Abu Sa'id al-Khudri (رضي الله تعالى عنه) reported that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) observed i'tikaf in the middle ten days of Ramadan to seek Lailat-ul-Qadr before it was made manifest to him. When (these nights) were over, he commanded to strike the tent. Then it was made manifest to him that (Lailat-ul-Qadr) was in the last ten nights (of Ramadan), and commanded to pitch the tent (again). He then came to the people and said, O people, Lailat-ul-Qadr was made manifest to me and I came out to inform you about it that two persons came contending with each other and there was a devil along with them and I forgot it. So, seek it in the last ten nights of Ramadan. Seek it on the ninth, on the seventh and on the fifth. I (one of the narrators) said, Abu Sa'id (رضي الله تعالى عنه), you know more than us about numbers. He said, yes, indeed we have better right than you. I said, what is this ninth, seventh, and fifth? He said, when twenty-one (nights are over) and the twenty-second begins, it is the ninth, and when twenty-three (nights) are over, that which follows (the last night) is the seventh, and when twenty-five nights are over, what follows it is fifth. Ibn Khallad said, instead of the word Yahtiqan ( ِيَحْتَقَّان) (contending), he said Yakhtasiman ( ِِ مَانيَخْتَص), (they are disputing).
محمد بن مثنیٰ اورابو بکر بن خلاد نے کہا : ہمیں عبد الارلیٰ نے حدیث بیا ن کی ، انھوں نے کہا : ہمیں سعید نے ابو نضر ہ سے اور انھوں نےحضرت ابو سعید خدری رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت کی کہا : رسول اللہ ﷺ نے رمضا ن کے درمیا نے عشرے کا اعتکاف کیا اس سے پہلے کہ آپ کے سامنے اس اس کو کھول دیا جا ئے ۔ آپ لیلۃالقدر کو تلاش کر ہے تھے ۔
جب یہ ( دس راتیں ) ختم ہو گئیں تو آپ نے حکم دیا اور ان خیموں کو اکھا ڑدیا گیا پھر ( وہ رات ) آپ پر واضح کر دی گئی کہ وہ آخری عشرے میں ہے ۔ اس پر آپ نے ( خیمے لگا نے کا ) حکم دیا تو ان کو دوبارہ لگا دیا گیا ۔ اس کے بعد آپ ﷺ نکل کر لوگوں کے سامنے آئے اور فرمایا : "" اے لوگو! مجھ پر لیلۃالقدر واضھ کر دی گئی اور میں تم کو اس کے بارے میں بتا نے کے لیے نکلا تو دو آدمی ( ایک دوسرے پر ) اپنے حق کا دعویٰ کرتے ہو ئے آئے ان کے ساتھ شیطان تھا ۔ اس پر وہ مجھے بھلا دی گئی ۔ تم اسے رمضا ن کے آخری عشرے میں تلا ش کرو ۔ تم نویں ساتویں اور پانچویں ( رات ) میں تلاش کرو ۔ ( ابو نضرہ نے ) کہا : میں نے کہا : ابو سعید !ہماری نسبت آپ اس گنتی کو زیادہ جانتے ہیں انھوں نے کہا : ہاں ہم اسے جاننے کے تم تم سے زیادہ حقدار ہیں ۔ کہا میں نے پوچھا : نویں ، ساتویں ، اور پانچویں سے کیا مراد ہے ؟انھوں نے جواب دیا : جب اکیسویں رات گزرتی ہے تو وہی رات جس کے بعد بائیسویں آتی ہے وہی نویں ہے اور جب تیئسویں رات گزرتی ہے تو وہی جس کے بعد ( آخر سے گنتے ہو ئے ساتویں رات آتی ہے ) ساتویں ہے اس کے بعد جب پچسویں رات گزرتی ہے تو وہی جس کے بعد پانچویں رات آتی ہے ) پانچویں ہے ۔
Muhammad bin Masna aur Abu Bakr bin Khalad ne kaha : Hamein Abdul Arla ne Hadith bayan ki, unhon ne kaha : Hamein Saeed ne Abu Nadhar se aur unhon ne Hazrat Abu Saeed Khudri radi Allahu ta'ala anhu se riwayat ki : Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Ramzan ke darmiyan dasra ka i'tikaf kiya is se pahle ke aap ke samne is ko khol dia jaey. Aap Lailatul Qadr ko talash kar rahey thay.
Jab yeh (das raat) khatam ho gayi to aap ne hukm diya aur in khaimo ko akhaad diya gaya phir (woh raat) aap par wazeh kar di gayi ke woh aakhri dasra mein hai. Is par aap ne (khaime lagane ka) hukm diya to in ko dobara laga diya gaya. Is ke baad aap (صلى الله عليه وآله وسلم) nikal kar logo ke samne aaye aur farmaaya : ''Aey logo! Mujh par Lailatul Qadr wazeh kar di gayi aur mein tum ko is ke bare mein batane ke liye nikla to do aadmi (aik doosre par) apne haq ka da'wa karte hue aaye in ke sath shaitan tha. Is par woh mujhe bhula di gayi. Tum isay Ramzan ke aakhri dasra mein talash karo. Tum neewan, satwan aur panchwan (raat) mein talash karo. (Abu Nadhara ne) kaha : Mein ne kaha : Abu Saeed! Hamari nisbat aap is ginti ko ziada jante hain unhon ne kaha : Haan hum isay jaanane ke tum se ziada haqdar hain. Kaha mein ne poocha : Neewan, satwan, aur panchwan se kya murad hai? Unhon ne jawab diya : Jab ikkiswan raat guzarti hai to wahi raat jis ke baad baiswan aati hai wahi neewan hai aur jab teeswan raat guzarti hai to wahi jis ke baad (aakhir se ginate huye satwan raat aati hai) satwan hai is ke baad jab pacchisan raat guzarti hai to wahi jis ke baad panchwan raat aati hai) panchwan hai.