14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abū sa‘īdin | Abu Sa'id al-Khudri | Companion |
‘iyāḍ bn ‘abd al-lah bn sa‘d bn abī sarḥin | Ayyash ibn Abdullah al-'Amiri | Trustworthy |
‘abd al-lah bn ‘abd al-lah bn ‘uthmān bn ḥakīm bn ḥzāmin | Abdullah bin Abdullah al-Qurashi | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
muḥammad bn isḥāq | Ibn Ishaq al-Qurashi | Saduq Mudallis |
ismā‘īl bn ‘ulayyah | Isma'il ibn 'Ulya al-Asadi | Trustworthy, Authoritative Hadith Scholar, Preserver |
abū ‘abd al-lah aḥmad bn ḥanbalin [UNK] | Ahmad ibn Hanbal al-Shaybani | Trustworthy Hadith Scholar, Jurisprudent, Authority |
al-ḥusayn bn al-faḍl al-balkhī | Al-Husayn ibn al-Fadl al-Bajali | Trustworthy, good in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبُو سَعِيدٍ | أبو سعيد الخدري | صحابي |
عِيَاضِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَعْدِ بْنِ أَبِي سَرْحٍ | عياض بن عبد الله العامري | ثقة |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُثْمَانَ بْنِ حَكِيمِ بْنِ حِزَامٍ | عبد الله بن عبد الله القرشي | صدوق حسن الحديث |
مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ | ابن إسحاق القرشي | صدوق مدلس |
إِسْمَاعِيلُ بْنُ عُلَيَّةَ | إسماعيل بن علية الأسدي | ثقة حجة حافظ |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ ، | أحمد بن حنبل الشيباني | ثقة حافظ فقيه حجة |
الْحُسَيْنُ بْنُ الْفَضْلِ الْبَلْخِيُّ | الحسين بن الفضل البجلي | صدوق حسن الحديث |
Mustadrak Al Hakim 1495
Ayyash ibn Abdullah ibn Sa'd ibn Abi Sarh narrated that the subject of Sadaqatul Fitr came up in the presence of Abu Sa'eed, whereupon he said: "I will only give as Sadaqah what was given during the time of the Messenger of Allah ﷺ, which was one Sa' of dates, or one Sa' of barley, or one Sa' of raisins, or one Sa' of dried yogurt." A man said to him, "How about two mudd of wheat?" He replied, "No! That is the rate fixed by Mu'awiyah, and I neither accept it nor act upon it." ** The chains of narration that I have mentioned in "Sa'ul Barr" are all authentic. The most famous among them is the narration of Nafi' from Ibn Umar (may Allah be pleased with them both). Our chain for this narration is excellent, but I have omitted it because it does not meet the criteria of this book. This hadith is also narrated from Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him). (As mentioned below) **
" ایاز بن عبداللہ بن سعد بن ابی سرح بیان کرتے ہیں کہ ابوسعید کے پاس صدقہ فطر کا ذکر ہوا تو انہوں نے فرمایا : میں تو وہی صدقہ دوں گا جو رسول اللہ ﷺ کے زمانے میں ایک صاع کھجور یا ایک صاع گندم یا ایک صاع کھجور یا ایک صاع پنیر دیا جاتا تھا ۔ ایک آدمی نے ان سے کہا : یا دو مد گندم کے ؟ تو انہوں نے فرمایا : جی نہیں ۔ یہ معاویہ کی مقرر کردہ قیمت ہے ۔ نہ میں اس کو قبول کرتا ہوں اور نہ ہی اس پر عمل کرتا ہوں ۔ ٭٭ یہ اسانید جن کا تذکرہ میں نے ’’ صاع البر ‘‘ کے ضمن میں کیا ہے ، سب صحیح ہیں اور ان سب میں سے مشہور نافع کی ابن عمر رضی اللہ عنہما سے روایت کردہ وہ حدیث ہے جس کے لیے ہماری سند عالی ہے لیکن میں نے اس کو ترک کر دیا ہے کیونکہ وہ اس کتاب کے معیار کی نہیں ہے ۔ اور یہی حدیث حضرت علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ سے بھی مروی ہے ۔ ( جیسا کہ درج ذیل ہے ) ۔"
Ayaaz bin Abdullah bin Saad bin Abi Sarh bayan karte hain ke Abu Saeed ke paas sadaqah fitr ka zikr hua to unhon ne farmaya: Main to wohi sadaqah doonga jo Rasul Allah SAW ke zamaane mein ek sa'a khajoor ya ek sa'a gandum ya ek sa'a khajoor ya ek sa'a paneer diya jata tha. Ek aadmi ne unse kaha: Ya do mudd gandum ke? To unhon ne farmaya: Ji nahin. Yeh ma'aviya ki muqarrar kardah qeemat hai. Na main iss ko qubool karta hun aur na hi iss par amal karta hun. ** Ye asaneed jin ka tazkirah maine ''sa'a al-barr'' ke zimn mein kiya hai, sab sahi hain aur un sab mein se mash'hoor Nafi' ki Ibn Umar (RA) se riwayat kardah woh hadees hai jiske liye hamari sanad aali hai lekin maine iss ko tark kar diya hai kyunki woh iss kitab ke miyaar ki nahin hai. Aur yahi hadees Hazrat Ali bin Abi Talib (RA) se bhi marvi hai. (Jaisa ke darj zail hai).
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ إِسْحَاقَ بْنِ الصَّيْدَلَانِيِّ الْعَدْلُ إِمْلَاءً، ثنا الْحُسَيْنُ بْنُ الْفَضْلِ الْبَلْخِيُّ، ثنا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عُلَيَّةَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُثْمَانَ بْنِ حَكِيمِ بْنِ حِزَامٍ، عَنْ عِيَاضِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَعْدِ بْنِ أَبِي سَرْحٍ، قَالَ: قَالَ أَبُو سَعِيدٍ وَذُكِرَ عِنْدَهُ صَدَقَةُ الْفِطْرِ، فَقَالَ: «لَا أُخْرِجُ إِلَّا مَا كُنْتُ أُخْرِجُهُ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَاعًا مِنْ تَمْرٍ، أَوْ صَاعًا مِنْ حِنْطَةٍ، أَوْ صَاعًا مِنْ شَعِيرٍ، أَوْ صَاعًا مِنْ أَقِطٍ» . فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ مِنَ الْقَوْمِ: أَوْ مُدَّيْنِ مِنْ قَمْحٍ؟ فَقَالَ: «لَا، تِلْكَ قِيمَةُ مُعَاوِيَةَ، لَا أَقْبَلُهَا وَلَا أَعْمَلُ بِهَا» هَذِهِ الْأَسَانِيدُ الَّتِي قَدَّمْتُ ذِكْرَهَا فِي ذِكْرِ صَاعِ الْبُرِّ كُلُّهَا صَحِيحَةٌ، وَأَشْهَرُهَا حَدِيثُ أَبِي مَعْشَرٍ، عَنْ نَافِعٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ الَّذِي عَلَوْنَا فِيهِ لَكِنِّي تَرَكْتُهُ إِذْ لَيْسَ مِنْ شَرْطِ الْكِتَابِ " وَقَدْ رُوِيَ عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ