar mein wafaat di aur (us waqt) aap ke sar aur darhi mein bees baal bhi safaid nahin thay. Ek doosri riwayat mein Anas ne Nabi ke awsaaf bayan karte huay farmaya: aap ka qad darmiyana tha na lamba tha aur na chhota, khulta aur chamakta hua rang tha, aur Rasool Allah ke baal kaanon ke nisf tak thay, ek doosri riwayat mein hai, aap ke baal donon kaanon aur kandhon ke darmiyan thay. Aur Sahih Bukhari ki riwayat mein hai: aap ka sar aur paon zakheem thay, maine aap ke baad ya pehle aap jaisa koi doosra shakhs nahin dekha, aap ki hatheliyan kushada thin, Sahih Bukhari ki doosri riwayat mein hai: aap ke paon aur hath motay thay. Muttafiq alaih.
وَعَنْ أَنَسٍ قَالَ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَيْسَ بِالطَّوِيلِ الْبَائِنِ وَلَا بِالْقَصِيرِ وَلَيْسَ بِالْأَبْيَضِ الْأَمْهَقِ وَلَا بِالْآدَمِ وَلَيْسَ بِالْجَعْدِ الْقَطَطِ وَلَا بِالسَّبْطِ بَعَثَهُ اللَّهُ عَلَى رَأْسِ أَرْبَعِينَ سَنَةً فَأَقَامَ بِمَكَّةَ عَشْرَ سِنِينَ وبالمدينة عشر سِنِين وتوفَّاه الله على رَأس سِتِّينَ سَنَةً وَلَيْسَ فِي رَأْسِهِ وَلِحْيَتِهِ عِشْرُونَ شَعْرَةً بَيْضَاءَ\وَفِي رِوَايَةٍ يَصِفُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: كَانَ رَبْعَةً مِنَ الْقَوْمِ لَيْسَ بِالطَّوِيلِ وَلَا بِالْقَصِيرِ أَزْهَرَ اللَّوْنِ. وَقَالَ: كَانَ شَعْرُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى أَنْصَافِ أُذُنَيْهِ\وَفِي رِوَايَةٍ: بَيْنَ أُذُنَيْهِ وَعَاتِقِهِ. مُتَّفَقٌ عَلَيْهِ\وَفِي رِوَايَةٍ لِلْبُخَارِيِّ قَالَ: كَانَ ضَخْمَ الرَّأْسِ وَالْقَدَمَيْنِ لَمْ أَرَ بَعْدَهُ وَلَا قَبْلَهُ مِثْلَهُ وَكَانَ سَبْطَ الكفَّينِ. وَفِي أُخْرَى لَهُ قَالَ: كَانَ شئن الْقَدَمَيْنِ وَالْكَفَّيْنِ\