27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر


Explanation of Surah Iqra' Bismi Rabbika Al-Ladhi Khalaq

تفسير سورة اقرأ باسم ربك الذي خلق

Mustadrak Al Hakim 3956

The aforementioned narration is connected through a chain of reliable narrators, and the foundation of my book is based on the principle that an addition from a trustworthy narrator is acceptable. As for the prostration in the Surah, Imam Muslim (may Allah have mercy on him) has narrated a hadith with the following chain of narrators: "It was narrated from Abu al-Tahir, from Ibn Wahb, from Amr ibn al-Harith, from Ubaydullah ibn Abi Ja'far, from al-A'raj, from Abu Hurayrah (may Allah be pleased with him)."

" مذکورہ سند کے ہمراہ حضرت عمرو بن دینار رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی اکرم ﷺ غار حراء میں تھے ( اس کے بعد مکمل حدیث بیان کی ) ٭٭ پہلی حدیث متصل ہے اس کے تمام راوی ثقہ ہیں جبکہ میری اس کتاب کی بنیاد ہی اس چیز پر ہے کہ ثقہ کی جانب سے زیادتی مقبول ہے اور سورۃ میں جہاں تک سجدہ کا تعلق ہے تو امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس سلسلہ میں درج ذیل سند کے ہمراہ روایت نقل کی ہے : ’’ عن ابی الطاھر عن ابن وھب عن عمرو بن الحارث عن عبید اللّٰہ بن ابی جعفر عن الاعرج عن ابی ھریرۃ رضی اللہ عنہ ‘‘۔"

Mazkoora sand ke hamrah Hazrat Amr bin Dinar Radi Allaho Anho se marvi hai ki Nabi Akram Sallallaho Alaihe Wasallam Ghar Hira mein thy ( is ke baad mukammal hadees bayaan ki ) ** Pehli hadees muttasil hai is ke tamam ravi siqah hain jabke meri is kitab ki bunyad hi is cheez par hai ki siqah ki jaanib se ziyadati maqbool hai aur Surah mein jahan tak Sajda ka ta'aluq hai to Imam Muslim Rehmatullah Alaih ne is silsila mein darj zail sand ke hamrah rivayat naqal ki hai : '' An Abi al-Tahir an Ibn Wahab an Amr bin al-Harith an Ubaid Allah bin Abi Ja'far an al-A'raj an Abi Hurairah Radi Allaho Anho ''

فَقَدْ أَخْبَرَنَاهُ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ الثَّقَفِيُّ، أَنْبَأَ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ زَنْجُوَيْهِ، ثنا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَنْبَأَ مَعْمَرٌ، أَخْبَرَنِي، عَنُ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ بِحِرَاءَ فَذَكَرَهُ، الْحَدِيثُ الْأَوَّلُ الْمُتَّصِلُ رُوَاتُهُ كُلُّهُمْ ثِقَاتٌ، وَإِنَّمَا بَنَيْتُ هَذَا الْكِتَابَ عَلَى أَنَّ الزِّيَادَةَ مِنَ الثِّقَةِ مَقْبُولَةٌ. فَأَمَّا السُّجُودُ فِي {اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ} [العلق: 1] فَقَدْ أَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ، عَنْ أَبِي الطَّاهِرِ، عَنِ ابْنِ وَهْبٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ الْحَارِثِ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي جَعْفَرٍ، عَنِ الْأَعْرَجِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3955 - صوابه مرسل