15.
Statement of Fasting
١٥-
بیان الصوم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
ṭāwusin | Tawus ibn Kaysan al-Yamani | Trustworthy Imam, Excellent |
abī sahl bn mālikin | Nafi' ibn Malik al-Taymi | Trustworthy |
‘abd al-‘azīz bn muḥammadin | Abd al-Aziz ibn Muhammad al-Darawardi | Trustworthy, good in Hadith |
muḥammad bn abī ‘umar al-‘adanī | Muhammad ibn Abi Umar al-Adani | Trustworthy |
‘abd al-lah bn muḥammad bn naṣrin al-ramlī | Abdullah ibn Muhammad al-Ramli | Saduq Hasan al-Hadith |
abū al-ḥasan aḥmad bn maḥbūbin al-ramlī | Ahmad ibn Mahbub al-Baghdadi | Trustworthy |
Mustadrak Al Hakim 1603
Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Fasting is not obligatory on the one who is in Itikaf, unless he makes it obligatory upon himself." ** This Hadith has a Sahih chain of narrators, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. In contrast to this, there are two Hadiths narrated from the jurists of Kufa, which I will also mention, even though they are not equal to this Hadith in terms of the reliability of the narrators.
" حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں : نبی اکرم ﷺ نے ارشاد فرمایا : معتکف پر روزہ لازم نہیں ہے الّا یہ کہ وہ خود اپنے اوپر لازم کر لیتا ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا اور اس کے مقابلے میں فقہاء اہل کوفہ سے دو حدیثیں مروی ہیں ، ان کا بھی میں ذکر کروں گا اگرچہ وہ دونوں حدیثیں راویوں کی عدالت کے حوالے سے اس کے برابر کی نہیں ہیں ۔"
Hazrat Ibn Abbas Raziallahu Anhuma farmate hain : Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya : Mutakif par roza lazim nahi hai illa yeh keh woh khud apne upar lazim kar leta hai . ** Yeh hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne is ko naqal nahi kiya aur is ke muqable mein fuqaha ahl kufa se do hadithen marvi hain , in ka bhi main zikar karunga agarche woh dono hadithen raviyon ki adalath ke hawale se is ke barabar ki nahi hain .
أَنْبَأَ أَبُو الْحَسَنِ أَحْمَدُ بْنُ مَحْبُوبٍ الرَّمْلِيُّ بِمَكَّةَ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ نَصْرٍ الرَّمْلِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي عُمَرَ الْعَدَنِيُّ، ثنا عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَبِي سَهْلِ بْنِ مَالِكٍ، عَنْ طَاوُسٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «لَيْسَ عَلَى الْمُعْتَكِفِ صِيَامٌ إِلَّا أَنْ يَجْعَلَهُ عَلَى نَفْسِهِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَلِفُقَهَاءِ أَهْلِ الْكُوفَةِ فِي ضِدِّ هَذَا حَدِيثَانِ أَذْكُرُهُمَا، وَإِنْ كَانَا لَا يُقَاوِمَانِ هَذَا الْخَبَرَ فِي عَدَالَةِ الرُّوَاةِ " الْحَدِيثُ الْأَوَّلُ: