28.
The Book of Oaths, Muharibin, Qasas (Retaliation), and Diyat (Blood Money)
٢٨-
كتاب القسامة والمحاربين والقصاص والديات
6
Chapter: When it is permissible to shed the blood of a muslim
٦
باب مَا يُبَاحُ بِهِ دَمُ الْمُسْلِمِ
Sahih Muslim 1676a
Abdullah bin Mas'ud (رضي الله تعالى عنه) reported Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) as saying, it is not permissible to take the life of a Muslim who bears testimony to the fact that there is no god but Allah, and I am the Apostle of Allah, but in one of the three cases, (i) the married adulterer, (ii) a life for life, and (iii) the deserter of his Din (Islam), abandoning the community.
حفص بن غیاث ، ابومعاویہ اور وکیع نے اعمش سے ، انہوں نے عبداللہ بن مرہ سے ، انہوں نے مسروق سے اور انہوں نے حضرت عبداللہ ( بن مسعود ) رضی اللہ عنہ سے روایت کی ، انہوں نے کہا : رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : " کسی مسلمان کا ، جو گواہی دیتا ہو کہ اللہ کے سوا کوئی حقیقی معبود نہیں اور میں اللہ کا رسول ہوں ، خون حلال نہیں ، مگر تین میں سے کسی ایک صورت میں ( حلال ہے ) : شادی شدہ زنا کرنے والا ، جان کے بدلے میں جان ( قصاص کی صورت میں ) اور اپنے دین کو چھوڑ کر جماعت سے الگ ہو جانے والا ۔
Hafs bin Ghiyas, Abu Muawiya aur Waki' ne A'mash se, unhon ne Abdullah bin Marah se, unhon ne Masruq se aur unhon ne Hazrat Abdullah (bin Mas'ud) (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki, unhon ne kaha: Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Kisi musalman ka, jo gawahi deta ho ke Allah ke siwa koi haqiqi ma'bud nahin aur main Allah ka rasool hoon, khoon halal nahin, magar teen mein se kisi ek surat mein (halal hai): shadi shuda zina karne wala, jaan ke badle mein jaan (qisas ki surat mein) aur apne din ko chhod kar jama'at se alag ho jaane wala.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ، وَأَبُو مُعَاوِيَةَ وَوَكِيعٌ عَنِ الأَعْمَشِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ، عَنْ مَسْرُوقٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم " لاَ يَحِلُّ دَمُ امْرِئٍ مُسْلِمٍ يَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَأَنِّي رَسُولُ اللَّهِ إِلاَّ بِإِحْدَى ثَلاَثٍ الثَّيِّبُ الزَّانِ وَالنَّفْسُ بِالنَّفْسِ وَالتَّارِكُ لِدِينِهِ الْمُفَارِقُ لِلْجَمَاعَةِ " .