13.
Statement of Funeral Prayer
١٣-
بیان صلاة الجنازة


Mustadrak Al Hakim 1270

Hajjaj bin Artah narrated from Abdullah bin Abbas, on the authority of Minhal bin Amr, through Abdullah bin al-Harith, that the Messenger of Allah (ﷺ) said: "Whoever visits a sick Muslim brother, and sits by his head and supplicates seven times: 'I ask Allah, the Great, Lord of the Great Throne, to heal so-and-so from his illness,' - if his time of death has not come, he will be granted healing." ** This type of difference should not be considered a contradiction, because Hajjaj bin Artah, Abd Rabbih bin Sa'eed, and Abu Khalid al-Dalani are considered to be of a lower level in memorization and accuracy. And if the narration of Abdullah bin Harith is proven to be authentic from among these narrations, then it can be considered as supporting evidence for the hadith of Sa'eed bin Jubayr.

" حجاج بن ارطاۃ نے منہال بن عمرو کے بعد عبداللہ بن الحارث کے واسطے سے حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما کی یہ روایت نقل کی ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : جو شخص اپنے کسی مسلمان بھائی کی عیادت کو جائے اور سر کے پاس بیٹھ کر سات مرتبہ یہ دعا مانگے : أَسْأَلُ اللَّهَ الْعَظِيمَ رَبَّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ أَنْ يَشْفِيَ فُلَانًا مِنْ مَرَضِهِ ‘‘ میں عرش عظیم کے مالک اللہ عظیم سے سوال کرتا ہوں کہ وہ تجھے شفاء عطا فرمائے ۔ اگر اس کی موت کا وقت نہ آ گیا ہو تو اسے شفاء دےد ی جائے گی ۔ ٭٭ اس طرح کے اختلاف کو اختلاف شمار نہیں کیا جا سکتا ، کیونکہ حجاج بن ارطاۃ ، عبدربہ بن سعید اور ابوخالد دالانی سے حفظ اور اتقان میں کم درجہ رکھتے ہیں ۔ اور ان روایات میں سے اگر عبداللہ بن حارث کی روایت ثابت ہو تو یہ سعید بن جبیر کی حدیث کی شاہد قرار دی جا سکتی ہے ۔"

Hajaj bin Artah ne Minhal bin Amr ke bad Abdullah bin al-Harith ke wasete se Hazrat Abdullah bin Abbas Radi Allahu anhuma ki ye riwayat naqal ki hai ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Jo shakhs apne kisi Musalman bhai ki ayadat ko jaye aur sar ke paas baith kar sat martaba ye dua mange: As'alullahal azeem Rabbal arshil azeem an yashfiya fulanan min maradihi, main Arsh Azeem ke Malik Allah Azeem se sawal karta hun ki woh tujhe shifa ata farmaye, agar uski maut ka waqt na aa gaya ho to use shifa de di jayegi. ** Is tarah ke ikhtilaf ko ikhtilaf shumar nahi kya ja sakta, kyunki Hajaj bin Artah, Abdur Rahman bin Saeed aur Abu Khalid Dalani se hifz aur itqan mein kam darja rakhte hain, aur in riwayat mein se agar Abdullah bin Harith ki riwayat sabit ho to ye Saeed bin Jubair ki hadees ki shahid qarar di ja sakti hai.

أَخْبَرْنَاهُ أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْمَحْبُوبِيُّ بِمَرْوَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَسْعُودٍ، ثنا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَنْبَأَ الْحَجَّاجُ بْنُ أَرْطَأَةَ، عَنِ الْمِنْهَالِ بْنِ عَمْرٍو، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْحَارِثِ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " مَا مِنْ مُسْلِمٍ عَادَ أَخَاهُ فَدَخَلَ عَلَيْهِ، وَلَمْ يَحْضُرْ أَجَلُهُ، فَقَالَ: أَسْأَلُ اللَّهَ الْعَظِيمَ رَبَّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ أَنْ يَشْفِيَ فُلَانًا مِنْ مَرَضِهِ سَبْعَ مَرَّاتٍ إِلَّا شَفَاهُ اللَّهُ مِنْهُ «هَذَا مِمَّا لَا يُعَدُّ خِلَافًا فَإِنَّ الْحَجَّاجَ بْنَ أَرْطَأَةَ دُونَ عَبْدِ رَبِّهِ بْنِ سَعِيدٍ وَأَبِي خَالِدٍ الدَّالَانِيِّ فِي الْحِفْظِ وَالْإِتْقَانِ، فَإِنْ ثَبَتَ حَدِيثُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْحَارِثِ مِنْ هَذِهِ الرِّوَايَةِ، فَإِنَّهُ شَاهِدٌ لِسَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ»