28.
Incidents of Former Prophets and Messengers
٢٨-
أحداث الأنبیاء والمرسلین السابقین
Mention of the demise of Prophet Harun (Aaron) (peace be upon him), who passed away before Prophet Musa (Moses) (peace be upon him)
تذكرة وفاة حضرة هارون بن عمران عليهما السلام الذي توفي قبل موسى عليه السلام
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyin | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
sa‘īd bn jubayrin | Saeed bin Jubair al-Asadi | Trustworthy, Established |
al-ḥakam | Al-Hakam ibn Utaybah al-Kindi | Trustworthy, Reliable |
sufyān bn ḥusaynin | Sufyan ibn al-Husayn al-Wasiti | Saduq (truthful) but makes mistakes |
‘abbād bn al-‘awwām | Abbad ibn al-Awam al-Kalabi | Thiqah (Trustworthy) |
sa‘īd bn sulaymān | Sa'eed ibn Sulayman al-Dabbi | Thiqah Hafiz |
muḥammad bn shādhān al-jawharī | Muhammad ibn Shadhan al-Baghdadi | Trustworthy |
‘alī bn ḥamshādhin | Ali ibn Hamshad al-Naysaburi | Trustworthy Imam |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَلِيٍّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ | سعيد بن جبير الأسدي | ثقة ثبت |
الْحَكَمِ | الحكم بن عتيبة الكندي | ثقة ثبت |
سُفْيَانَ بْنِ حُسَيْنٍ | سفيان بن الحسين الواسطي | صدوق يخطئ |
عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ | عباد بن العوام الكلابي | ثقة |
سَعِيدُ بْنُ سُلَيْمَانَ | سعيد بن سليمان الضبي | ثقة حافظ |
مُحَمَّدُ بْنُ شَاذَانَ الْجَوْهَرِيُّ | محمد بن شاذان البغدادي | ثقة |
عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذٍ | علي بن حمشاد النيسابوري | ثقة إمام |
Mustadrak Al Hakim 4110
Ali (may Allah be pleased with him) narrated regarding the verse: **(O you who have believed, be not like those who abused Moses, so Allah cleared him of what they said.) (Al-Ahzab: 69)** "O believers! Do not be like those who harmed Prophet Moses (peace be upon him), so Allah cleared him of their accusations." (Translation: Kanz-ul-Iman, Imam Ahmad Raza Khan) Ali (peace be upon him) said: Prophet Moses (peace be upon him) and Prophet Aaron (peace be upon him) climbed a mountain, and Prophet Aaron (peace be upon him) passed away there. The Children of Israel accused Prophet Moses (peace be upon him) of killing him, saying, "He loved us more than you, and he was more lenient with us than you." They hurt Prophet Moses (peace be upon him) by making this accusation. So Allah commanded the angels, and they lifted Prophet Aaron (peace be upon him) and passed over the gatherings of the Children of Israel. Then they believed that Prophet Aaron (peace be upon him) had indeed passed away, and they buried him. And no one knew your grave except a man named Rizm, and Allah made Rizm deaf and dumb. **This hadith has a Sahih (authentic) chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.**
" حضرت علی رضی اللہ عنہ اللہ تعالیٰ کے ارشاد : یٰٓاَیُّھَا الَّذِیْنَ ٰامَنُوْا لَا تَکُوْنُوْا کَالَّذِیْنَ ٰاذَوْا مُوْسٰی فَبَرَّاَہُ اللّٰہُ مِمَّا قَالُوْٓا ) ( الاحزاب : 69 ) ’’ اے ایمان والو ! ان لوگوں جیسے نہ ہو جانا جنہوں نے حضرت موسیٰ کو تکلیف دی تو اللہ تعالیٰ نے ان کے الزامات سے ان کو بری کر دیا ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) کے متعلق فرماتے ہیں : حضرت موسیٰ علیہ السلام اور حضرت ہارون علیہ السلام پہاڑ پر چڑھے تو حضرت ہارون علیہ السلام کا وہاں انتقال ہو گیا ، تو بنی اسرائیل نے حضرت موسیٰ علیہ السلام پر یہ الزام لگایا کہ تم نے ان کو قتل کیا ہے ۔ ان کی ہمارے ساتھ محبت تم سے زیادہ تھی اور وہ ہم پر آپ سے زیادہ نرم بھی تھے ۔ تو اس سلسلہ میں الزام لگا کر انہوں نے حضرت موسیٰ علیہ السلام کو یہ تکلیف دی تھی تو اللہ تعالیٰ نے فرشتوں کو حکم دیا ۔ فرشتوں نے ان کو اٹھایا اور بنی اسرائیل کی مجالس سے گزرے ۔ تب ان کو حضرت ہارون علیہ السلام کی وفات کا یقین ہوا پھر انہوں نے ان کو دفن کیا اور آپ کی قبر کو سوائے ایک ’’ رضم ‘‘ نامی آدمی کے اور کوئی نہیں جانتا تھا اور اس ’’ رضم ‘‘ کو اللہ تعالیٰ نے گونگا بہرا بنا دیا ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) Allah Ta'ala Ke Irshad : Ya Ayyuhal Lazeena Amanu La Takunoo Kallatheena Athaw Moosa Fabarra Ahllahu Mimma Qaloo ( Al Ahzab : 69 ) " Aye Imaan Walon ! Un Logon Jaise Na Ho Jana Jinhon Ne Hazrat Moosa Alaihissalam Ko Takleef Di To Allah Ta'ala Ne Un Ke Ilzamat Se Un Ko Bari Kar Diya" ( Tarjuma Kanzul Imaan , Imam Ahmad Raza Rahmatullah Alaih ) Ke Mutalliq Farmaty Hain : Hazrat Moosa Alaihissalam Aur Hazrat Haroon Alaihissalam Pahad Par Chadhe To Hazrat Haroon Alaihissalam Ka Wahan Inteqal Ho Gaya , To Bani Israel Ne Hazrat Moosa Alaihissalam Par Ye Ilzaam Lagaya Ki Tum Ne Un Ko Qatal Kiya Hai . Un Ki Hamare Sath Mohabbat Tum Se Zyada Thi Aur Wo Hum Par Aap Se Zyada Naram Bhi The . To Iss Silsile Me Ilzaam Laga Kar Unhon Ne Hazrat Moosa Alaihissalam Ko Ye Takleef Di Thi To Allah Ta'ala Ne Farishton Ko Hukm Diya . Farishton Ne Un Ko Uthaya Aur Bani Israel Ki Majalis Se Guzare . Tab Un Ko Hazrat Haroon Alaihissalam Ki Wafaat Ka Yaqeen Hua Phir Unhon Ne Un Ko Dafan Kiya Aur Aap Ki Qabar Ko Siwaye Ek 'Razm' Nami Aadmi Ke Aur Koi Nahi Janta Tha Aur Iss 'Razm' Ko Allah Ta'ala Ne Gunga Bahra Bana Diya . ** Ye Hadees Sahih Al Isnad Hai Lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih Aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih Ne Ise Naqal Nahi Kiya .
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذٍ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ شَاذَانَ الْجَوْهَرِيُّ، ثنا سَعِيدُ بْنُ سُلَيْمَانَ، ثنا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ، عَنْ سُفْيَانَ بْنِ حُسَيْنٍ، عَنِ الْحَكَمِ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، فِي قَوْلِهِ عَزَّ وَجَلَّ: {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ آذَوْا مُوسَى فَبَرَّأَهُ اللَّهُ مِمَّا قَالُوا} [الأحزاب: 69] قَالَ: "" صَعِدَ مُوسَى وَهَارُونُ الْجَبَلَ فَمَاتَ هَارُونُ فَقَالَتْ بَنُو إِسْرَائِيلَ لِمُوسَى: أَنْتَ قَتَلْتَهُ كَانَ أَشَدَّ حُبًّا لَنَا مِنْكَ وَأَلْيَنَ لَنَا مِنْكَ فَآذَوْهُ فِي ذَلِكَ، فَأَمَرَ اللَّهُ الْمَلَائِكَةَ فَحَمَلَتْهُ فَمَرُّوا بِهِ عَلَى مَجَالِسِ بَنِي إِسْرَائِيلَ حَتَّى عَلِمُوا بِمَوْتِهِ فَدَفَنُوهُ وَلَمْ يَعْرِفْ قَبْرَهُ إِلَّا الرَّخَمُ وَإِنَّ اللَّهَ جَعَلَهُ أَصَمَّ أَبْكَمَ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4110 - صحيح