6.
Statement of Eid Prayers
٦-
بیان صلاة العیدين


Mustadrak Al Hakim 1088

Abdullah bin Buraidah (may Allah be pleased with him) narrates from his father that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to eat something before leaving (for Eid al-Fitr prayer) on the day of Eid al-Fitr, and he would eat after coming back (from Eid al-Adha prayer) on the day of Eid al-Adha. **This hadith has a sahih (authentic) chain of narrators, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. The narrations of Thawban bin 'Utbah al-Muhri are very few, and there is no proven criticism against him due to which his hadith should be abandoned. This action is a noble Sunnah (tradition) through narration and is famous in Muslim countries.**

" حضرت عبداللہ بن بریدہ رضی اللہ عنہ اپنے والد کے حوالے سے بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ عیدالفطر کے دن ( نماز کے لیے گھر سے ) نکلنے سے قبل کچھ کھایا کرتے تھے اور عید الضحی کے دن ( نماز عید سے ) واپس آ کر کھایا کرتے تھے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ، اور ثواب بن عتبہ المہری کی روایت کردہ احادیث بہت کم ہے اور ان پر اس طرح کی کوئی جرح ثابت نہیں ہے جس کی وجہ سے ان کی حدیث کو ترک کیا جائے اور یہ عمل طریق روایت سے سنت عزیزہ ہے اور مسلمانوں کے ممالک میں مشہور ہے ۔"

Hazrat Abdullah bin Buraidah Razi Allahu Anhu apne walid ke hawale se bayan karte hain ke Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Eid-ul-Fitr ke din (namaz ke liye ghar se) nikalne se pehle kuchh khaya karte the aur Eid-ul-Adha ke din (namaz Eid se) wapas aakar khaya karte the. ** Yeh hadees sahih ul isnad hai lekin Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih ne isko naqal nahin kiya, aur Sawaban bin Utba al-Mehri ki riwayat kardah ahadees bahut kam hain aur un per is tarah ki koi jarah sabit nahin hai jis ki wajah se unki hadees ko tark kiya jaye aur yeh amal tareeq riwayat se sunnat azeezah hai aur Musalmanon ke mumalik mein mashhoor hai.

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الدُّورِيُّ، وَأَنْبَأَ بَكْرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الصَّيْرَفِيُّ، بِمَرْوَ، وَثَنَا أَبُو قِلَابَةَ الرَّقَاشِيُّ، وَحَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ، وَعَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذٍ، وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْحُسَيْنِ الْقَاضِي، قَالُوا: ثنا الْحَارِثُ بْنُ أَبِي أُسَامَةَ، قَالُوا: ثنا أَبُو عَاصِمٍ، أَنْبَأَ ثَوَابُ بْنُ عُتْبَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ بُرَيْدَةَ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: «كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَا يَخْرُجُ يَوْمَ الْفِطْرِ حَتَّى يَطْعَمَ، وَلَا يَطْعَمُ يَوْمَ النَّحْرِ حَتَّى يَرْجِعَ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ «وَثَوَابُ بْنُ عُتْبَةَ الْمَهْرِيُّ قَلِيلُ الْحَدِيثِ، وَلَمْ يُجْرَحْ بِنَوْعٍ يَسْقُطُ بِهِ حَدِيثُهُ، وَهَذِهِ سُنَّةٌ عَزِيزَةٌ مِنْ طَرِيقِ الرِّوَايَةِ مُسْتَفِيضَةٌ فِي بِلَادِ الْمُسْلِمِينَ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 1088 - صحيح