22.
Regarding fighting with rebels, and this is the last chapter of Jihad
٢٢-
كتاب الجهاد مع البغاة وهو آخر كتاب في الجهاد
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Mustadrak Al Hakim 2667
Qais bin Abu Hazim (may Allah be pleased with him) and Amer Sha'bi (may Allah be pleased with him) narrated: Marwan bin Hakam said to Ayman bin Khuraim, "Why don't you participate in war with us?" He replied, "My father and my uncle participated in Badr, and they took a covenant from me that I would not fight against any Muslim who utters the Kalima. If you guarantee me exemption from Hellfire, then I will participate in war with you." Marwan said, "Get out of here." So he left saying, "I will not fight against someone who praises any other ruler of Quraysh. He has his dominion, and upon me is my sin. I seek refuge in Allah from such ignorance and decline of intellect. Should I kill a Muslim without justification? Then there is no benefit in whatever life I may live." ** This hadith is authentic according to the criteria of both Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but neither of them narrated it. And the hadith regarding the two Companions mentioned who were martyred in Badr is found in the books of Musnad. **
" حضرت قیس بن ابوحازم رضی اللہ عنہ اور عامر شعبی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : مروان بن حکم نے ایمن بن خریم سے کہا : تم ہمارے ہمراہ جنگ میں شریک کیوں نہیں ہوتے ؟ انہوں نے کہا : میرے والد اور میرے چچا بدر میں شریک ہوئے ہیں ، انہوں نے مجھ سے یہ عہد لیا تھا کہ میں کسی کلمہ گو کے خلاف نہیں لڑوں گا ۔ اگر دوزخ سے براءت کا یقین دلاتے ہو تو میں آپ کے ہمراہ جنگ میں شریک ہوتا ہوں ۔ ( مروان نے ) کہا : یہاں سے نکل جاؤ ۔ تو وہ یہ کہتے ہوئے وہاں سے نکل آئے ’’ میں ایسے کسی شخص سے نہیں لڑوں گا جو قریش کے کسی دوسرے سلطان کی تعریف کرتا ہے ۔ اس کے لیے اس کی سلطنت ہے اور میرے اوپر گناہ ۔ میں ایسے جہل اور زوالِ عقل سے اللہ کی پناہ مانگتا ہوں ۔ کیا میں ایک مسلمان کو بلاوجہ قتل کروں گا ۔ تو پھر میں جتنی بھی زندگی جی لوں اس کا کوئی فائدہ نہیں ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔ اور وہ دو صحابی جن کا ذکر ہوا ہے جو بدر میں شہید ہوئے ہیں ان کے متعلق حدیث مسانید کی حدود میں ہے ۔"
Hazrat Qais bin Abu Hazim Radi Allaho Anhu aur Aamir Shabi Radi Allaho Anhu farmate hain : Marwan bin Hakam ne Ayman bin Khuraim se kaha : tum humare humrah jang mein sharik kyon nahi hote? Unhon ne kaha : mere walid aur mere chacha Badr mein sharik hue hain, unhon ne mujh se ye ahd liya tha ke mein kisi kalma go ke khilaf nahi ladun ga. Agar dozakh se baraat ka yaqeen dilate ho to mein aap ke humrah jang mein sharik hota hun. (Marwan ne) kaha : yahan se nikal jao. To woh ye kehte hue wahan se nikal aaye '' mein aise kisi shakhs se nahi ladun ga jo Quraish ke kisi dusre sultan ki tareef karta hai. Is ke liye is ki saltanat hai aur mere upar gunah. Mein aise jahl aur zawal e aql se Allah ki panaah mangta hun. Kya mein ek musalman ko bila waja qatl karun ga. To phir mein jitni bhi zindagi ji lun is ka koi faida nahi hai. ** ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih wa Imam Muslim Rahmatullah Alaih dono ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin dono ne hi ise naql nahi kiya. Aur woh do sahabi jin ka zikr hua hai jo Badr mein shaheed hue hain un ke mutalliq hadees Masanid ki hudood mein hai.
أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الصَّفَّارُ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ يُونُسَ بْنِ الْمُسَيِّبِ الضَّبِّيُّ، ثنا جَعْفَرُ بْنُ عَوْنٍ، أَنْبَأَ إِسْمَاعِيلُ بْنُ أَبِي خَالِدٍ، عَنْ قَيْسِ بْنِ أَبِي حَازِمٍ، وَعَامِرٍ الشَّعْبِيِّ، قَالَا: قَالَ مَرْوَانُ بْنُ الْحَكَمِ لِأَيْمَنَ بْنِ خُرَيْمٍ: أَلَا تَخْرُجْ فَتُقَاتِلْ مَعَنَا؟ فَقَالَ: إِنَّ أَبِي وَعَمِّي شَهِدَا بَدْرًا، وَإِنَّهُمَا عَهِدَا إِلَيَّ أَنْ لَا أُقَاتِلَ أَحَدًا يَقُولُ: لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ، فَإِنْ أَنْتَ جِئْتَنِي بِبَرَاءَةٍ مِنَ النَّارِ، قَاتَلْتُ مَعَكَ، قَالَ: فَاخْرُجْ عَنَّا، قَالَ: فَخَرَجَ وَهُوَ يَقُولُ: [البحر الوافر] وَلَسْتُ بِقَاتِلٍ رَجُلًا يُصَلِّي ... عَلَى سُلْطَانٍ آخَرَ مِنْ قُرَيْشِ لَهُ سُلْطَانُهُ وَعَلَيَّ إِثْمِي ... مُعَاذَ اللَّهِ مِنْ جَهْلٍ وَطَيْشِ أَأَقْتُلُ مُسْلِمًا فِي غَيْرِ جُرْمٍ ... فَلَيْسَ بِنَافِعِي مَا عِشْتُ عَيْشِي « هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَالصَّحَابِيَّانِ اللَّذَانِ ذُكِرَا وَشَهِدَا بَدْرًا يَصِيرُ الْحَدِيثُ بِهِ فِي حُدُودِ الْمَسَانِيدِ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2667 - على شرط البخاري ومسلم