27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Explanation of Surah Yusuf
تفسير سورة يوسف
Mustadrak Al Hakim 3324
Abdullah bin Masood (may Allah be pleased with him) narrates regarding the verse: "The matter has been decreed wherein you both inquire." (Yusuf: 41) - "The matter has been decided about which you were asking." (Translation: Kanz-ul-Imaan, Imam Ahmad Raza Khan, may Allah have mercy on him). He (Abdullah bin Masood) said: When Yusuf (Joseph) (peace be upon him) explained the interpretation of the dreams (described by the two prisoners), one of them said: "We didn't even see anything (rather we completely lied)." So Yusuf (peace be upon him) said: "The matter has been decided about which you asked (whether you saw the dreams or not)." **This Hadith is Sahih (authentic) but the two Sheikhs (Imam Bukhari and Imam Muslim, may Allah have mercy on them) have not narrated it.**
" حضرت عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ اس آیت : قُضِیَ الْاَمْرُ الَّذِیْ فِیْہِ تَسْتَفْتِیٰنِ ( یوسف : 41 ) ’’ حکم ہو چکا اس بات کا جس کا تم سوال کرتے تھے ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) ( کے بارے میں ) فرماتے ہیں : جب حضرت یوسف علیہ السلام نے ان دونوں کی ( بیان کردہ ) خوابوں کی تعبیر بیان کر دی تو ان میں سے ایک نے کہا : ہم نے تو کچھ دیکھا ہی نہیں ( بلکہ ہم نے تو سراسر جھوٹ بولا تھا ) تو حضرت یوسف علیہ السلام نے فرمایا : تم لوگوں نے جو پوچھا تھا اس کے متعلق فیصلہ کر دیا گیا ہے ( خواب تم نے دیکھا تھا یا نہیں ) ٭٭ یہ حدیث صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abdullah bin Masood Raziallahu Anhu is ayat Qaziyal amru alladhi fihi tastaftiyan (Yusuf: 41) '' Hukm ho chuka is baat ka jis ka tum sawal karte thay '' (Tarjuma Kanzul Imaan, Imam Ahmad Raza Rehmatullah Alaih) (ke baare mein) farmate hain: Jab Hazrat Yusuf Alaihissalam ne in donon ki (bayan karda) khwabon ki tabeer bayan kar di to in mein se ek ne kaha: Hum ne to kuch dekha hi nahin (balke hum ne to sarasar jhoot bola tha) to Hazrat Yusuf Alaihissalam ne farmaya: Tum logon ne jo poocha tha uske mutalliq faisla kar diya gaya hai (khwab tum ne dekha tha ya nahin) ** Yeh hadees sahih hai lekin Sheikhein Rehmatullah Alaihema ne isko naqal nahin kiya.
أَخْبَرَنِي الشَّيْخُ أَبُو بَكْرٍ أَحْمَدُ بْنُ إِسْحَاقَ الْفَقِيهُ، أَنْبَأَ مُحَمَّدُ بْنُ غَالِبٍ، ثنا مُوسَى بْنُ مَسْعُودٍ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ عُمَارَةَ بْنِ الْقَعْقَاعِ الضَّبِّيِّ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنِ الْأَسْوَدِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، " {قُضِيَ الْأَمْرُ الَّذِي فِيهِ تَسْتَفْتِيَانِ} [يوسف: 41] قَالَ: لَمَّا حَكَيَا مَا رَأَيَاهُ، وَعَبَّرَ يُوسُفُ عَلَيْهِ السَّلَامُ قَالَ أَحَدُهُمَا: مَا رَأَيْنَا شَيْئًا. فَقَالَ: قُضِيَ الْأَمْرُ الَّذِي فِيهِ تَسْتَفْتِيَانِ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ وَلَمْ يُخْرِجَاهُ»