14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة


NameFameRank
abā hurayrah Abu Hurairah al-Dausi Companion
abāh Abdullah Ibn Shiqeeq al-'Uqayli Thiqah fihi nasb (Trustworthy, with some bias)
‘āmir bn shabībin al-‘uqaylī Amir ibn Uqba al-'Uqayli Accepted
yaḥyá bn abī kathīrin Yahya ibn Abi Kathir al-Ta'i Trustworthy and reliable, but he conceals the narrator's name and narrates interrupted chains.
abī Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism
mu‘ādh bn hshāmin Muadh bin Hisham Al-Dastawai Saduq (Truthful) Hasan (Good) Al-Hadith
‘alī bn ‘abd al-lah al-madīnī Ali ibn al-Madini Trustworthy, Imam, most knowledgeable of his time in Hadith and its sciences
abū al-muthanná al-‘anbarī Mu'adh ibn al-Muthanna al-'Anbari Trustworthy
‘alī bn ḥamshādh al-‘adl Ali ibn Hamshad al-Naysaburi Trustworthy Imam

Mustadrak Al Hakim 1429

Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: “Three persons were brought before me who will be the first to enter Paradise, and three persons were brought before me who will be the first to enter Hellfire. The first three to enter Paradise are: (1) A martyr. (2) A slave who worships his Lord well and desires good for his master. (3) A pious man with a family. And the first three to enter Hellfire are: (1) A tyrannical ruler. (2) A wealthy man who does not give the rights of his parents from his wealth. (3) A poor man who commits sins.”

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : میرے سامنے وہ تین شخص پیش کیے گئے جو سب سے پہلے جنت میں جائیں گے اور تین ایسے لوگ پیش کیے گئے جو سب سے پہلے دوزخ میں جائیں گے ۔ سب سے پہلے جنت میں جانے والے تین آدمی یہ ہیں : ( 1 ) شہید ۔ ( 2 ) غلام جو اپنے رب کی خوب عبادت کرے اور اپنے آقا کی خیر خواہی کرے ۔ ( 3 ) پاکباز عیال دار ۔ اور سب سے پہلے دوزخ میں جانے والے تین آدمی یہ ہیں : ( 1 ) لوگوں پر مسلط ہونے والا امیر ۔ ( 2 ) ایسا مال دار جو اپنے مال میں سے ماں باپ کا حق ادا نہ کرے ۔ ( 3 ) گناہ کرنے والا فقیر ۔ ٭٭ عامر بن شبیب اہل مدینہ کے شیوخ میں سے ہیں ، مستقیم الحدیث ہیں ۔ اور اس بات میں یہ اصل ہے ۔ ان سے روایت کرنے میں یحیی بن ابی کثیر منفرد ہیں ۔ مذکورہ حدیث کی ایک شاہد حدیث بھی موجود ہے ۔ جو کہ اعمش نے عبداللہ بن مرہ سے روایت کی ہے ۔

Hazrat Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) bayan karte hain ki Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Mere samne woh teen shaks pesh kiye gaye jo sab se pehle Jannat mein jayenge aur teen aise log pesh kiye gaye jo sab se pehle dozakh mein jayenge. Sab se pehle Jannat mein jane wale teen aadmi ye hain: (1) Shaheed. (2) Ghulam jo apne Rab ki khoob ibadat kare aur apne aqa ki khair khwahi kare. (3) Pakbaz ayaal daar. Aur sab se pehle dozakh mein jane wale teen aadmi ye hain: (1) Logon par musallat hone wala ameer. (2) Aisa maal daar jo apne maal mein se maan baap ka haq ada na kare. (3) Gunah karne wala faqeer. ** Aamir bin Shabeeb ahle Madinah ke shiyukh mein se hain, mustaqimul hadees hain. Aur is baat mein ye asl hai. Un se riwayat karne mein Yahya bin Abi Kathir munfarid hain. Mazkura hadees ki ek shahid hadees bhi mojood hai. Jo ki Aamesh ne Abdullah bin Murrah se riwayat ki hai.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذَ الْعَدْلُ، ثنا أَبُو الْمُثَنَّى الْعَنْبَرِيُّ، ثنا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْمَدِينِيُّ، ثنا مُعَاذُ بْنُ هِشَامٍ، حَدَّثَنِي أَبِي، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ، حَدَّثَنِي عَامِرُ بْنُ شَبِيبٍ الْعُقَيْلِيُّ، أَنَّ أَبَاهُ، أَخْبَرَهُ أَنَّهُ سَمِعَ أَبَا هُرَيْرَةَ، يَقُولُ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " عُرِضَ عَلَيَّ أَوَّلُ ثَلَاثَةٍ يَدْخُلُونَ الْجَنَّةَ، وَأَوَّلُ ثَلَاثَةٍ يَدْخُلُونَ النَّارَ، فَأَمَّا أَوَّلُ ثَلَاثَةٍ يَدْخُلُونَ الْجَنَّةَ: فَالشَّهِيدُ، وَعَبْدٌ مَمْلُوكٌ أَحْسَنَ عُبَادَةَ رَبِّهِ وَنَصَحَ لِسَيِّدِهِ، وَعَفِيفٌ، مُتَعَفِّفٌ ذُو عِيَالٍ، وَأَمَّا أَوَّلُ ثَلَاثَةٍ يَدْخُلُونَ النَّارَ: فَأَمِيرٌ مُسَلَّطٌ، وَذُو ثَرْوَةٍ مِنْ مَالٍ لَا يُؤَدِّي حَقَّ اللَّهِ فِي مَالِهِ، وَفَقِيرٌ فَجُورٌ «عَامِرُ بْنُ شَبِيبٍ الْعُقَيْلِيُّ شَيْخٌ مِنْ أَهْلِ الْمَدِينَةِ مُسْتَقِيمُ الْحَدِيثِ، وَهَذَا أَصْلٌ فِي هَذَا الْبَابِ تَفَرَّدَ بِهِ عَنْهُ يَحْيَى بْنُ أَبِي كَثِيرٍ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَشَاهِدُهُ حَدِيثُ الْأَعْمَشِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ»