14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
masrūqin | Masruq ibn al-Ajda' al-Hamdani | Trustworthy |
‘abd al-lah bn mrrah | Abdullah ibn Murrah al-Hamdani | Trustworthy |
al-‘mash | Sulayman ibn Mihran al-A'mash | Trustworthy Hadith Scholar |
yaḥyá bn ‘īsá al-ramlī | Yahya ibn Isa al-Tamimi | Weak narrator of hadith |
‘amrūun bn muḥammadin al-nāqid | Amr ibn Muhammad al-Naqid | Thiqah (Trustworthy) |
‘abd al-lah bn aḥmad bn ḥanbalin | Abdullah ibn Ahmad ash-Shaybani | Trustworthy, Hadith Master |
abū bakr bn isḥāq | Ahmad ibn Ishaq al-Sabaghi | Trustworthy, Upright |
Mustadrak Al Hakim 1430
Masruq (may Allah be pleased with him) narrated: Abdullah (may Allah be pleased with him) said: The one who consumes interest, the one who feeds it, the one who witnesses it knowing that it is interest, the one who tattoos and the one who gets a tattoo, the one who delays charity, and the one who migrates and then returns (all of them) will be cursed on the Day of Judgment from the tongue of Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him). ** This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Muslim (may Allah have mercy on him) but it is not narrated in Sahih. Imam Muslim (may Allah have mercy on him) has narrated the narrations of Yahya bin Ya'la (may Allah be pleased with him).
حضرت مسروق رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : حضرت عبداللہ نے فرمایا : سود کھانے والا اور کھلانے والا اور دونوں کی گواہی دینے والا جبکہ اس کا علم رکھتے ہوں ۔ اور گودھنے والی اور گودھوانے والی اور صدقہ میں ٹال مٹول کرنے والا اور ہجرت کے بعد لوٹ جانے والا ( یہ سب لوگ ) قیامت کے دن محمد ﷺ کی زبان سے لعنت زدہ ہوں گے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن اسے صحیحین میں نقل نہیں کیا گیا ۔ امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے یحیی بن عیسیٰ رضی اللہ عنہ کی روایات نقل کی ہیں ۔
Hazrat Masrooq (رضي الله تعالى عنه) farmate hain: Hazrat Abdullah ne farmaya: سود Khane wala aur khilane wala aur donon ki gawahi dene wala jabke iska ilm rakhte hon. Aur godhne wali aur godhwane wali aur sadqah mein taal matol karne wala aur hijrat ke baad laut jane wala (ye sab log) qayamat ke din Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) ki zaban se laanat zada honge. ** Ye hadees Imam Muslim Rahmatullahi Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin ise Sahih mein naqal nahin kiya gaya. Imam Muslim Rahmatullahi Alaih ne Yahya bin Isa (رضي الله تعالى عنه) ki riwayat naqal ki hain.
أَخْبَرْنَاهُ أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ الْفَقِيهُ، أَنْبَأَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ، حَدَّثَنِي عَمْرُو بْنُ مُحَمَّدٍ النَّاقِدُ، ثنا يَحْيَى بْنُ عِيسَى الرَّمْلِيُّ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ، عَنْ مَسْرُوقٍ، قَالَ: «مَا عَبَدَ اللَّهُ آكِلُ الرِّبَا وَمُوكِلُهُ، وَشَاهِدَاهُ إِذَا عَلِمَاهُ وَالْوَاشِمَةُ وَالْمُوتَشِمَةُ، وَلَاوِي الصَّدَقَةِ، وَالْمُرْتَدُّ أَعْرَابِيًّا بَعْدَ الْهِجْرَةِ مَلْعُونُونَ عَلَى لِسَانِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ، فَقَدِ احْتَجَّ بِيَحْيَى بْنِ عِيسَى الرَّمْلِيِّ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "