27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر


Explanation of Surah Abasa and Tawalla

تفسير سورة عبس وتولى

Mustadrak Al Hakim 3897

Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) narrated that Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) said: “Then We caused to grow therein grain and grapes and herbs, and olives and date-palms, and gardens dense with foliage, and fruits and grasses” (Quran 27:31) (Anas bin Malik (may Allah be pleased with him)) said: We recognize all of these things, but what is the meaning of “‘ab”? Then he broke the staff that was in his hand. He (Umar) said: By Allah! This is being pretentious. Follow what is clear to you from this Book. **This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but the two Sheikhs (may Allah have mercy on them) did not narrate it.**

" حضرت انس بن مالک رضی اللہ عنہ کا بیان ہے کہ حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : فَاَنْبَتْنَا فِیْھَا حَبًّا وَّ عِنَبًا وَّ قَضْبًا وَّ زَیْتُوْنًا وَّ نَخْلًا وَّ حَدَآئِقَ غُلْبًا وَّ فَاکِھَۃً وَّ اَبًّا ( عبس : 27 تا 31 ) ’’ تو اس میں اگایا اناج ، اور انگور اور چارہ ، اور زیتون اور کھجور ، اور گھنے باغیچے ، اور میوے اور گھاس ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) ( انس بن مالک رضی اللہ عنہ ) کہتے ہیں ہم ان سب کو پہچانتے ہیں لیکن ’’ اب ‘‘ کا کیا مطلب ہے ؟ پھر انہوں نے وہ عصا توڑ دیا جو ان کے ہاتھ میں تھا آپ نے فرمایا : خدا کی قسم ! یہ تکلف ہے تم اس کی پیروی کرو جو تمہارے لئے اس کتاب سے ظاہر ہو ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اسے نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) ka bayan hai keh Hazrat Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Faanbatna feeha habbanw wa einabanw wa qadbanw wa zaitoonanw wa nakhlanw wa hadaiqa gulbanw wa fakihatanw wa abban ( Abas : 27 ta 31 ) '' To is mein ugaya anaj , aur angoor aur chara , aur zaitoon aur khajoor , aur ghane bagiche , aur mewe aur ghaas '' ( Tarjuma Kanzul Iman , Imam Ahmad Raza Rehmatullah Alaih ) ( Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) ) kehte hain hum in sab ko pehchante hain lekin '' ab '' ka kya matlab hai ? Phir unhon ne woh asa tor diya jo un ke hath mein tha aap ne farmaya : Khuda ki qasam ! Yeh takalluf hai tum is ki pairvi karo jo tumhare liye is kitab se zahir ho . ** Yeh hadees Imam Bukhari Rehmatullah Alaih aur Imam Muslim Rehmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rehmatullah Alaihema ne ise naqal nahin kiya .

حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ عَبْدٍ التَّمِيمِيِّ، أَنْبَأَ يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَنْبَأَ حُمَيْدٌ، عَنْ أَنَسٍ، وَحَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ، حَدَّثَنِي أَبِي، ثنا إِسْحَاقُ، أَنْبَأَ يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ بْنِ سَعْدٍ، ثنا أَبِي، عَنْ صَالِحِ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، أَنَّ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، أَخْبَرَهُ أَنَّهُ سَمِعَ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، يَقُولُ: {فَأَنْبَتْنَا فِيهَا حَبًّا وَعِنَبًا وَقَضْبًا وَزَيْتُونًا وَنَخْلًا وَحَدَائِقَ غُلْبًا وَفَاكِهَةً وَأَبًّا} [عبس: 28] قَالَ: فَكُلُّ هَذَا قَدْ عَرَفْنَاهُ فَمَا الْأَبُّ، ثُمَّ نَقَضَ عَصًا كَانَتْ فِي يَدِهِ فَقَالَ: «هَذَا لَعَمْرُ اللَّهَ التَّكَلُّفُ اتَّبِعُوا مَا تَبَيَّنَ لَكُمْ مِنْ هَذَا الْكِتَابِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3897 - على شرط البخاري ومسلم