15.
The Book of Pilgrimage
١٥-
كتاب الحج
26
Chapter: It is permissible to exit Ihram if one is prevented from completing Hajj; It is permissible to perform Qiran and the pilgrim performing Qiran should perform just one Tawaf and one Sa'i
٢٦
باب بَيَانِ جَوَازِ التَّحَلُّلِ بِالإِحْصَارِ وَجَوَازِ الْقِرَانِ
Sahih Muslim 1230c
Nafi' reported that Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) intended to go to Hajj (during the year) when Hajjaj attacked Ibn Zubair (رضي الله تعالى عنه), and he narrated the account as (narrated above), and he used to say at the end of the Hadith, he who combines Hajj with Umra, for him one single circumambulation is sufficient, and he did not put off Ihram until he had completed both of them.
ابن نمیر نے ہمیں حدیث سنائی ، ( کہا : ) ہمیں میرے والد ( عبداللہ ) نے عبیداللہ سے ، انھوں نے نافع سے روایت کی ، کہا : حضرت عبداللہ ( بن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ ) نے اس موقع پر حجاج بن یوسف ، ابن زبیر رضی اللہ تعالیٰ عنہ کے مقابلے میں اترا ، حج کااردہ کیا ۔ ( ابن نمیر نے پوری ) حدیث ( یحییٰ قطان کے ) اس قصے کی طرح بیان کی ۔ البتہ حدیث کے آخر میں کہا کہ ( ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ ) یہ کہا کرتے تھے : جو شخص حج وعمرہ اکھٹا ( حج قران کی صورت میں ) ادا کرے تو اسے ایک ہی طواف کافی ہے ۔ اور وہ اس وقت ک احرام سے فارغ نہیں ہوگا جب تک دونوں سے فارغ نہ ہوجائے ۔
Ibn-e-Namir ne hamen hadees sunaayi, ( kaha: ) hamen mere waalid ( Abdullah ) ne Ubaidullah se, unhon ne Nafi se riwayat ki, kaha: Hazrat Abdullah ( bin Umar radiyallahu ta'ala anhu ) ne is mauqe par Hajjaj bin Yousuf, Ibn Zubair radiyallahu ta'ala anhu ke muqable mein utra, hajj ka irda kiya. ( Ibn-e-Namir ne poori ) hadees ( Yahya Qattan ke ) is qisse ki tarah bayan ki. Balke hadees ke aakhir mein kaha ke ( Ibn Umar radiyallahu ta'ala anhu ) yeh kaha karte the: Jo shakhs hajj wa umrah akhatta ( hajj qiran ki surat mein ) ada kare to use ek hi tawaf kaafi hai. Aur woh us waqt ke ihram se farigh nahin hoga jab tak dono se farigh nah ho jaaye.
وَحَدَّثَنَاهُ ابْنُ نُمَيْرٍ، حَدَّثَنَا أَبِي، حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ، عَنْ نَافِعٍ، قَالَ أَرَادَ ابْنُ عُمَرَ الْحَجَّ حِينَ نَزَلَ الْحَجَّاجُ بِابْنِ الزُّبَيْرِ . وَاقْتَصَّ الْحَدِيثَ بِمِثْلِ هَذِهِ الْقِصَّةِ وَقَالَ فِي آخِرِ الْحَدِيثِ وَكَانَ يَقُولُ مَنْ جَمَعَ بَيْنَ الْحَجِّ وَالْعُمْرَةِ كَفَاهُ طَوَافٌ وَاحِدٌ وَلَمْ يَحِلَّ حَتَّى يَحِلَّ مِنْهُمَا جَمِيعًا .