9.
Statement of Sajda Sahw (Prostration of Forgetfulness)
٩-
بیان سجدة السهو


Mustadrak Al Hakim 1202

Abu Sa'eed Khudri (may Allah be pleased with him) reported: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "If you are in doubt in your prayer, then discard the doubt and act upon certainty. If you are certain that you have completed the prayer, then perform two prostrations (i.e., offer one more rak'ah). Because if you had actually completed your prayer, this rak'ah and the two prostrations will be considered nafl (voluntary). And if your prayer was incomplete, this rak'ah will complete it, and the two prostrations (i.e., prostration of forgetfulness) will rub the nose of Satan in the dust." ** This hadith is authentic according to the criteria of Imam Muslim, but he did not narrate it. **

" حضرت ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : جب تمہیں نماز میں شک پڑے تو وہ شک کو پھینک دے اور یقین پر اعتماد کرے ، اگر نماز کے پورا ہونے کا یقین ہو تو دو سجدے کر لے ( یعنی ایک رکعت پڑھ لینے کے بعد ) کیونکہ اگر ( حقیقت میں ) اس کی نماز پوری ہو چکی تھی تو یہ رکعت اور دو سجدے اس کے نفل ہو جائیں گے اور اگر ناقص تھی تو اس رکعت سے اس کی نماز پوری ہو جائے گی اور دو سجدے ( یعنی سجدہ سہو ) شیطان کی ناک خاک آلود کریں گے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام مسلم کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن اسے شیخین نے نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Abusaid Khudri Raziallahu Anhu farmate hain : Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya : Jab tumhein namaz mein shak parre to wo shak ko phenk de aur yaqeen per aitmad kare , agar namaz ke poora hone ka yaqeen ho to do sajde kar le ( yani ek rakat parh lene ke baad ) kyunki agar ( haqeeqat mein ) is ki namaz poori ho chuki thi to ye rakat aur do sajde is ke nafl ho jayenge aur agar naqis thi to is rakat se is ki namaz poori ho jayegi aur do sajde ( yani sajda sahw ) shaitan ki nak khak aalud karenge . ** Ye hadees Imam Muslim ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin ise Sheikhain ne naqal nahin kiya .

حَدَّثَنَا الْحَاكِمُ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ إِمْلَاءً فِي رَجَبٍ سَنَةَ خَمْسٍ وَتِسْعِينَ وَثَلَاثِ مِائَةٍ، أَخْبَرَنِي مُحَمَّدُ بْنُ الْقَاسِمِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْعَتَكِيُّ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ قُتَيْبَةَ السُّلَمِيُّ وَأَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سِيرِينَ الْجُرْجَانِيُّ، قَالَا: ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، ثنا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ، عَنِ ابْنِ عَجْلَانَ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «إِذَا شَكَّ أَحَدُكُمْ فِي صَلَاتِهِ فَلْيُلْقِ الشَّكَّ، وَلْيَبْنِ عَلَى الْيَقِينِ، فَإِنِ اسْتَيْقَنَ التَّمَامَ سَجَدَ سَجْدَتَيْنِ، فَإِنْ كَانَتْ صَلَاتُهُ تَامَّةً كَانَتِ الرَّكْعَةُ نَافِلَةً وَالسَّجْدَتَانِ، وَإِنْ كَانَتْ نَاقِصَةً كَانَتِ الرَّكْعَةُ تَمَامًا لِصَلَاتِهِ، وَالسَّجْدَتَانِ يُرْغِمَانِ أَنْفَ الشَّيْطَانِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ بِهَذِهِ السِّيَاقَةِ "