15.
The Book of Pilgrimage
١٥-
كتاب الحج


23
Chapter: The Permissibilty of Tamattu'

٢٣
باب جَوَازِ التَّمَتُّعِ

Sahih Muslim 1226e

Mutarrif reported that Imran b. Husain (رضي الله تعالى عنه) sent for me during his illness of which he died, and said, I am narrating to you some Ahadith which may benefit you after me. If I live you conceal (the fact that these have been transmitted by me), and if I die, then you narrate them if you like (and these are), I am blessed, and bear in mind that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) combined Hajj and Umra. Then no verse was revealed in regard to it in the Book of Allah (which abrogated it) and the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) did not forbid (from doing it). And whatever a person said was out of his personal opinion.

قتادہ نے مطرف سے روایت کی ، کہا : جس مرض میں عمرا ن بن حصین رضی اللہ تعالیٰ عنہ کی وفا ت ہو ئی ، اس دورا ن میں انھوں نے مجھے بلا بھیجا اور کہا میں تمھیں چند احادیث بیان کرا نا چا ہتا ہوں ۔ امید ہے کہ اللہ تعا لیٰ میرے بعد تمھیں ان سے فائدہ پہنچائے گا ، اگر میں ( شفا یا ب ہو کر ) زندہ رہا تو ان باتوں کو میری طرف سے پو شیدہ رکھنا اگر فو ت ہو گیا تو چاہو تو بیان کر دینا مجھ پر ( فرشتوں کی جا نب سے ) سلام کہا جا تا تھا ( تفصیل سابقہ حدیث میں ہے ) اور یا د رکھو !اللہ کے نبی ﷺ نے حج اور عمرے کو اکٹھا کر دیا ، اس کے بعد نہ تو اس بارے میں اللہ کی کتاب نازل ہو ئی اور نہ ( آخر تک ) اللہ کے نبی ﷺ نے اس سے منع فرمایا ۔ ایک شخص نے اس بارے میں اپنی را ئے سے جو چا ہا کہا ۔

Qataadah ne Mutruf se riwayat ki, kaha: Jis maraz mein Umaran bin Husain radiyallahu ta'ala anhu ki wafat hui, us douran mein unhon ne mujhe bula bhija aur kaha main tumhen kuchh ahaadith bayan karana chahta hoon. Umeed hai ke Allah ta'ala mere baad tumhen in se faida pahunchayega, agar main (shafa ya be ho kar) zinda raha to in baaton ko meri taraf se posheeda rakhna agar فوت ho gaya to chaho to bayan kar dena mujh par (farishtoon ki janib se) salaam kaha jata tha (tafsil saabiqah hadith mein hai) aur yaad rakho! Allah ke Nabi salla-llahu alayhi wa sallam ne Hajj aur Umrah ko ekatha kar diya, uske baad na to is baare mein Allah ki kitab nazil hui aur na (akhir tak) Allah ke Nabi salla-llahu alayhi wa sallam ne is se mana farmaaya. Ek shakhs ne is baare mein apni rai se jo chaha kaha.

وَحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى، وَابْنُ، بَشَّارٍ قَالَ ابْنُ الْمُثَنَّى حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ، عَنْ شُعْبَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ مُطَرِّفٍ، قَالَ بَعَثَ إِلَىَّ عِمْرَانُ بْنُ حُصَيْنٍ فِي مَرَضِهِ الَّذِي تُوُفِّيَ فِيهِ فَقَالَ إِنِّي كُنْتُ مُحَدِّثَكَ بِأَحَادِيثَ لَعَلَّ اللَّهَ أَنْ يَنْفَعَكَ بِهَا بَعْدِي فَإِنْ عِشْتُ فَاكْتُمْ عَنِّي وَإِنْ مُتُّ فَحَدِّثْ بِهَا إِنْ شِئْتَ إِنَّهُ قَدْ سُلِّمَ عَلَىَّ وَاعْلَمْ أَنَّ نَبِيَّ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم قَدْ جَمَعَ بَيْنَ حَجٍّ وَعُمْرَةٍ ثُمَّ لَمْ يَنْزِلْ فِيهَا كِتَابُ اللَّهِ وَلَمْ يَنْهَ عَنْهَا نَبِيُّ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏.‏ قَالَ رَجُلٌ فِيهَا بِرَأْيِهِ مَا شَاءَ ‏.‏