21.
It is proven from the Noble Quran the command to distribute the spoils of war
٢١-
دليل تقسيم الغنائم من القرآن الكريم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘awf bn mālikin al-ashja‘ī | Awf ibn Malik al-Ashja'i | Companion |
abīh | Jubayr ibn Nufair al-Hadrami | Trustworthy |
‘abd al-raḥman bn jubayr bn nufayrin | Abd al-Rahman ibn Jubayr al-Hadrami | Thiqah (Trustworthy) |
ṣafwān bn ‘amrw | Safwan ibn Amr al-Siksiki | Trustworthy |
abū al-īmān al-ḥakam bn nāfi‘in | Al-Hakam ibn Nafi' al-Bahrani | Trustworthy, Sound |
ibrāhīm bn al-ḥusayn bn dīzīl | Ibn Dayzil al-Hamdani | Trustworthy Hadith Scholar, Reliable |
abū ja‘farin aḥmad bn ‘ubayd bn ibrāhīm al-asadī | Ahmad ibn Ubayd al-Asadi | Trustworthy |
Mustadrak Al Hakim 2622
Auf bin Malik Ashja'i (may Allah be pleased with him) narrates: It was the practice of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) that on whatever day the spoils of war were acquired, he would distribute them on that same day. He would give twice the share to married men compared to unmarried men. ** This hadith is considered authentic (sahih) according to the criteria of Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but it is not compiled in the Sahihayn (Bukhari and Muslim). Imam Muslim (may Allah have mercy on him) has narrated four hadiths with the same chain of narrators.
" حضرت عوف بن مالک رضی اللہ عنہ اشجعی فرماتے ہیں : رسول اکرم ﷺ ( کی یہ عادت تھی کہ ) آپ ﷺ کے پاس جس دن مالِ غنیمت آتا ، آپ ﷺ اسی دن تقسیم فرما دیتے ، شادی شدہ لوگوں کو کنواروں کی بہ نسبت دگنا حصہ دیتے تھے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن اسے صحیحین میں نقل نہیں کیا گیا ۔ امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے بعینہ اسی سند کے ہمراہ چار حدیثیں نقل کی ہیں ۔"
Hazrat Auf bin Malik raziallahu anhu Ashjai farmate hain : Rasul Akram SAW ( ki yeh aadat thi keh ) Aap SAW ke pass jis din mal e ghanimat aata, Aap SAW usi din taqsim farma dete, shadi shuda logon ko kunwaron ki ba nisbat dugna hissa dete thay. ** Yeh hadees Imam Muslim rehmatullah alaih ke meyar ke mutabiq sahih hai lekin ise sahihain mein naqal nahin kiya gaya. Imam Muslim rehmatullah alaih ne baina isi sanad ke hamrah chaar hadeesain naqal ki hain.
حَدَّثَنَا أَبُو جَعْفَرٍ أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ الْأَسَدِيُّ بِهَمْدَانَ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْحُسَيْنِ بْنِ دِيزِيلَ، ثنا أَبُو الْيَمَانِ الْحَكَمُ بْنُ نَافِعٍ، ثنا صَفْوَانُ بْنُ عَمْرٍو، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ جُبَيْرِ بْنِ نُفَيْرٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَوْفِ بْنِ مَالِكٍ الْأَشْجَعِيِّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ «إِذَا جَاءَهُ فَيْءٌ قَسَّمَهُ مِنْ يَوْمِهِ، فَأَعْطَى الْآهِلَ حَظَّيْنِ وَالْعَزَبَ حَظًّا» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ فَقَدْ أَخْرَجَ بِهَذَا الْإِسْنَادِ بِعَيْنِهِ أَرْبَعَةَ أَحَادِيثَ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2622 - على شرط مسلم