13.
Statement of Funeral Prayer
١٣-
بیان صلاة الجنازة


Mustadrak Al Hakim 1352

Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) narrates that the martyrs of Uhud were not given a ritual bath, and they were buried with their "blood", and their funeral prayers were not offered. ** This hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Muslim (may Allah have mercy on him) but it is not narrated in the Sahihayn (the two Sahihs of Bukhari and Muslim). Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) narrated a hadith from Zuhri in which he narrated from Abdur Rahman bin Ka'b bin Malik, from Jabir (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not offer their funeral prayer. It does not contain the words that Ismah bin Zaid al-Laithi uniquely narrated from Zuhri, while both Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) narrated a hadith from Laith bin Sa'd, in which he narrated from Yazid bin Abi Habib, from Abu al-Khair, from Aqabah bin Amir al-Juhani that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) offered the funeral prayer of the martyrs of Uhud in the same manner as the funeral prayer of any (ordinary) deceased person is offered.

" حضرت انس بن مالک رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ احد کے شہداء کو غسل نہیں دیا گیا اور انہیں ’’ خون ‘‘ سمیت دفن کیا گیا اور نہ ہی ان کی نماز جنازہ پڑھی گئی تھی ۔ ٭٭ یہ حدیث امما مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن اسے صحیحین میں نقل نہیں کیا گیا ۔ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ نے زہری کی وہ حدیث نقل کی ہے جس میں انہوں نے عبدالرحمن بن کعب بن مالک کے واسطے سے حضرت جابر رضی اللہ عنہ کا یہ بیان نقل کیا ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے ان کی نماز جنازہ نہیں پڑھی ۔ اس میں وہ الفاظ موجود نہیں ہیں جس کو زہری سے روایت کرنے میں اسامہ بن زید لیثی منفرد ہیں جب کہ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں نے لیس بن سعد کی وہ حدیث نقل کی ہے جس میں انہوں نے یزید بن ابی حبیب کے ذریعے ابوالخیر کے حوالے سے عقبہ بن عامر جھنی کا یہ بیان نقل کیا ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے شہداء احد کی اسی طرح نماز جنازہ پڑھی جس طرح کسی ( عام ) میت کی نماز جنازہ پڑھی جاتی ہے ۔"

Hazrat Anas bin Malik Radi Allaho Anho bayan karte hain ke Ahd ke shuhada ko ghusl nahi diya gaya aur unhen '' khoon '' samet dafan kiya gaya aur na hi un ki namaz janaza parhayi gayi thi. ** Yeh hadees Umma Muslim Rehmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin ise sahihain mein naqal nahi kiya gaya. Imam Bukhari Rehmatullah Alaih ne Zehri ki woh hadees naqal ki hai jis mein unhon ne Abdul Rahman bin Kaab bin Malik ke vaste se Hazrat Jaber Radi Allaho Anho ka yeh bayan naqal kiya hai ke Nabi Akram Sallallaho Alaihi Wasallam ne un ki namaz janaza nahi parhayi. Is mein woh alfaz mojood nahi hain jisko Zehri se riwayat karne mein Isama bin Zaid Laisi munfarid hain jab keh Imam Bukhari Rehmatullah Alaih aur Imam Muslim Rehmatullah Alaih donon ne Lais bin Saad ki woh hadees naqal ki hai jis mein unhon ne Yazid bin Abi Habib ke zariye Abu Al Khayr ke hawale se Aqba bin Aamir Juhani ka yeh bayan naqal kiya hai ke Nabi Akram Sallallaho Alaihi Wasallam ne shuhada Ahd ki isi tarah namaz janaza parhayi jis tarah kisi (aam) mayyat ki namaz janaza parhayi jati hai.

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أَنْبَأَ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ الْحَكَمِ، أَنْبَأَ ابْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي أُسَامَةُ بْنُ زَيْدٍ اللَّيْثِيُّ، أَنَّ ابْنَ شِهَابٍ حَدَّثَهُ، أَنَّ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ حَدَّثَهُ: «أَنَّ شُهَدَاءَ أُحُدٍ لَمْ يُغَسَّلُوا، وَدُفِنُوا بِدِمَائِهِمْ وَلَمْ يُصَلَّ عَلَيْهِمْ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ. وَقَدْ أَخْرَجَ الْبُخَارِيُّ وَحْدَهُ حَدِيثَ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ كَعْبِ بْنِ مَالِكٍ، عَنْ جَابِرٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يُصَلِّ عَلَيْهِمْ لَيْسَ فِيهِ هَذِهِ الْأَلْفَاظُ الْمَجْمُوعَةُ الَّتِي تَفَرَّدَ بِهَا أُسَامَةُ بْنُ زَيْدٍ اللَّيْثِيُّ، عَنِ الزُّهْرِيِّ "" قَدِ اتَّفَقَا جَمِيعًا عَلَى إِخْرَاجِ حَدِيثِ اللَّيْثِ بْنِ سَعْدٍ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ، عَنْ أَبِي الْخَيْرِ، عَنْ عُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ الْجُهَنِيِّ، «أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَّى عَلَى قَتْلَى أُحُدٍ صَلَاتَهُ عَلَى الْمَيِّتِ» وَاللَّهُ أَعْلَمُ