18.
The Book of Divorce
١٨-
كتاب الطلاق


2
Chapter: Threefold Divorce

٢
باب طَلاَقِ الثَّلاَثِ ‏‏

Sahih Muslim 1472c

Abu al-Sahba' said to Ibn 'Abbas (رضي الله تعالى عنهما), enlightened us with your information whether the three divorces (pronounced at one and the same time) were not treated as one during the lifetime of Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) and Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه). He said, it was in fact so, but when during the caliphate of 'Umar (رضي الله تعالى عنه) people began to pronounce (three) divorce frequently, he allowed them to do so (but they were to be treated as three and final).

ابراہیم بن میسرہ نے طاوس سے روایت کی کہ ابوصبہاء نے حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ سے عرض کی : آپ اپنے نوادر ( جن سے اکثر لوگ بے خبر ہیں ) فتووں میں سے کوئی چیز عنایت کریں ۔ کیا رسول اللہ ﷺ اور ابوبکر رضی اللہ عنہ کے عہد میں تین طلاقیں ایک نہیں تھیں؟ انہوں نے جواب دیا : یقینا ایسے ہی تھا ، اس کے بعد جب حضرت عمر رضی اللہ عنہ کا زمانہ آیا تو لوگوں نے پے در پے ( غلط طریقے سے ایک ساتھ تین ) طلاقیں دینا شروع کر دیں ۔ تو انہوں نے اس بات کو ان پر لاگو کر دیا

Ibraheem bin Maysara ne Taous se riwayat ki ke Abu Subhaa ne Hazrat Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) se arz ki: Aap apne navadir (jin se aksar log be khabar hain) fatwoon mein se koi cheez inayat karen. Kya Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) aur Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) ke ahd mein teen talaaqein aik nahi thin? Unhon ne jawab diya: Yaqinan aise hi tha, is ke baad jab Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) ka zamana aaya to logon ne paye dar paye (galat tariqe se ek sath teen) talaaqein dena shuru kar den. To unhon ne is baat ko un par laago kar diya

وَحَدَّثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، أَخْبَرَنَا سُلَيْمَانُ بْنُ حَرْبٍ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ زَيْدٍ، عَنْ أَيُّوبَ السَّخْتِيَانِيِّ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ مَيْسَرَةَ، عَنْ طَاوُسٍ، أَنَّ أَبَا الصَّهْبَاءِ، قَالَ لاِبْنِ عَبَّاسٍ هَاتِ مِنْ هَنَاتِكَ أَلَمْ يَكُنِ الطَّلاَقُ الثَّلاَثُ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم وَأَبِي بَكْرٍ وَاحِدَةً فَقَالَ قَدْ كَانَ ذَلِكَ فَلَمَّا كَانَ فِي عَهْدِ عُمَرَ تَتَايَعَ النَّاسُ فِي الطَّلاَقِ فَأَجَازَهُ عَلَيْهِمْ ‏.‏