27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر


Explanation of Surah Idha Ash-Shamsu Kuwwirat

تفسير سورة إذا الشمس كورت

NameFameRank
‘umar bn al-khaṭṭāb Umar ibn al-Khattab al-'Adawi Sahabi
al-nu‘mān bn bashīrin Al-Nu'man ibn Bashir al-Ansari Young Companion
simāk bn ḥarbin Sumakh ibn Harb Az-Zuhli Truthful, poor memory, changed later in life, his narration from Ikrimah is confusing
الأسمالشهرةالرتبة
عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ عمر بن الخطاب العدوي صحابي
النُّعْمَانِ بْنِ بَشِيرٍ النعمان بن بشير الأنصاري صحابي صغير
سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ سماك بن حرب الذهلي صدوق سيء الحفظ, تغير بآخره وروايته عن عكرمة مضطربة

Mustadrak Al Hakim 3902

Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) said regarding the verse of Allah Almighty: وَ اِذَا النُّفُوْسُ زُوِّجَتْ ( التکویر : 7 ) "And when souls are paired together" (Translation: Kanz-ul-Iman, Imam Ahmad Raza Khan, may Allah have mercy on him) These are two people who do deeds, they will go to Paradise and Hell according to their deeds. The wicked with the wicked, and the righteous with the righteous. ** This Hadith is Sahih-ul-Isnad, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.

" حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ اللہ تعالیٰ کے ارشاد : وَ اِذَا النُّفُوْسُ زُوِّجَتْ ( التکویر : 7 ) ’’ اور جب جانوں کے جوڑ بنیں ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) کے متعلق فرماتے ہیں : یہ دو آدمی ہیں جو عمل کرتے ہیں ، وہ اپنے اپنے عمل کی بناء پر جنت اور دوزخ میں جائیں گے ۔ فاجر ، فاجر کے ہمراہ اور نیک ، نیک کے ہمراہ ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Umar bin Khattab Radi Allaho Anho Allah Taala ke Irshad : Wa Iza Annufusu Zuwwijat (Altakveer : 7) 'Aur jab jaano ke jore bane' (Tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza Rehmatullahi Alaih) ke mutalliq farmate hain : Ye do aadmi hain jo amal karte hain, wo apne apne amal ki bina par jannat aur dozakh mein jayenge. Fajir, fajir ke hamrah aur nek, nek ke hamrah. ** Ye hadees Sahih Alasnad hai lekin Imam Bukhari Rehmatullahi Alaih aur Imam Muslim Rehmatullahi Alaih ne ise naqal nahin kiya.

أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ الشَّافِعِيُّ، ثنا إِسْحَاقُ بْنُ الْحَسَنِ، ثنا أَبُو حُذَيْفَةَ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ، عَنِ النُّعْمَانِ بْنِ بَشِيرٍ، عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، فِي قَوْلِهِ عَزَّ وَجَلَّ: {وَإِذَا النُّفُوسُ زُوِّجَتْ} [التكوير: 7] قَالَ: «هُمَا الرَّجُلَانِ يَعْمَلَانِ الْعَمَلَ يَدْخُلَانِ بِهِ الْجَنَّةَ وَالنَّارَ الْفَاجِرُ مَعَ الْفَاجِرِ، وَالصَّالِحُ مَعَ الصَّالِحِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3902 - صحيح