15.
Statement of Fasting
١٥-
بیان الصوم


NameFameRank
ka‘b bn ‘āṣimin al-ash‘arī Abu Malik al-Ash'ari Companion
umm al-dardā’ Juhaima bint Hayy al-Awsabiyya Trustworthy
ṣafwān bn ‘abd al-lah bn ṣafwān Safwan ibn Abdullah al-Qurashi Trustworthy
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
sufyān Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali Trustworthy Hadith Scholar
al-ḥumaydī Al-Humaidi Abdullah bin Zubair Trustworthy Hadith Scholar, the most prominent companion of Ibn Uyainah
bishr bn mūsá Bishr ibn Musa al-Asadi The Imam, the Hafez, the Trustworthy
abū bakr bn isḥāq Ahmad ibn Ishaq al-Sabaghi Trustworthy, Upright

Mustadrak Al Hakim 1580

Ka'b bin 'Asim al-Ash'ari (may Allah be pleased with him) narrates that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "There is no (special) virtue in keeping fast while travelling." ** This Hadith has authentic chains of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) have not narrated it, whereas both Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) have narrated the narrations of Hamza bin 'Amr al-Aslami. However, the two Shaykhs (may Allah have mercy on them) have narrated the statement of Hamza (may Allah be pleased with him) through Hisham bin 'Urwah, then through his father, then through Umm al-Mu'minin Sayyidah 'Aisha (may Allah be pleased with her). And there is another narration of theirs which is even more detailed and its chain of narration is through the children of Hamza bin 'Amr (may Allah be pleased with them both).

" حضرت کعب بن عاصم الاشعری رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے ارشاد فرمایا : حالتِ سفر میں روزہ رکھنا کوئی ( زیادہ ) نیکی نہیں ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ، جبکہ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں نے حمزہ بن عمرواسلمی کی روایات نقل کی ہیں ۔ تاہم شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے ہشام بن عروہ پھر ان کی والدہ پھر اُمّ المومنین سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کے حوالے سے حضرت حمزہ رضی اللہ عنہ کا بیان نقل کیا ہے ۔ اور ان کی ایک دوسری روایت بھی موجود ہے جو اس سے بھی مفسر ہے اور اس کی سند حمزہ بن عمر رضی اللہ عنہما کی اولادوں کے حوالے سے بیان کی ہے ۔"

Hazrat Kaab bin Asim al Ashari razi Allah anhu farmate hain ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Halat e safar mein roza rakhna koi (zyada) neki nahi hai. ** Yeh hadees sahih al isnad hai lekin Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih ne isko naqal nahi kiya, jabke Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih dono ne Hamza bin Amr Aslami ki riwayat naqal ki hain. Taham sheikhein rehmatullah alaihema ne Hisham bin Urwah phir unki walida phir Umm al Momineen Sayyida Ayesha razi Allah anha ke hawale se Hazrat Hamza razi Allah anhu ka bayan naqal kiya hai. Aur unki ek dusri riwayat bhi mojood hai jo is se bhi mufassar hai aur iski sanad Hamza bin Amr razi Allah anhuma ki aulaadon ke hawale se bayan ki hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ الْفَقِيهُ، ثنا بِشْرُ بْنُ مُوسَى، ثنا الْحُمَيْدِيُّ، ثنا سُفْيَانُ، قَالَ: سَمِعْتُ الزُّهْرِيَّ، قَالَ: أَخْبَرَنِي صَفْوَانُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ صَفْوَانَ، عَنْ أُمِّ الدَّرْدَاءِ، عَنْ كَعْبِ بْنِ عَاصِمٍ الْأَشْعَرِيِّ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «لَيْسَ مِنَ الْبِرِّ الصِّيَامُ فِي السَّفَرِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ «وَقَدِ اتَّفَقَ الشَّيْخَانِ عَلَى حَدِيثِ حَمْزَةَ بْنِ عَمْرٍو الْأَسْلَمِيِّ فَأَخْرَجَاهُ، مِنْ حَدِيثِ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، أَنَّ حَمْزَةَ» وَلَهُ رِوَايَةٌ مُفَسَّرَةٌ مِنْ حَدِيثِ أَوْلَادِ حَمْزَةَ بْنِ عَمْرٍو، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "