37.
The Book of Clothes and Adornment
٣٧-
كتاب اللباس والزينة


30
Chapter: The Permissibility Of Branding Animals Anywhere But On The Face, And This Is Recommended In The Case Of Animals Given As Zakat Ot Jizyah

٣٠
بَاب جَوَازِ وَسْمِ الْحَيَوَانِ غَيْرِ الْآدَمِيِّ فِي غَيْرِ الْوَجْهِ وَنَدْبِهِ فِي نَعَمْ الزَّكَاةِ وَالْجِزْيَةِ

Sahih Muslim 2119a

Anas (رضي الله تعالى عنه) reported that Umm Sulaim (رضي الله تعالى عنها) gave birth to a child. She said to him, Anas (رضي الله تعالى عنه), see that nothing is given to this child until he is brought to Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) in the morning, so that he should chew some dates and touch his palate with it. I went to him in the morning, and he was in the garden at that time having the mantle of Jauniyya over him and he was busy in cauterizing (the camels) which had been brought to him (as spoils of war) in victory (over the enemy).

محمد ( ابن سیرین ) نے حضرت انس رضی اللہ تعالیٰ عنہ سےروایت کی ، کہا : جب حضرت ام سلیم رضی اللہ تعالیٰ عنہا کے ہاں بچہ پیدا ہوا تو انھوں نے مجھ سے کہا : انس !اس بچے کا دھیان رکھو ، اس کے منہ میں کو ئی چیز نہ جا ئے یہاں تک کہ صبح تم اس کو نبی ﷺ کی خدمت میں لے جا ؤ آپ اسے گھٹی دیں گے ۔ حضرت انس رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے کہا : کہ میں صبح کے وقت آیا ، اس وقت آپ باغ میں تھے ، آپ کے جسم پر ایک کا لے رنگ کی بنوجون کی بنا ئی ہو ئی منقش اونی چادر تھی اور آپ ان سواری کے جانوروں ( کے جسم ) پرنشان ثبت فر ما رہے تھے جو فتح مکہ کے زمانے میں ( فتح مکہ کے فوراً بعد جنگ حنین کے مو قع پر ) آپ کو حاصل ہو ئے تھے ۔

Muhammad (ibn Sireen) ne Hazrat Anas radi Allahu ta'ala 'anhu se riwayat ki, kaha: Jab Hazrat Umm e Saleem radi Allahu ta'ala 'anha ke haan baccha payda hua to unhon ne mujh se kaha: Anas! Is bacche ka dhyan rakho, is ke munh mein koi cheez na jaaye yahaan tak ke subah tum is ko Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ki khidmat mein le jao aap isse ghati denge. Hazrat Anas radi Allahu ta'ala 'anhu ne kaha: Ke main subah ke waqt aaya, is waqt aap bagh mein they, aap ke jism par ek kaale rang ki banujon ki banayi hoi manqush ooni chadar thi aur aap un sawari ke jaanwaroon (ke jism) par nishan sabit farma rahe they jo fatah Makkah ke zamane mein (fatah Makkah ke foran baad jang Hunain ke mauqe par) aap ko hasil hue they.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى، حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي عَدِيٍّ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ، عَنْ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَنَسٍ، قَالَ لَمَّا وَلَدَتْ أُمُّ سُلَيْمٍ قَالَتْ لِي يَا أَنَسُ انْظُرْ هَذَا الْغُلاَمَ فَلاَ يُصِيبَنَّ شَيْئًا حَتَّى تَغْدُوَ بِهِ إِلَى النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم يُحَنِّكُهُ ‏.‏ قَالَ فَغَدَوْتُ فَإِذَا هُوَ فِي الْحَائِطِ وَعَلَيْهِ خَمِيصَةٌ جَوْنِيَّةٌ وَهُوَ يَسِمُ الظَّهْرَ الَّذِي قَدِمَ عَلَيْهِ فِي الْفَتْحِ ‏.‏