15.
Statement of Fasting
١٥-
بیان الصوم


الأسمالشهرةالرتبة
شَدَّادِ بْنِ أَوْسٍ شداد بن أوس الأنصاري صحابي
أَبِي الأَشْعَثِ شراحيل بن آده الصنعاني ثقة
أَبِي قِلابَةَ عبد الله بن زيد الجرمي ثقة
عَاصِمٍ عاصم الأحول ثقة
شُعْبَةُ شعبة بن الحجاج العتكي ثقة حافظ متقن عابد
أَبِي معاذ بن معاذ العنبري ثقة متقن
عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُعَاذٍ عبيد الله بن معاذ العنبري ثقة حافظ
يَحْيَى بْنُ مُحَمَّدٍ يحيى بن محمد الحنائي ثقة
أَبُو عَمْرِو بْنِ جَعْفَرٍ الْعَدْلُ محمد بن جعفر المزكي ثقة
شُعْبَةُ شعبة بن الحجاج العتكي ثقة حافظ متقن عابد
عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ علي بن المديني ثقة ثبت إمام أعلم أهل عصره بالحديث وعلله
وَهْبُ بْنُ جَرِيرٍ وهب بن جرير الأزدي ثقة
إِبْرَاهِيمُ بْنُ مَرْزُوقٍ إبراهيم بن مرزوق الأموي صدوق حسن الحديث
مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ الْبَرَاءِ محمد بن أحمد العبدي ثقة
أَبُو مُحَمَّدٍ الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ الإِسْفَرَائِنِيُّ الحسن بن محمد الأزهري ثقة
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ محمد بن يعقوب الأموي ثقة حافظ

Mustadrak Al Hakim 1565

Sha'bi (may Allah be pleased with him), along with his chain of narrators, reports this statement of Shaddad bin Aws (may Allah be pleased with him): The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) passed by a man on the 17th day of Ramadan who was having cupping done. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "The fast of both the one who performs cupping and the one who has cupping done is broken." **(Imam Hakim says):** Abu Muhammad al-Hasan bin Muhammad bin Ishaq al-Isfra'ini has narrated from Muhammad bin Ahmad al-Bara' on the authority of Ali bin al-Madini that Shaddad bin Aws's hadith regarding the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), that "he saw a person having cupping done in Ramadan," was narrated by Asim al-Ahwal from Abu Qilaba, from Abu al-Ash'ath. And Yahya bin Abi Kathir narrated it from Abu Qilaba, then from Abu Asma', from Abu al-Ash'ath. And in my opinion, both of these hadiths are sahih (authentic). And it is possible that they heard this hadith from both of them. And the hadith containing the permissibility of cupping for a fasting person is mentioned below. And Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) has narrated it in Sahih al-Bukhari.

" حضرت شعبہ رضی اللہ عنہ اپنی سند کے ہمراہ شداد بن اوس رضی اللہ عنہ کا یہ بیان نقل کرتے ہیں : نبی اکرم ﷺ سترھویں روزے ایک شخص کے پاس سے گزرے تو وہ پچھنے لگوا رہا تھا ، آپ ﷺ نے فرمایا : پچھنے لگانے اور لگوانے والے دونوں کا روزہ جاتا رہا ۔ ٭٭ ( امام حاکم فرماتے ہیں ) ابومحمد الحسن بن محمد بن اسحاق الاسفرائنی نے محمد بن احمد البراء کے حوالے سے علی بن المدینی کا یہ بیان نقل کیا ہے کہ شداد بن اوس کی نبی اکرم ﷺ کے حوالے سے یہ حدیث کہ ’’ آپ نے رمضان میں ایک شخص کو پچھنے لگواتے دیکھا ‘‘ اس کو عاصم الاحوال نے ابوقلابہ کے واسطے سے ابوالاشعث سے روایت کیا ہے اور اسی کو یحیی بن ابی کثیر نے ابوقلابہ کے بعد ابواسماء کے واسطے سے ابوالاشعث سے روایت کیا ہے ۔ اور میرے نزدیک یہ دونوں حدیثیں صحیح ہیں ۔ اور یہ ممکن ہے کہ انہوں نے اس حدیث کا دونوں سے سماع کیا ہو ۔ اور روزہ دار کے لیے پچھنے لگوانے کی اجازت پر مشتمل حدیث درج ذیل ہے ۔ اور اس کو امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ نے بخاری میں نقل کیا ہے ۔"

Hazrat Shuaba (رضي الله تعالى عنه) apni sanad ke hamrah Shaddad bin Aus (رضي الله تعالى عنه) ka ye bayan naqal karte hain : Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) satrwan rozey ek shakhs ke pass se guzre to wo pachne lagwa raha tha, Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya : pachne lagane aur lagwane wale dono ka roza jata raha. (**Imam Hakim farmate hain) Abu Muhammad Al-Hasan bin Muhammad bin Ishaq Al-Asfaryani ne Muhammad bin Ahmad Al-Barai ke hawale se Ali bin Al-Madani ka ye bayan naqal kya hai ki Shaddad bin Aus ki Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke hawale se ye hadees ki ''Aap ne Ramzan mein ek shakhs ko pachne lagwate dekha'' is ko Asim Al-Ahwal ne Abu Qilaba ke waste se Abu Al-Ash'ath se riwayat kiya hai aur isi ko Yahya bin Abi Kathir ne Abu Qilaba ke baad Abu Asma ke waste se Abu Al-Ash'ath se riwayat kiya hai. Aur mere nazdeek ye dono hadeesen sahi hain. Aur ye mumkin hai ki unhon ne is hadees ka dono se samaa kiya ho. Aur rozedar ke liye pachne lagwane ki ijazat par mushtamil hadees darj zel hai. Aur is ko Imam Bukhari rehmatullahi alaih ne Bukhari mein naqal kya hai.

فَحَدَّثَنَاهُ أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مَرْزُوقٍ، ثنا وَهْبُ بْنُ جَرِيرٍ، ثنا شُعْبَةُ، وَأَخْبَرَنِي أَبُو عَمْرِو بْنِ جَعْفَرٍ الْعَدْلُ، ثنا يَحْيَى بْنُ مُحَمَّدٍ، ثنا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُعَاذٍ، ثنا أَبِي، ثنا شُعْبَةُ، عَنْ عَاصِمٍ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ أَبِي الْأَشْعَثِ، عَنْ شَدَّادِ بْنِ أَوْسٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَرَّ بِرَجُلٍ يَحْتَجِمُ فِي سَبْعَ عَشْرَةَ مِنْ رَمَضَانَ، فَقَالَ: «أَفْطَرَ الْحَاجِمُ، وَالْمَحْجُومُ» حَدَّثَنَا أَبُو مُحَمَّدٍ الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ الْإِسْفَرَائِنِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ الْبَرَاءِ، ثنا عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ، قَالَ: حَدِيثُ شَدَّادِ بْنِ أَوْسٍ، عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ رَأَى رَجُلًا يَحْتَجِمُ فِي رَمَضَانَ، رَوَاهُ عَاصِمٌ الْأَحْوَلُ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ أَبِي الْأَشْعَثِ، وَرَوَاهُ يَحْيَى بْنُ أَبِي كَثِيرٍ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ أَبِي أَسْمَاءَ، عَنْ ثَوْبَانَ «وَلَا أَرَى الْحَدِيثَيْنِ إِلَّا صَحِيحَيْنِ، فَقَدْ يُمْكِنُ أَنْ يَكُونَ سَمِعَهُ مِنْهُمَا جَمِيعًا» فَأَمَّا رُخْصَةُ الْحِجَامَةِ لِلصَّائِمِ فَقَدْ أَخْرَجَهُ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ الْبُخَارِيُّ فِي الْجَامِعِ الصَّحِيحِ: