22.
Regarding fighting with rebels, and this is the last chapter of Jihad
٢٢-
كتاب الجهاد مع البغاة وهو آخر كتاب في الجهاد
Mustadrak Al Hakim 2648
Anas Radi Allahu Anhu narrates that the Holy Prophet ﷺ said: Soon there will begin differences and sectarianism in my Ummah and a people will emerge whom you will consider very good and they themselves will consider themselves very good; whoever kills them will be close to Allah. Their speech will be very soft and sweet, but they will be devoid of action. They will invite towards Allah, but they will have no connection with Allah. When you meet them, put them to (eternal) sleep. The companions Radi Allahu Anhum asked: Describe their attributes to us! You said: Their sign is “Hulq” (shaving the head) and “Tasbeeb” (plucking hair from the roots). ** This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari Rahmatullah Alaih and Imam Muslim Rahmatullah Alaih, but neither of them has narrated it. And this Hadith has been narrated by Awza’i on the authority of Qatadah from Anas Radi Allahu Anhu, and it is also according to the criteria of Imam Bukhari Rahmatullah Alaih and Imam Muslim Rahmatullah Alaih, but the Shaykhs have not narrated it. (That narration is as follows).
" حضرت انس رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے ارشاد فرمایا : عنقریب میری امت میں اختلافات اور فرقہ بندیاں شروع ہو جائیں گی اور ایک ایسی قوم آئے گی جنہیں تم بہت اچھا سمجھو گے اور وہ خود اپنے آپ کو بہت اچھا سمجھیں گے جو ان کو قتل کرے گا ، وہ اللہ کا مقرب ہو گا ۔ وہ بہت نرم و شیریں گفتگو کریں گے لیکن بے عمل ہوں گے ۔ اللہ کی طرف دعوت دیں گے لیکن اللہ کے ساتھ ان کا کوئی تعلق نہیں ہو گا ۔ جب تم ان سے ملو تو ان کو ( موت کی نیند ) سلا دو ۔ صحابہ کرام رضی اللہ عنہم نے عرض کی : ہمیں ان کے اوصاف بتا دیجئے ! آپ نے فرمایا : ان کی نشانی ’’ حلق ‘‘ ( سر منڈوانا ) اور ’’ تسبیب ‘‘ یعنی جڑ سے بال اکھیڑنا ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔ اور یہی حدیث اوزاعی نے قتادہ کے واسطے سے حضرت انس رضی اللہ عنہ سے روایت کی ہے اور یہ بھی امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق ہے لیکن شیخین نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ ( وہ روایت درج ذیل ہے )"
Hazrat Anas (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ki Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Anqareeb meri ummat mein ikhtilafat aur firqa bandiya shuru ho jayengi aur ek aisi qaum aayegi jinhen tum bahut achcha samjho ge aur wo khud apne aap ko bahut achcha samjhenge jo un ko qatl karega, wo Allah ka muqarrab ho ga. Wo bahut narm o shirin guftagu karenge lekin be amal honge. Allah ki taraf dawat denge lekin Allah ke sath un ka koi talluq nahin ho ga. Jab tum un se milo to un ko (maut ki neend) sula do. Sahaba kiram (رضي الله تعالى عنه) ne arz ki: Hamein un ke ausaf bata dijiye! Aap ne farmaya: Un ki nishani ''hulq'' (sar mundwana) aur ''tasbib'' yani jadh se baal ukhedna hai. ** Ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih wa Imam Muslim Rahmatullah Alaih donon ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin donon ne hi ise naql nahin kiya. Aur yahi hadees Auzai ne Qatada ke waste se Hazrat Anas (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki hai aur ye bhi Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq hai lekin Shekhan ne is ko naql nahin kiya. (wo riwayat darj zel hai)
أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الزَّاهِدُ، ثنا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيِّ بْنِ بَحْرٍ الْبُرِّيُّ، ثنا أَبِي، ثنا هِشَامُ بْنُ يُوسُفَ الصَّنْعَانِيُّ، عَنْ مَعْمَرٍ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ أَنَسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ: أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «سَيَكُونُ فِي أُمَّتِي اخْتِلَافٌ وَفُرْقَةٌ، وَسَيَجِيءُ قَوْمٌ يُعْجِبُونَكُمْ، وَتُعْجِبُهُمْ أَنْفُسُهُمْ، الَّذِينَ يَقْتُلُونَهُمْ أَوْلَى بِاللَّهِ مِنْهُمْ يُحْسِنُونَ الْقِيلَ، وَيُسِيئُونَ الْفِعْلَ، وَيَدْعُونَ إِلَى اللَّهِ، وَلَيْسُوا مِنَ اللَّهِ فِي شَيْءٍ، فَإِذَا لَقِيتُمُوهُمْ فَأَنِيمُوهُمْ» قَالُوا: يَا رَسُولَ اللَّهِ، انْعَتْهُمْ لَنَا. قَالَ: «آيَتُهُمُ الْحَلْقُ وَالتَّسْبِيتُ» يَعْنِي اسْتِئْصَالَ التَّقْصِيرِ. قَالَ: وَالتَّسْبِيتُ اسْتِئْصَالُ الشَّعْرِ، «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» وَقَدْ رَوَى هَذَا الْحَدِيثَ الْأَوْزَاعِيُّ عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ أَنَسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، «وَهُوَ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2648 - على شرط البخاري ومسلم