21.
It is proven from the Noble Quran the command to distribute the spoils of war
٢١-
دليل تقسيم الغنائم من القرآن الكريم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘ikrimah | Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas | Trustworthy |
dāwud bn abī hindin | Dawud ibn Abi Hind al-Qushayri | Trustworthy, Pious |
abī | Hafs ibn Ghiyath al-Nukha'i | Trustworthy |
‘umar bn ḥafṣ bn ghiyāthin | Umar ibn Hafs al-Nukha'i | Trustworthy |
al-sarī bn khuzaymah | Al-Suri ibn Khuzayma al-Abiwardi | Hadith scholar of Nishapur, Imam al-Hafiz al-Hujjah |
wa’ibrāhīm bn ‘iṣmah bn ibrāhīm | Ibrahim bin `Asmah al-Naysaburi | Trustworthy, good in Hadith |
muḥammad bn ṣāliḥ bn hāni’in | Muhammad ibn Salih al-Warraq | Thiqa Thabt (Trustworthy, Firm) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
عِكْرِمَةَ | عكرمة مولى ابن عباس | ثقة |
دَاوُدَ بْنِ أَبِي هِنْدٍ | داود بن أبي هند القشيري | ثقة متقن |
أَبِي | حفص بن غياث النخعي | ثقة |
عُمَرُ بْنُ حَفْصِ بْنِ غِيَاثٍ | عمر بن حفص النخعي | ثقة |
السَّرِيُّ بْنُ خُزَيْمَةَ | السري بن خزيمة الأبيوردي | محدث نيسابور, الإمام الحافظ الحجة |
وَإِبْرَاهِيمُ بْنُ عِصْمَةَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ | إبراهيم بن عصمة النيسابوري | صدوق حسن الحديث |
مُحَمَّدُ بْنُ صَالِحِ بْنِ هَانِئٍ | محمد بن صالح الوراق | ثقة ثبت |
Mustadrak Al Hakim 2628
Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrates: A man from the Ansar embraced Islam, then he apostatized and joined the polytheists. However, later he felt remorseful and sent a message to his people, saying, "Inquire from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) if there is any room for repentance for me?" Hazrat Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) says that then this verse was revealed: “How can Allah guide a people who disbelieved after their belief and had witnessed that the Messenger (Muhammad SAW) was true and that clear proofs (evidences) had come to them. And Allah guides not the people who are wrongdoers. Their recompense is that there is the curse of Allah on them, and of the angels and of mankind, combined, They will abide therein (Hell). Neither will their torment be lightened, nor will they be respited. Except for those who repent after that and do righteous deeds, then verily, Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful” (Al-Imran: 90-96) (Translation: Kanz-ul-Imaan, Imam Ahmad Raza) The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) sent (a message) to his tribe (through a messenger) (saying that there was room for repentance for him), so the man embraced Islam again. ** This Hadith is Sahih al-Isnad, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.
" حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں : ایک انصاری شخص مسلمان ہوا پھر مرتد ہو کر مشرکوں سے جا مِلا لیکن پھر نادم ہو کر اس نے اپنی قوم کی جانب پیغام بھیجا کہ میرے بارے میں رسول اکرم ﷺ سے دریافت کریں کہ کیا میرے لیے توبہ کی کوئی گنجائش ہے ؟ ( حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما ) فرماتے ہیں تب یہ آیت : ( «کَیْفَ یَھْدِیَ اللّٰہُ قَوْمًا کَفَرُوْا بَعْدَ اِیْمَانِھِمْ …… اِلَّا الَّذِیْنَ تَابُوا مِنْ بَعْدِ ذٰلِکَ وَاَصْلَحُوْا فَاِنَّ اللّٰہَ غَفُوْرٌ رَحِیْمٌ ) ( آل عمران : 96 ) تک نازل ہوئی ۔ ’’ کیونکر اللہ یسی قوم کی ہدایت چاہے جو ایمان لا کر کافر ہو گئے اور گواہی دے چکے تھے کہ رسول سچا ہے اور انہیں کھلی نشانیاں آ چکی تھیں اور اللہ ظالموں کو ہدایت نہیں کرتا ان کا بدلہ یہ ہے کہ ان پر لعنت ہے اللہ اور فرشتوں اور آدمیوں کی سب کی ہمیشہ اس میں رہیں نہ ان پر سے عذاب ہلکا ہو اور نہ انہیں مہلت دی جائے ، مگر جنہوں نے اس کے بعد توبہ کی اور اپنی اصلاح کر لی تو ضرور اللہ بخشنے والا مہربان ہے ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا ) نبی اکرم ﷺ نے اس کے قبیلہ ( کے ہاتھوں پیغام ) بھیجوایا ( کہ تیرے لیے توبہ کی گنجائش موجود ہے ) تو وہ شخص دوبارہ مسلمان ہو گیا ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Ibne Abbas RA farmate hain : Ek Ansaari shakhs Musalman hua phir Murtad ho kar mushrikon se ja mila lekin phir nadam ho kar usne apni qaum ki jaanib paigham bheja keh mere bare mein Rasul Akram SAW se daryaft karen keh kya mere liye tauba ki koi gunjaish hai ? ( Hazrat Abdullah bin Abbas RA ) farmate hain tab ye ayat : ( «Kaf YaHdee ALLAHu qawman kafaroo ba'da eeman him …… illa allazina taboo min ba'di zalika wa ashlahoo fa inna ALLAHa Ghafoorun Raheem ) ( Aal Imran : 96 ) tak nazil hui . '' Kyunkar Allah aisi qaum ki hidayat chahe jo eman la kar kafir ho gaye aur gawahi de chuke the keh Rasul sacha hai aur unhen khuli nishaniyan aa chuki thin aur Allah zalimon ko hidayat nahin karta un ka badla ye hai keh un per laanat hai Allah aur farishton aur aadmiyon ki sab ki hamesha is mein rahen na un per se azab halka ho aur na unhen mohlat di jaye , magar jinahon ne is ke baad tauba ki aur apni islah kar li to zaroor Allah bakhshne wala meherban hai '' ( Tarjuma Kanzul Iman , Imam Ahmad Raza ) Nabi Akram SAW ne is ke qabeela ( ke hathon paigham ) bhejwaya ( keh tere liye tauba ki gunjaish mojood hai ) to woh shakhs dobara Musalman ho gaya . ** Ye hadees sahih al isnad hai lekin Imam Bukhari RA aur Imam Muslim RA ne is ko naqal nahin kya .
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ صَالِحِ بْنِ هَانِئٍ، وَإِبْرَاهِيمُ بْنُ عِصْمَةَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ، قَالَا: ثنا السَّرِيُّ بْنُ خُزَيْمَةَ، ثنا عُمَرُ بْنُ حَفْصِ بْنِ غِيَاثٍ، ثنا أَبِي، عَنْ دَاوُدَ بْنِ أَبِي هِنْدٍ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، قَالَ: كَانَ رَجُلٌ مِنَ الْأَنْصَارِ أَسْلَمَ، ثُمَّ ارْتَدَّ فَلَحِقَ بِالْمُشْرِكِينَ، ثُمَّ نَدِمَ فَأَرْسَلَ إِلَى قَوْمِهِ أَنْ سَلُوا رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ هَلْ لِي مِنْ تَوْبَةٍ؟ قَالَ: "" فَنَزَلَتْ: {كَيْفَ يَهْدِي اللَّهُ قَوْمًا كَفَرُوا بَعْدَ إِيمَانِهِمْ} [آل عمران: 86] إِلَى قَوْلِهِ: {إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا مِنْ بَعْدِ ذَلِكَ وَأَصْلَحُوا، فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ} [آل عمران: 89] قَالَ: «فَأَرْسَلَ إِلَيْهِ قَوْمُهُ فَأَسْلَمَ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2628 - صحيح