21.
It is proven from the Noble Quran the command to distribute the spoils of war
٢١-
دليل تقسيم الغنائم من القرآن الكريم


Mustadrak Al Hakim 2600

Muhammad bin Abi Al-Majlad, may Allah be pleased with him, said: "The people of the mosque sent me to Abdullah Ibn Abi Awfa, may Allah be pleased with him, to ask him about the Prophet's, peace and blessings be upon him, way of distributing the grains of Khaybar. I went to him and asked, 'Did the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, divide it into five parts?' He replied, 'No, less than that. Whoever among us was in need took what he needed.'" ** This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari and Imam Muslim, but the two Shaykhs did not narrate it.

" حضرت محمد بن ابی المجالد رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : اہل مسجد نے مجھے حضرت عبداللہ ابن ابی اوفی رضی اللہ عنہ کی طرف بھیجا تاکہ میں ان سے خیبر سے حاصل ہونے والے غلہ میں نبی اکرم ﷺ کا طریقہ کار معلوم کر کے آؤں ، میں ان کے پاس آیا اور پوچھا : کیا حضور ﷺ نے اس کو پانچ حصوں میں تقسیم کیا تھا ؟ انہوں نے جواباً کہا : نہیں ، اس سے کم تھا ، ہم میں سے جس کو جتنی ضرورت ہوتی اتنا لے لیتا تھا ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین نے اسے نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Muhammad bin Abi al-Mujalid (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Ahl Masjid ne mujhe Hazrat Abdullah ibn Abi Awfa (رضي الله تعالى عنه) ki taraf bheja taake main un se Khyber se hasil hone wale ghala mein Nabi Akram ﷺ ka tareeqa kar maloom kar ke aaoon , main un ke pass aaya aur poocha : kya Huzoor ﷺ ne is ko panch hisson mein taqseem kiya tha ? Unhon ne jawab mein kaha : nahin , is se kam tha , hum mein se jis ko jitni zaroorat hoti utna le leta tha . ** Yeh hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Shaykhain ne ise naqal nahin kiya .

حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ الْحَافِظُ، ثنا يَحْيَى بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يَحْيَى، ثنا مُسَدَّدٌ، ثنا هُشَيْمٌ، ثنا أَبُو إِسْحَاقَ الشَّيْبَانِيُّ، وَأَشْعَثُ بْنُ سَوَّارٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِي الْمُجَالِدِ، قَالَ: بَعَثَنِي أَهْلُ الْمَسْجِدِ إِلَى ابْنِ أَبِي أَوْفَى أَسْأَلُهُ مَا صَنَعَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي طَعَامِ خَيْبَرَ فَأَتَيْتُهُ، فَسَأَلْتُهُ عَنْ ذَلِكَ، فَقُلْتُ: هَلْ خَمَّسَهُ؟ قَالَ: «لَا، كَانَ أَقَلَّ مِنْ ذَلِكَ، وَكَانَ أَحَدُنَا إِذَا أَرَادَ شَيْئًا، أَخَذَ مِنْهُ حَاجَتَهُ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2600 - على شرط البخاري ومسلم