27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Explanation of Surah Al-Ahqaf
تفسير سورة الأحقاف
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
zirrin | Zirr ibn Hubaysh al-Asadi | Thiqah (Trustworthy) |
‘āṣimin | Asim ibn Abi al-Najud al-Asadi | Saduq Hasan al-Hadith |
sufyān | Sufyan al-Thawri | Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators |
abū aḥmad al-zubayrī | Muhammad ibn Abdullah al-Zubayri | Trustworthy, Upright, may err in Thawri's Hadiths |
abū bakr bn abī shaybah | Ibn Abi Shaybah al-Absi | Trustworthy Hadith Scholar, Author |
‘abdān al-ahwāzī | Abdullah bin Ahmad al-Ahwazi | The trustworthy Hafez |
abū ‘alīin al-ḥāfiẓ | Al-Husayn ibn Ali al-Naysaburi | Thiqah Imam |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
زِرٍّ | زر بن حبيش الأسدي | ثقة |
عَاصِمٍ | عاصم بن أبي النجود الأسدي | صدوق حسن الحديث |
سُفْيَانُ | سفيان الثوري | ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس |
أَبُو أَحْمَدَ الزُّبَيْرِيُّ | محمد بن عبد الله الزبيرى | ثقة ثبت قد يخطئ في حديث الثوري |
أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ | ابن أبي شيبة العبسي | ثقة حافظ صاحب تصانيف |
عَبْدَانُ الأَهْوَازِيُّ | عبد الله بن أحمد الأهوازي | الحافظ الثقة |
أَبُو عَلِيٍّ الْحَافِظُ | الحسين بن علي النيسابوري | ثقة إمام |
Mustadrak Al Hakim 3701
Abdullah (may Allah be pleased with him) narrates: (The jinn) came into the presence of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) while he was reciting the Holy Quran in Batn Nakhl (a garden of date palms). When they heard his recitation, they said to (each other): "Be silent." There were nine of them, and among them was 'Zubay'a'. So Allah, the Most Blessed, the Most High, revealed this verse: "(And [mention] when We directed a group of the jinn to you that they might hear the Quran. So when they were in its presence, they said, "Listen quietly." And when it was concluded, they returned to their people as warners.)" (Al-Ahqaf: 29) '...This is a clear error...' until He revealed the verse. **This hadith is sahih al-isnad (authentic in its chain of narration), but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.**
" حضرت عبداللہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : ( جنات ) نبی اکرم ﷺ کی خدمت میں حاضر ہوئے ، اس وقت آپ بطن نخلہ ( کھجوروں کے ایک باغ ) میں قرآن پاک کی تلاوت فرما رہے تھے ۔ جب انہوں نے آپ کی قراءت سنی تو ( ایک دوسرے سے ) بولے : خاموش رہو ۔ یہ کل 9 تھے ، ان میں ایک ’’ زوبعہ ‘‘ بھی تھا ، تو اللہ تبارک وتعالیٰ نے یہ آیت : وَاِذْ صَرَفْنَآ اِلَیْکَ نَفَرًا مِّنَ الْجِنِّ یَسْتَمِعُوْنَ الْقُرْاٰنَ فَلَمَّا حَضَرُوْہُ قَالُوْآ اَنْصِتُوْا ) ( الاحقاف : 29 ) ’’ اور جب کہ ہم نے تمہاری طرف کتنے جن پھیرے کان لگا کر قرآن سنتے ، پھر جب وہاں حاضر ہوئے آپس میں بولے خاموش رہو پھر جب پڑھنا ہو چکا اپنی قوم کی طرف ڈر سناتے پلٹے ۔‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) یہ آیت ضَلِالٍ مُّبِیْنٍ ، تک نازل فرمائی ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abdullah raziallahu anhu farmate hain : ( Jinat ) Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki khidmat mein hazir hue, us waqt aap batn nakhla ( khajuron ke ek bagh ) mein Quran Pak ki tilawat farma rahe the. Jab unhon ne aap ki qirat suni to ( ek dusre se ) bole : khamosh raho. Ye kul 9 the, in mein ek 'Zubayh' bhi tha, to Allah tabaraka wa ta'ala ne ye ayat : Wa iz sarrafna ilaika nafaran minal jinni yastami'unal Quran falamma hadaroohu qaloo ansitu. ( Al-Ahqaf : 29 ) 'Aur jab keh hum ne tumhari taraf kitne jinn phire kaan laga kar Quran sunte, phir jab wahan hazir hue aapas mein bole khamosh raho phir jab parhna ho chuka apni qaum ki taraf dar sunate palte.' ( Tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza rehmatullah alaih ) Ye ayat ZALALIL MUBIN, tak nazil farmai. ** Ye hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih ne ise naqal nahin kiya.
حَدَّثَنَا أَبُو عَلِيٍّ الْحَافِظُ، أَنْبَأَ عَبْدَانُ الْأَهْوَازِيُّ، ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، ثنا أَبُو أَحْمَدَ الزُّبَيْرِيُّ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ عَاصِمٍ، عَنْ زِرٍّ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: "" هَبَطُوا عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ يَقْرَأُ الْقُرْآنَ بِبَطْنِ نَخْلَةَ فَلَمَّا سَمِعُوهُ قَالُوا: أَنْصِتُوا. قَالُوا: صَهٍ. وَكَانُوا تِسْعَةً أَحَدُهُمْ زَوْبَعَةُ فَأَنْزَلَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ {وَإِذْ صَرَفْنَا إِلَيْكَ نَفَرًا مِنَ الْجِنِّ يَسْتَمِعُونَ الْقُرْآنَ، فَلَمَّا حَضَرُوهُ قَالُوا أَنْصِتُوا} [الأحقاف: 29] الْآيَةُ إِلَى {ضَلَالٍ مُبِينٍ} [آل عمران: 164] «صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3701 - صحيح