8.
Statement of Nawafil (Voluntary Prayers)
٨-
بیان النوافل


Mustadrak Al Hakim 1198

Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: “To offer two rak'ahs before Fajr prayer is acting upon 'Idbar-un-Nujum' (the setting of the stars), and to offer two rak'ahs after Maghrib prayer is acting upon 'Idbar-as-Suhur' (the disappearance of twilight). ** This Hadith is Sahih al-Isnad (authentic in narration) but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. There is also a witness narration (Shahid) of this Hadith, which Hammad bin Salamah narrated from Ali bin Zaid, then from Aws bin Khalid, from Abu Hurairah (may Allah be pleased with him). However, this narration does not meet the criteria of this book.

" حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے ارشاد فرمایا : نماز فجر سے پہلے دو رکعتیں پڑھنا ’’ اِدْبَارَ النُّجُمِ ‘‘ ( پر عمل کرنا ) ہے اور مغرب کے بعد دو رکعتیں پڑھنا ’’ اِدْبَارَ السُّحُورِ ‘‘ ( پر عمل کرنا ) ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ، اس حدیث کی ایک شاہد حدیث بھی موجود ہے جو کہ حماد بن سلمہ نے علی بن زید پھر اوس بن خالد کے واسطے سے حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت کی ہے لیکن یہ حدیث اس کتاب کے معیار کی نہیں ہے ۔"

Hazrat Ibn Abbas Radi Allaho Anhuma farmate hain ki Nabi Akram Sallallaho Alaihi Wasallam ne irshad farmaya: Namaz Fajr se pehle do rakaten parhna "Idbaarun Nujoomi" (par amal karna) hai aur Maghrib ke bad do rakaten parhna "Idbaarus Suhoori" (par amal karna) hai. ** Ye hadees Sahih al-Isnaad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullahi Alaih aur Imam Muslim Rahmatullahi Alaih ne isko naqal nahi kiya, is hadees ki ek shahid hadees bhi maujood hai jo ki Hammad bin Salamah ne Ali bin Zaid phir Aws bin Khalid ke waste se Hazrat Abu Hurairah Radi Allaho Anho se riwayat ki hai lekin ye hadees is kitab ke miyaar ki nahi hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ الْفَقِيهُ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ هَارُونَ الْعُودِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى بْنِ أَبِي سَمِينَةَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ، ثنا رِشْدِينُ بْنُ كُرَيْبٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: «الرَّكْعَتَانِ قَبْلَ صَلَاةِ الْفَجْرِ إِدْبَارَ النُّجُومِ، وَالرَّكْعَتَانِ بَعْدَ الْمَغْرِبِ إِدْبَارَ السُّحُورِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَلَهُ شَاهِدٌ مِنْ حَدِيثِ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ زَيْدٍ، عَنْ أَوْسِ بْنِ خَالِدٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، وَلَيْسَ مِنْ شَرْطِ هَذَا الْكِتَابِ "