27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر


Explanation of Surah Maryam

تفسير سورة مريم

Mustadrak Al Hakim 3425

Ali (may Allah be pleased with him), regarding the verse: "On the Day when We shall gather the righteous unto the Most Beneficent, a delegation" (Quran 19:85) says: "By Allah! No guest in the gathering (of Mahshar) will walk on their feet, nor will they be pushed and shoved. Rather, they will be brought on she-camels such as creation has never seen before. These camels will have saddles of gold, their reins will be of pure ruby and emerald, and riding on them (the righteous) will enter the gates of Paradise." (Then the complete hadith is narrated). ** This hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) but both of them have not narrated it.

" حضرت علی رضی اللہ عنہ اس آیت : یَوْمَ نَحْشُرُ الْمُتَّقِیْنَ اِلَی الرَّحْمٰنِ وَفْدًا ( مریم : 85 ) ’’ جس دن ہم پرہیزگاروں کو رحمن کی طرف لے جائیں گے مہمان بنا کر ‘‘۔ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) کے متعلق فرماتے ہیں : خدا کی قسم ! کوئی مہمان محشر میں نہ تو اپنے پاؤں پر چلے گا اور نہ انہیں ہانکا جائے گا بلکہ ان کو ایسی اونٹنیوں پر لایا جائے گا کہ مخلوقات نے اس سے پہلے ایسی اونٹنیاں کبھی نہ دیکھی ہوں گی ، ان پر سونے کے کجاوے ہوں گے ، ان کی لگامیں زبر جد کی ہوں گی ، وہ ان پر سوار ہو کر جنت کے دروازوں سے داخل ہوں گے ( اس کے بعد مکمل حدیث بیان کی ) ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اسے نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) is ayat: Yauma Nahshurul Muttaqeena ilar Rahman wafda ( Maryam: 85) "Jis din hum parhezgaron ko Rehman ki taraf le jayenge mehman bana kar". ( Tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza Rahmatullah Alaih) ke mutalliq farmate hain: Khuda ki qasam! Koi mehman mehshar mein na to apne paon per chalega aur na unhen hanka jayega balkeh unko aisi untniyon per laya jayega keh makhlooqat ne is se pehle aisi untniyan kabhi nahin dekhi hongi, un per sone ke kajave honge, un ki lagamain zabar jad ki hongi, woh un per sawar ho kar jannat ke darwazon se dakhil honge (is ke baad mukammal hadees bayan ki). ** Yeh hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rahmatullah Alaihema ne ise naqal nahin kiya.

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ، ثنا أَبُو مُعَاوِيَةَ، ثنا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْوَهَّابِ، ثنا يَعْلَى بْنُ عُبَيْدٍ، قَالَا: ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ إِسْحَاقَ الْقُرَشِيُّ، عَنِ النُّعْمَانِ بْنِ سَعْدٍ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، فِي هَذِهِ الْآيَةِ: {يَوْمَ نَحْشُرُ الْمُتَّقِينَ إِلَى الرَّحْمَنِ وَفْدًا} [مريم: 85] قَالَ عَلِيٌّ: أَمَا وَاللَّهِ مَا يُحْشَرُ الْوَفْدُ عَلَى أَرْجُلِهِمْ وَلَا يُسَاقُونَ سَوْقًا، وَلَكِنَّهُمْ يُؤْتَوْنَ بِنُوقٍ لَمْ تَرَ الْخَلَائِقُ مِثْلَهَا عَلَيْهَا رَحْلُ الذَّهَبِ وَأَزِمَّتُهَا الزَّبَرْجَدُ، فَيَرْكَبُونَ عَلَيْهَا حَتَّى يَضْرِبُوا أَبْوَابَ الْجَنَّةِ «الْحَدِيثُ هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ وَلَمْ يُخْرِجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3425 - بل عبد الرحمن لم يرو له مسلم ولا لخاله النعمان وضعفوه