33.
The Book on Government
٣٣-
كتاب الإمارة


28
Chapter: The virtue of Jihad and going out (to fight) in the cause of Allah

٢٨
باب فَضْلِ الْجِهَادِ وَالْخُرُوجِ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ‏‏

Sahih Muslim 1876e

Abu Haraira (رضئ للا تعالی عنہ) narrated that the Apostle of Allah (صلى للا عليه و آله وسلم) said, every wound received by a Muslim in the way of Allah will appear on the Day of Judgment in the same condition as it was when it was inflicted and would be bleeding profusely. The color (of its discharge) will be the color of blood, but its smell will be the smell of musk. By the Being in Whose Hand is Muhammad's (صلى للا عليه و له آ وسلم) life, if it were not hard upon the Muslims, I would not lag any expedition undertaken for Jihad, but I do not possess abundant means to provide the Mujahids with riding animals, nor do they (all of them) have abundant means (to provide themselves with all the means of Jihad) to follow me, nor would it please their hearts to stay behind me.

ہمام بن منبہ سے روایت ہے ، کہا : یہ احادیث ہیں جو حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے رسول اللہ ﷺ سے روایت کیں ، انہوں نے متعدد احادیث بیان کیں ، ان میں سے ایک یہ تھی : رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : " ہر زخم جو مسلمان کو اللہ کی راہ میں لگایا جاتا ہے ، قیامت کے دن پھر اسی طرح اپنی اسی حالت میں ہو گا جس طرح زخم لگتے وقت تھا ، اس سے خون ٹپک رہا ہو گا ، اس کا رنگ خون کا ہو گا اور خوشبو کستوری جیسی ہو گی ، اس ذات کی قسم جس کے ہاتھ میں محمد ﷺ کی جان ہے! اگر یہ ( ڈر ) نہ ہوتا کہ میں مسلمانوں کو مشقت میں ڈالوں گا تو میں اللہ کی راہ میں لڑنے والے کسی بھی لشکر سے پیچھے نہ بیٹھا رہتا ، لیکن میں اتنی وسعت نہیں پاتا کہ میں ان ( مسلمانوں ) کو سواریاں مہیا کروں ، نہ ان کے پاس اتنی وسعت ہے کہ وہ سواریاں مہیا کر کے میرے پیچھے آئیں ، ان کے دل اس پر ( بھی ) راضی نہیں ہوتے کہ وہ میرے پیچھے گھروں میں بیٹھ رہیں ۔ "

Hamam bin Munbah se riwayat hai, kaha: Yeh ahadith hain jo Hazrat Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) ne Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki, unhon ne mutaaddid ahadith bayan ki, in mein se ek yeh thi: Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Har zakhm jo musalman ko Allah ki raah mein lagaya jata hai, qiyaamat ke din phir usi tarah apni usi halat mein hoga jis tarah zakhm lagte waqt tha, is se khoon tip rahaa hoga, is ka rang khoon ka hoga aur khushboo kasturi jaisi hogi, is zaat ki qasam jis ke hath mein Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) ki jaan hai! Agar yeh ( dar ) nah hota ke main musalmanon ko mushqit mein daloonga to main Allah ki raah mein ladhne wala kisi bhi lashkar se pichhe nah betha rahta, lekin main itni wasat nahin pata ke main in ( musalmanon ) ko sawarian muhayya karoo, nah in ke pass itni wasat hai ke woh sawarian muhayya karke mere pichhe aayen, in ke dil is par ( bhi ) raazi nahin hote ke woh mere pichhe gharon mein beth rahein. "

وَحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، حَدَّثَنَا مَعْمَرٌ، عَنْ هَمَّامِ بْنِ مُنَبِّهٍ، قَالَ هَذَا مَا حَدَّثَنَا أَبُو هُرَيْرَةَ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَذَكَرَ أَحَادِيثَ مِنْهَا وَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏"‏ كُلُّ كَلْمٍ يُكْلَمُهُ الْمُسْلِمُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ثُمَّ تَكُونُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ كَهَيْئَتِهَا إِذَا طُعِنَتْ تَفَجَّرُ دَمًا اللَّوْنُ لَوْنُ دَمٍ وَالْعَرْفُ عَرْفُ الْمِسْكِ ‏"‏ ‏.‏ وَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏"‏ وَالَّذِي نَفْسُ مُحَمَّدٍ فِي يَدِهِ لَوْلاَ أَنْ أَشُقَّ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ مَا قَعَدْتُ خَلْفَ سَرِيَّةٍ تَغْزُو فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَكِنْ لاَ أَجِدُ سَعَةً فَأَحْمِلَهُمْ وَلاَ يَجِدُونَ سَعَةً فَيَتَّبِعُونِي وَلاَ تَطِيبُ أَنْفُسُهُمْ أَنْ يَقْعُدُوا بَعْدِي ‏"‏ ‏.‏