22.
Regarding fighting with rebels, and this is the last chapter of Jihad
٢٢-
كتاب الجهاد مع البغاة وهو آخر كتاب في الجهاد


Mustadrak Al Hakim 2668

Abu Thaur Hadani (may Allah be pleased with him) narrates: On the day of Jur'ah, Uthman bin Affan (may Allah be pleased with him) sent Saeed bin Al-Aas (may Allah be pleased with him) to Kufa. (Abu Thaur) says: But the people of Kufa rebelled against him and sent him back. I was sitting with Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) and Hudhayfah (may Allah be pleased with him). Ibn Mas'ud (may Allah be pleased with him) said: I don't think these people will come back without some bloodshed. And I have learned this in the blessed life of Prophet Muhammad (peace be upon him) that a person wakes up in the morning in a state of faith but by the evening he has nothing of it (faith) left with him. And a person might be a believer in the evening but by the morning he has nothing of it (faith) left. Today he fights in battles amidst turmoil but tomorrow Allah will make him die in a state where his heart will be overturned and his backside will be raised. I said: His lower part? He said: (No) but the buttocks. ** This hadith is Sahih Al-Isnad, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.

" حضرت ابوثور حدانی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : جرعہ کے دن عثمان بن عفان رضی اللہ عنہ نے سعید بن العاص رضی اللہ عنہ کو جرعہ کے دن ( جس دن اہل کوفہ نے حضرت سعید بن العاص کے خلاف بغاوت کی تھی ) کوفہ بھیجا ( ابوثور ) فرماتے ہیں : لیکن اہل کوفہ نے ان کے خلاف بغاوت کر دی اور ان کو واپس بھیج دیا ۔ میں ابن مسعود رضی اللہ عنہ اور حذیفہ رضی اللہ عنہ کے ہمراہ بیٹھا ہوا تھا ۔ ابن مسعود رضی اللہ عنہ بولے : میں نہیں سمجھتا کہ یہ لوگ واپس آ جائیں گے اور تھوڑا سا بھی خون نہ بہے ۔ اور میں نے یہ بات نبی اکرم ﷺ کی حیات مبارکہ میں جان لی تھی کہ ایک شخص حالت ایمان میں صبح کرتا ہے لیکن شام کے وقت اس کے پاس ( ایمان نام کی ) کوئی چیز نہیں ہو گی ۔ اور ایک شخص شام کے وقت صاحبِ ایمان ہو گا لیکن صبح کے وقت اس کے پاس ( ایمان نام کی ) کوئی شئے نہیں ہو گی ۔ آج وہ فتنوں میں جنگ کرتا ہے اور کل اس کو اللہ تعالیٰ اس حالت میں مارے گا کہ اس کا دل اوندھا کر دے گا اور اس کی سرین اونچی کر دے گا ۔ میں نے کہا : اس کا نچلا حصہ ؟ اس نے کہا : ( نہیں بلکہ ) سرین ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Abu Thour Hadani (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Jarah ke din Usman bin Affan (رضي الله تعالى عنه) ne Saeed bin al Aas (رضي الله تعالى عنه) ko Jarah ke din ( jis din Ahle Kufa ne Hazrat Saeed bin al Aas ke khilaf baghawat ki thi ) Kufa bheja ( Abu Thour ) farmate hain : lekin Ahle Kufa ne un ke khilaf baghawat kar di aur un ko wapas bhej diya . mein Ibn Masood (رضي الله تعالى عنه) aur Huzaifa (رضي الله تعالى عنه) ke hamrah baitha hua tha . Ibn Masood (رضي الله تعالى عنه) bole : mein nahin samajhta ki ye log wapas aa jayenge aur thoda sa bhi khoon na bahe . aur maine ye baat Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki hayaat mubarakah mein jaan li thi ki ek shakhs halat imaan mein subah karta hai lekin sham ke waqt uske paas ( imaan naam ki ) koi cheez nahin hogi . aur ek shakhs sham ke waqt sahibiimaan hoga lekin subah ke waqt uske paas ( imaan naam ki ) koi shay nahin hogi . aaj wo fitnon mein jung karta hai aur kal usko Allah Taala us halat mein marega ki us ka dil ondhe kar dega aur us ki sarin oonchi kar dega . maine kaha : is ka nichla hissa ? usne kaha : ( nahin balke ) sarin . ** ye hadees sahih al isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne is ko naqal nahin kiya .

أَخْبَرَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ الْحَسَنِ الْقَاضِي بِهَمْدَانَ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْحُسَيْنِ، ثنا آدَمُ بْنُ أَبِي إِيَاسٍ، ثنا شُعْبَةُ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ، عَنْ أَبِي الْبَخْتَرِيِّ، عَنْ أَبِي ثَوْرٍ الْحُدَّانِيِّ، قَالَ: بَعَثَ عُثْمَانُ بْنُ عَفَّانَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ يَوْمَ الْجَرَعَةِ سَعِيدَ بْنَ الْعَاصِ إِلَى الْكُوفَةِ، قَالَ: فَخَرَجُوا إِلَيْهِ فَرَدُّوهُ، قَالَ: وَكُنْتُ قَاعِدًا مَعَ ابْنِ مَسْعُودٍ وَحُذَيْفَةَ، فَقَالَ ابْنُ مَسْعُودٍ: مَا كُنْتُ أَرَى أَنْ يَرْجِعَ هَؤُلَاءِ وَلَمْ يُهْرَقْ فِيهَا مِحْجَمَةٌ مِنْ دَمٍ، وَمَا عَلِمْتُ مِنْ ذَلِكَ شَيْئًا، إِلَّا شَيْئًا عَلِمْتُهُ، وَمُحَمَّدٌ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَيٌّ «أَنَّ الرَّجُلَ يُصْبِحُ مُؤْمِنًا، وَيُمْسِي وَمَا مَعَهُ شَيْءٌ، وَيُمْسِي مُؤْمِنًا، وَيُصْبِحُ وَمَا مَعَهُ شَيْءٌ، يُقَاتِلُ فِي الْفِتْنَةِ الْيَوْمَ، وَيَقْتُلُهُ اللَّهُ غَدًا، يَنْكُسُ قَلْبُهُ وَتَعْلُوهُ اسْتُهُ» قُلْتُ: أَسْفَلُهُ، قَالَ: بَلْ اسْتُهُ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2668 - صحيح