15.
Statement of Fasting
١٥-
بیان الصوم


Mustadrak Al Hakim 1561

Rafi' bin Khadij (may Allah be pleased with him) narrates: The Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: "The fast of both the one who applies cupping and the one to whom cupping is applied is broken." ** And in the narration of Ishaq Ad-Dabri, there are the words "Wal Mustahjim" (and the one to whom cupping is applied). And Abu Bakr Muhammad bin Ishaq has narrated concerning this Hadith the statement of Ali bin Al-Madini on the authority of Abbas bin Abdul-Azeem: (Ali bin Al-Madini said) "According to my information, there is no more authentic Hadith than this on this subject. Mu'awiyah bin Salam followed Ma'mar in narrating this Hadith from Yahya bin Abi Kathir (their narrated, followed Hadith is mentioned as follows)."

" حضرت رافع بن خدیج رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : پچھنے لگانے اور لگوانے والے دونوں کا روزہ ٹوٹ جاتا ہے ۔ ٭٭ اور اسحاق الدبری کی روایت کردہ حدیث میں ’’ والمستحجم ‘‘ کے الفاظ ہیں ۔ اور ابوبکر محمد بن اسحاق نے اس حدیث کے متعلق عباس بن عبدالعظیم کے حوالے سے علی بن المدینی کا یہ بیان نقل کیا ہے : ( علی بن المدینی کہتے ہیں ) میری معلومات کے مطابق اس موضوع پر اس سے زیادہ صحیح حدیث کوئی نہیں ہے ۔ اس حدیث کو یحیی بن ابی کثیر سے روایت کرنے میں معاویہ بن سلام نے معمر کی متابعت کی ہے ( ان کی روایت کردہ متابع حدیث درج ذیل ہے ) ۔"

Hazrat Rafi bin Khadij (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya : Pichne lagane aur lagwane wale dono ka roza toot jata hai. ** Aur Ishaq Aldabri ki riwayat kardah hadees mein ''Wal mustahjam'' ke alfaz hain. Aur Abu Bakr Muhammad bin Ishaq ne is hadees ke mutalliq Abbas bin Abd-al-Azim ke hawale se Ali bin al-Madini ka ye bayan naqal kiya hai : ( Ali bin al-Madini kahte hain ) Meri maloomat ke mutabiq is mauzu par is se ziada sahih hadees koi nahi hai. Is hadees ko Yahya bin Abi Kathir se riwayat karne mein Muawiyah bin Salam ne Mammar ki mutaba'at ki hai ( un ki riwayat kardah mutaabi' hadees darj zel hai ).

أَخْبَرْنَاهُ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ الصَّنْعَانِيُّ بِمَكَّةَ، ثنا إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عَبَّادٍ، ثنا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، وَأَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْقَطِيعِيُّ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ، حَدَّثَنِي أَبِي، ثنا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، وَحَدَّثَنِي أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْمُزَكِّي، ثنا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، ثنا الْعَبَّاسُ بْنُ عَبْدِ الْعَظِيمِ الْعَنْبَرِيُّ، ثنا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَنْبَأَ مَعْمَرٌ، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ قَارِظٍ، عَنِ السَّائِبِ بْنِ يَزِيدَ، عَنْ رَافِعِ بْنِ خَدِيجٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «أَفْطَرَ الْحَاجِمُ، وَالْمَحْجُومُ» وَفِي حَدِيثِ إِسْحَاقَ الدَّبَرِيِّ وَالْمُسْتَحْجِمُ وَقَالَ أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ فِي حَدِيثِهِ سَمِعْتُ الْعَبَّاسَ بْنَ عَبْدِ الْعَظِيمِ يَقُولُ: سَمِعْتُ عَلِيَّ بْنَ الْمَدِينِيِّ، يَقُولُ: لَا أَعْلَمُ فِي الْحَاجِمِ، وَالْمَحْجُومِ حَدِيثًا أَصَحَّ مِنْ هَذَا، تَابَعَهُ مُعَاوِيَةُ بْنُ سَلَّامٍ، عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ