21.
It is proven from the Noble Quran the command to distribute the spoils of war
٢١-
دليل تقسيم الغنائم من القرآن الكريم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
mujammi‘ bn jārīyat al-anṣārī | Majma' ibn Jariyah al-Ansari | Companion |
mujammi‘ bn ya‘qūb bn mujammi‘ bn yazīd al-anṣārī | Majma' ibn Ya'qub al-Ansari | Saduq Hasan al-Hadith |
muḥammad bn ‘īsá bn al-ṭabbā‘ | Muhammad ibn Isa al-Baghdadi | Trustworthy |
abū ja‘farin muḥammad bn yūsuf bn al-ṭabbā‘ | Muhammad ibn Yusuf ibn al-Tabba'a | Saduq Hasan al-Hadith |
abū ja‘farin ‘abd al-lah bn ismā‘īl bn ibrāhīm bn al-manṣūr amīr al-mu’minīn | Abdullah bin Ismail al-Hashimi | Trustworthy |
Mustadrak Al Hakim 2593
Mujamma' bin Jariyah Al-Ansari (may Allah be pleased with him) was among the reciters of the Quran. He narrates: "We were with the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) at the time of the Treaty of Hudaibiyah. When we returned from there, people were urging their camels on, chanting loudly. Some people asked others: 'What has happened to the people (why are they preparing to leave so soon)?' They replied (regarding the departure): 'Revelation has come down upon the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him).' So, we also rode swiftly along with the people. At 'Kara' al-Ghamim' (a place between Makkah and Madinah), you (O Prophet) were on your ride when we joined you. When all the people gathered around you (peace and blessings of Allah be upon him), you recited this verse (Indeed, We have granted you a clear victory) (Al-Fath: 1). A man exclaimed: 'O Messenger of Allah! Is this (what is meant by) victory?' You (peace and blessings of Allah be upon him) said: 'Yes, by the One in whose grasp is the soul of Muhammad, it is victory.' Then, the spoils of Khaybar were distributed among the participants of Hudaibiyah. The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) divided the wealth into 13 shares. At that time, the strength of the army was 1500, out of which 300 were horsemen. So, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) gave two shares to each horseman and one share to each foot soldier (meaning, the horseman received double the share of the foot soldier)." **This hadith has a sahih (authentic) chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not include it in their compilations.**
" حضرت مجمع بن جاریہ انصاری رضی اللہ عنہ قرآن پڑھنے والے قاریوں میں سے ہیں ۔ آپ فرماتے ہیں : ہم صلح حدیبیہ کے موقع پر رسول اللہ ﷺ کے ہمراہ تھے ، جب ہم وہاں سے واپس پلٹے تو لوگ حدی خوانی کر کے اپنے اونٹوں کو نشاط میں لا رہے تھے بعض لوگوں نے دوسروں سے پوچھا : لوگوں کو کیا ہو گیا ؟ ( یہ اتنی جلدی کوچ کی تیاری کیوں کر رہے ہیں ) تو انہوں نے جواب دیا ( کوچ کرنے کے متعلق ) رسول اللہ ﷺ پر وحی نازل ہوئی ہے چنانچہ ہم بھی گھوڑے دوڑاتے ہوئے لوگوں کے ہمراہ چل دیئے ( مکہ اور مدینہ کے درمیان ایک جگہ ) ’’ کراع الغمیم ‘‘ پر آپ ﷺ اپنی سواری پر تھے کہ ہم آپ ﷺ سے جا ملے ، جب سب لوگ آپ ﷺ کے گرد جمع ہو گئے تو آپ ﷺ نے یہ آیت ( اِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِیْنًا ) ( الفتح : 1 ) ’’ بے شک ہم نے تمہارے لیے روشن فتح فرما دی ‘‘ ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا ) پڑھی ، تو ایک شخص بولا : یا رسول اللہ ! کیا ( اس سے مراد ) فتح ہے ؟ آپ ﷺ نے فرمایا : ہاں ۔ اس ذات کی قسم جس کے قبضۂ قدرت میں محمد کی جان ہے ، وہ فتح ہے ۔ پھر حدیبیہ کے شرکاء پر خیبر ( کا مالِ غنیمت ) تقسیم کیا گیا ، رسول اللہ ﷺ نے وہ مال 13 حصوں پر تقسیم کیا ، اس وقت لشکر کی تعداد 1500 تھی ، جن میں سے 300 گھڑسوار تھے تو رسول اللہ ﷺ نے گھڑ سوار کو دو حصے اور پیدل کو ایک حصہ عطا فرمایا ( یعنی سوار کو پیدل سے ڈبل حصہ دیا ) ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Mujamma bin Jariyah Ansari razi Allah anhu Quran padhne wale qarion mein se hain. Aap farmate hain: Hum sulh Hudaibiyah ke mauqe par Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ke hamrah the, jab hum wahan se wapas palte to log hadi khwani kar ke apne oonton ko nishat mein la rahe the. Baaz logon ne dusron se poocha: Logon ko kya ho gaya? (Yeh itni jaldi کوچ ki taiyari kyon kar rahe hain?) To unhon ne jawab diya (kooch karne ke mutalliq) Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam par wahi nazil hui hai chunancha hum bhi ghore dauraate hue logon ke hamrah chal diye (Makkah aur Madinah ke darmiyan ek jagah) ''Kara al-Ghamim'' par aap sallallahu alaihi wasallam apni سواری par the ke hum aap sallallahu alaihi wasallam se ja mile, jab sab log aap sallallahu alaihi wasallam ke gird jama ho gaye to aap sallallahu alaihi wasallam ne yeh ayat (inna fatahna laka fathan mubina) (Al-Fath: 1) ''be shak hum ne tumhare liye roshan fatah farma di'' (tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza) padhi, to ek shakhs bola: Ya Rasul Allah! Kya (is se murad) fatah hai? Aap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: Haan. Is zaat ki qasam jis ke qabza qudrat mein Muhammad ki jaan hai, wo fatah hai. Phir Hudaibiyah ke shuraka par Khaibar (ka maal ghanimat) taqsim kiya gaya, Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ne wo maal 13 hisson par taqsim kiya, is waqt lashkar ki tadaad 1500 thi, jin mein se 300 ghadsawar the to Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ne ghadsawar ko do hisse aur paidal ko ek hissa ata farmaya (yani sawar ko paidal se double hissa diya). ** Yeh hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari rahmatullah alaih aur Imam Muslim rahmatullah alaih ne is ko naql nahin kiya.
حَدَّثَنَا أَبُو جَعْفَرٍ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِسْمَاعِيلَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ بْنِ الْمَنْصُورِ، أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ إِمْلَاءً فِي دَارِ الْمَنْصُورِ، ثنا أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ بْنِ الطَّبَّاعِ، ثنا عَمِّي مُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى بْنِ الطَّبَّاعِ، ثنا مُجَمِّعُ بْنُ يَعْقُوبَ بْنِ مُجَمِّعِ بْنِ يَزِيدَ الْأَنْصَارِيُّ، عَنْ عَمِّهِ مُجَمِّعِ بْنِ جَارِيَةَ الْأَنْصَارِيِّ، وَكَانَ أَحَدَ الْقُرَّاءِ الَّذِينَ قَرَءُوا الْقُرْآنَ، قَالَ: شَهِدْنَا الْحُدَيْبِيَةَ مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلَمَّا انْصَرَفْنَا عَنْهَا، إِذِ النَّاسُ يَهُزُّونَ بِالْأَبَاعِرِ، فَقَالَ بَعْضُ النَّاسِ لِبَعْضٍ: مَا لِلنَّاسِ؟ قَالُوا: أُوحِيَ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَخَرَجْنَا مَعَ النَّاسِ نُوجِفُ فَوَجَدْنَا النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَاقِفًا عَلَى رَاحِلَتِهِ عِنْدَ كُرَاعِ الْغَمِيمِ فَلَمَّا اجْتَمَعَ عَلَيْهِ النَّاسُ، قَرَأَ عَلَيْهِمْ {إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا} [الفتح: 1] فَقَالَ رَجُلٌ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، أَفْتَحٌ هُوَ؟ قَالَ: «نَعَمْ، وَالَّذِي نَفْسُ مُحَمَّدٍ بِيَدِهِ إِنَّهُ لَفَتْحٌ» فَقُسِمَتْ خَيْبَرُ عَلَى أَهْلِ الْحُدَيْبِيَةِ فَقَسَمَهَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَى ثَلَاثَةَ عَشَرَ سَهْمًا، وَكَانَ الْجَيْشُ أَلْفًا وَخَمْسَ مِائَةٍ، فِيهِمْ ثَلَاثُ مِائَةِ فَارِسٍ، فَأَعْطَى الْفَارِسَ سَهْمَيْنِ، وَأَعْطَى الرَّاجِلَ سَهْمًا «هَذَا حَدِيثٌ كَبِيرٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2593 - صحيح