15.
Statement of Fasting
١٥-
بیان الصوم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-nu‘mān bn bashīrin | Al-Nu'man ibn Bashir al-Ansari | Young Companion |
abū ṭalḥah bn zīādin al-anṣārī | Na'im ibn Ziyad al-Anmari | Trustworthy |
mu‘āwiyah bn ṣāliḥin | Mu'awiya ibn Salih al-Hadrami | Saduq (truthful) with some errors |
‘abd al-lah bn ṣāliḥin | Abdullah bin Salih Al-Jahni | Acceptable |
abū ismā‘īl al-sulamī | Muhammad ibn Isma'il al-Salami | Trustworthy حافظ |
‘abd al-lah bn muḥammadin al-balkhī | Abdullah bin Muhammad al-Balkhi | Unknown |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
النُّعْمَانَ بْنَ بَشِيرٍ | النعمان بن بشير الأنصاري | صحابي صغير |
أَبُو طَلْحَةَ بْنُ زِيَادٍ الأَنْصَارِيُّ | نعيم بن زياد الأنماري | ثقة |
مُعَاوِيَةُ بْنُ صَالِحٍ | معاوية بن صالح الحضرمي | صدوق له أوهام |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ صَالِحٍ | عبد الله بن صالح الجهني | مقبول |
أَبُو إِسْمَاعِيلَ السُّلَمِيُّ | محمد بن إسماعيل السلمي | ثقة حافظ |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ الْبَلْخِيُّ | عبد الله بن محمد البلخى | مجهول الحال |
Mustadrak Al Hakim 1608
Abu Talha bin Ziyad al-Ansari (may Allah be pleased with him) narrates: I heard Nauman bin Bashir (may Allah be pleased with him) saying on the pulpit of Homs: We observed prayer with the Messenger of Allah (peace be upon him) on the 23rd night of Ramadan for a third of the night. Then, on the 25th night, we prayed until half of the night. Then, on the 27th night, we prayed until half of the night again, and then we prayed further on the same night (the prayer became so prolonged that) we began to fear that we would not be able to offer the Fajr prayer. We call it "Falah," which you call "Sahar." ** This hadith is authentic according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him), but it is not narrated in Sahih Bukhari. And in it, there is clear evidence that the Tarawih prayer is a Sunnah (recommended practice) in the mosques of Muslims, and Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him) continued to encourage Umar (may Allah be pleased with him) to establish this Sunnah, until Umar (may Allah be pleased with him) established it.
" حضرت ابوطلحہ بن زیاد الانصاری رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : میں نے نعمان بن بشیر رضی اللہ عنہ کو ’’ حمص ‘‘ کے منبر پر یہ فرماتے ہوئے سنا ہے : ہم نے رسول اللہ ﷺ کے ہمراہ رمضان المبارک کی 23 ویں رات کو ایک تہائی وقت تک قیام کیا ۔ پھر پچیسویں رات کو آدھی رات تک قیام کیا ، پھر ستائیسویں شب میں نصف شب تک پھر اسی شب مزید قیام کیا ( یہ قیام اس قدر طویل ہوا کہ ) ہم گمان کرنے لگے کہ ہم ’’ فلاح ‘‘ بھی نہیں پا سکیں گے ۔ ہم اسی کو ’’ فلاح ‘‘ کہتے ہیں ۔ جس کو تم ’’ سحری ‘‘ کہتے ہو ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن اسے صحیحین میں نقل نہیں کیا گیا ۔ اور اس میں واضح دلیل موجود ہے کہ مسلمانوں کی مساجد میں نمازِ تراویح سنتِ مسنونہ ہے اور حضرت علی ابن ابی طالب رضی اللہ عنہ ، حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو یہ سنت قائم کرنے کی مسلسل ترغیب دلاتے رہے حتیٰ کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے اس کو قائم کروا دیا ۔"
Hazrat Abu Talha bin Ziad Al-Ansari (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : maine Nauman bin Bashir (رضي الله تعالى عنه) ko ''Hums'' ke mimbar par ye farmate huye suna hai : humne Rasul Allah ﷺ ke humrah Ramzan-ul-Mubarak ki 23veen raat ko ek tihai waqt tak qayam kya . phir pachchisveen raat ko aadhi raat tak qayam kya , phir sattaisveen shab mein nisf shab tak phir usi shab mazeed qayam kya ( ye qayam is qadar tawil hua ke ) hum gumaan karne lage ke hum ''falah'' bhi nahin paa sakenge . hum isi ko ''falah'' kehte hain . jisko tum ''sahri'' kehte ho . ** ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin ise sahihain mein naql nahin kiya gaya . aur is mein wazeh daleel maujood hai ke Musalmanon ki masajid mein namaz-e-taraweeh sunnat-e-masnoonah hai aur Hazrat Ali Ibne Abi Talib (رضي الله تعالى عنه) , Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) ko ye sunnat qayam karne ki musalsal targhib dilate rahe hatta ke Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) ne is ko qayam karwa diya .
أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ الْبَلْخِيُّ بِبَغْدَادَ، ثنا أَبُو إِسْمَاعِيلَ السُّلَمِيُّ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ صَالِحٍ، حَدَّثَنِي مُعَاوِيَةُ بْنُ صَالِحٍ، حَدَّثَنِي أَبُو طَلْحَةَ بْنُ زِيَادٍ الْأَنْصَارِيُّ قَالَ: سَمِعْتُ النُّعْمَانَ بْنَ بَشِيرٍ، عَلَى مِنْبَرِ حِمْصٍ يَقُولُ: «قُمْنَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي شَهْرِ رَمَضَانَ لَيْلَةَ ثَلَاثٍ وَعِشْرِينَ إِلَى ثُلُثِ اللَّيْلِ، ثُمَّ قُمْنَا مَعَهُ لَيْلَةَ خَمْسٍ وَعِشْرِينَ إِلَى نِصْفِ اللَّيْلِ، ثُمَّ قُمْنَا مَعَهُ لَيْلَةَ سَبْعٍ وَعِشْرِينَ إِلَى نِصْفِ اللَّيْلِ، ثُمَّ قُمْنَا مَعَهُ لَيْلَةَ سَبْعٍ وَعِشْرِينَ حَتَّى ظَنَنَّا أَنْ لَا نُدْرِكَ الْفَلَاحَ، وَكُنَّا نُسَمِّيهَا الْفَلَاحَ، وَأَنْتُمْ تُسَمُّونَ السَّحُورَ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الْبُخَارِي، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ " وَفِيهِ الدَّلِيلُ الْوَاضِحُ أَنَّ: «صَلَاةَ التَّرَاوِيحِ فِي مَسَاجِدِ الْمُسْلِمِينَ سُنَّةٌ مَسْنُونَةٌ، وَقَدْ كَانَ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ يَحُثُّ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا عَلَى إِقَامَةِ هَذِهِ السُّنَّةِ إِلَى أَنْ أَقَامَهَا» آخِرُ مَا انْتَهَى إِلَيْهِ عِلْمِي مِنَ الْأَحَادِيثِ الصَّحِيحَةِ فِي أَبْوَابِ كِتَابِ الصِّيَامِ مِمَّا لَمْ يُخَرِّجْهُ الشَّيْخَانِ