13.
Statement of Funeral Prayer
١٣-
بیان صلاة الجنازة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abā ṭalḥah | Abu Talha al-Ansari | Sahabi |
abīh | Abdullah bin Zayd al-Ansari | Minor Companion |
isḥāq bn ‘abd al-lah bn abī ṭalḥah | Ishaq ibn Abdullah al-Ansari | Trustworthy, Hadith Scholar |
‘umārah bn ghazzīyah | Ammarah ibn Ghaziyyah al-Ansari | Trustworthy |
‘amrūun bn al-ḥārith | Amr ibn al-Harith al-Ansari | Trustworthy jurist, scholar, and memorizer |
‘abd al-lah bn wahbin | Abdullah ibn Wahab al-Qurashi | Trustworthy Hafez |
wahārūn bn sa‘īdin | Harun ibn Sa'id al-Sa'di | Trustworthy, excellent |
abū al-ṭāhir | Ahmad ibn Amr al-Qurashi | Trustworthy |
al-ḥusayn bn al-ḥasan bn muhājirin | Al-Husayn ibn al-Hasan al-Salami | Trustworthy |
abū ja‘farin muḥammad bn ṣāliḥ bn hāni’in | Muhammad ibn Salih al-Warraq | Thiqa Thabt (Trustworthy, Firm) |
Mustadrak Al Hakim 1350
Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha (may Allah be pleased with him) narrated from his father that Abu Talha called the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) for the funeral of Umayr bin Abi Talha. So the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) came to them and offered his funeral prayer in their house. The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was in the front, behind him was Abu Talha and Umm Sulaim (may Allah be pleased with her) was behind Abu Talha. ** This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari and Imam Muslim (may Allah have mercy on them both), but neither of them narrated it. And this is a strange Sunnah (practice of the Prophet) regarding the permissibility of funeral prayer for women.
" حضرت اسحاق بن عبداللہ بن ابوطلحہ رضی اللہ عنہ اپنے والد سے روایت کرتے ہیں کہ ابوطلحہ نے رسول اللہ ﷺ کو حضرت عمیر بن ابی طلحہ کے جنازے کے لیے بلایا تو رسول اللہ ﷺ ان کے پاس تشریف لے آئے اور ان کے گھر میں ان کی نماز جنازہ پڑھائی ( نماز کے کیے ) رسول اللہ ﷺ آگے ہوئے ، ان کے پیچھے ابوطلحہ تھے اور ام سلیم رضی اللہ عنہا ابوطلحہ کے پیچھے تھیں ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔ اور یہ عورتوں کے لیے نماز جنازہ کے جواز میں سنت غریبہ ہے ۔"
Hazrat Ishaq bin Abdullah bin Abu Talha (رضي الله تعالى عنه) apne walid se riwayat karte hain ki Abu Talha ne Rasul Allah SAW ko Hazrat Umair bin Abi Talha ke janaze ke liye bulaya to Rasul Allah SAW unke pas tashreef le aaye aur unke ghar mein unki namaz janaza parhai (namaz ke liye) Rasul Allah SAW aage huye, unke peeche Abu Talha the aur Umm Sulaim ( (رضي الله تعالى عنه) ا) Abu Talha ke peeche thin. ** Yeh hadees Imam Bukhari Rahmatullahi Alaih wa Imam Muslim Rahmatullahi Alaih donon ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin donon ne hi ise naqal nahin kiya. Aur yeh auraton ke liye namaz janaze ke jawab mein sunnat ghariba hai.
حَدَّثَنَا أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ صَالِحِ بْنِ هَانِئٍ، ثنا الْحُسَيْنُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ مُهَاجِرٍ، ثنا أَبُو الطَّاهِرِ، وَهَارُونُ بْنُ سَعِيدٍ، قَالَا: ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي عَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ، عَنْ عُمَارَةَ بْنِ غَزِيَّةَ، عَنْ إِسْحَاقَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي طَلْحَةَ، عَنْ أَبِيهِ، أَنَّ أَبَا طَلْحَةَ «دَعَا رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى عُمَيْرِ بْنِ أَبِي طَلْحَةَ حِينَ تُوُفِّيَ، فَأَتَاهُمْ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَصَلَّى عَلَيْهِ فِي مَنْزِلِهِمْ، فَتَقَدَّمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَكَانَ أَبُو طَلْحَةَ وَرَاءَهُ وَأُمُّ سُلَيْمٍ وَرَاءَ أَبِي طَلْحَةَ، وَلَمْ يَكُنْ مَعَهُمْ غَيْرُهُمْ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَسُنَّةٌ غَرِيبَةٌ فِي إِبَاحَةِ صَلَاةِ النِّسَاءِ عَلَى الْجَنَائِزِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "