28.
Incidents of Former Prophets and Messengers
٢٨-
أحداث الأنبیاء والمرسلین السابقین


Mention of Allah's prophet Ayub (Job), son of Amos (peace be upon them), who faced trials

ذكر الله تعالى نبيه حضرة أيوب بن أموص عليهما السلام الذي أبتلي

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Mustadrak Al Hakim 4113

Ka'b (may Allah be pleased with him) narrates: Ayub (Job) son of Amus (peace be upon him) was among the patient prophets of Allah Almighty. To test him and divert him from the remembrance of Allah, Satan unleashed all his forces, both infantry and cavalry. However, Allah Almighty protected him, and Satan found no way to lead him astray. So, in this trial that Allah Almighty sent upon Ayub (peace be upon him), He bestowed upon him patience and perseverance. Thus, Allah Almighty honored him with the title: "نِعْمَ الْعَبْدُ اِنَّہٗٓ اَوَّابٌ" (Surah Sad: 30) "Indeed, he is an excellent servant. Indeed, he is ever turning back (to Allah)." (Translation: Kanzul Iman, Imam Ahmed Raza Khan, may Allah have mercy on him) Ayub (peace be upon him) was tall. He had straight hair, wide eyes, and was an embodiment of good morals. It was written on his blessed forehead, "The tested one, the patient." His neck was short, and his chest was broad. His forearms and shins were full. For the sake of Allah's pleasure, he showed kindness to the needy and clothed them. Note: Imam Hakim (may Allah have mercy on him) says: There is a difference of opinion regarding the time period when Ayub (peace be upon him) was sent as a prophet. Wahab bin Munabbih (may Allah be pleased with him) states: He was from the progeny of Ibrahim (Abraham, peace be upon him) and came after Yusuf (Joseph, peace be upon him). And Muhammad bin Ishaq bin Yasar (may Allah have mercy on him) says that a trustworthy person narrated to him this statement of Wahab (may Allah be pleased with him) that he [Ayub] was Ayub bin Amus bin Razakh bin Aisa bin Ishaq bin Ibrahim al-Khalil (the friend of Allah). Muhammad bin Jarir's stance is that he was before Shu'aib (peace be upon him), while Abu Bakr bin Khaythama preferred the view that he was before Sulaiman bin Dawud (Solomon son of David, peace be upon them both). (And Allah knows best).

" حضرت کعب رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : حضرت ایوب بن اموص علیہ السلام اللہ تعالیٰ کے وہ صابر نبی تھے جن کو آزمائش میں ڈالنے اور اللہ تعالیٰ کے ذکر سے روکنے کے لئے شیطان نے اپنی پیادہ اور سوار تمام فوجیں چڑھا ڈالیں لیکن اللہ تعالیٰ نے ان کی حفاظت فرمائی اور شیطان کو آپ کے فتنہ میں مبتلا کرنے کی جانب کوئی راہ نہ ملی تو اللہ تعالیٰ نے اپنی جانب سے حضرت ایوب علیہ السلام پر نازل کردہ آزمائش میں ، ان پر سکینہ اور صبر نازل فرمایا ۔ چنانچہ اللہ تعالیٰ نے آپ کو نِعْمَ الْعَبْدُ اِنَّہٗٓ اَوَّابٌ ( ص : 30 ) ’’ کیا اچھا بندہ بیشک وہ بہت رجوع لانے والا ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) کے لقب سے نوازا ۔ حضرت ایوب علیہ السلام دراز قد تھے ۔ آپ کے بال سیدھے ، آنکھیں کشادہ تھیں ، آپ حسن اخلاق کے پیکر تھے ، آپ کی پیشانی مبارک پر لکھا ہوا تھا ’’ المبتلی الصابر ‘‘ آپ کی گردن چھوٹی تھی اور سینہ چوڑا تھا ، کہنیاں اور پنڈلیاں بھری ہوئی تھیں ، آپ رضائے الٰہی کی خاطر مساکین پر مہربانی کرتے اور انہیں کپڑے وغیرہ پہناتے تھے ۔ نوٹ : امام حاکم رحمۃ اللہ علیہ کہتے ہیں : اس سلسلہ میں اختلاف ہے کہ حضرت ایوب بن اموص علیہ السلام کو کون سے زمانے میں رسول بنا کر بھیجا گیا ۔ حضرت وہب بن منبہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : آپ حضرت ابراہیم علیہ السلام کی اولاد میں سے ہیں اور حضرت یوسف علیہ السلام کے بعد ہوئے ہیں ۔ اور محمد بن اسحاق بن یسار رحمۃ اللہ علیہ کہتے ہیں کہ مجھے ایک غیر متہم شخص نے حضرت وہب رضی اللہ عنہ کا یہ بیان سنایا ہے کہ وہ ایوب بن اموص بن رزاخ بن عیصا بن اسحاق بن ابراہیم الخلیل ہیں ۔ محمد بن جریر کا موقف ہے کہ وہ حضرت شعیب علیہ السلام سے پہلے تھے جبکہ ابوبکر بن خیثمہ نے اس بات کو ترجیح دی ہے کہ آپ حضرت سلیمان بن داؤد علیہما السلام سے پہلے تھے ۔ ( واللہ اعلم )"

Hazrat Kaab Radi Allaho Anho Farmaty Hain : Hazrat Ayyub Bin Amos Alaihissalam Allah Ta'ala Ke Woh Sabir Nabi Thy Jin Ko Aazmaish Main Dalny Aur Allah Ta'ala Ke Zikar Se Rokny Ke Liye Shaitan Ne Apni Paidal Aur Sawar Tamam Faujen Charha Dalin Lekin Allah Ta'ala Ne Un Ki Hifazat Farmai Aur Shaitan Ko Aap Ke Fitna Main Mubtala Karny Ki Janib Koi Rah Na Mili To Allah Ta'ala Ne Apni Janib Se Hazrat Ayyub Alaihissalam Par Nazil Kardah Aazmaish Main, Un Par Sukoon Aur Sabr Nazil Farmaya. Chunancha Allah Ta'ala Ne Aap Ko "Ne'mal Abdo Innahoo Awwab" (S:30) "Kia Acha Banda Beshak Woh Bahut Rujoo Lany Wala" (Tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza Rahmatullah Alaih) Ke Laqab Se Nawaza. Hazrat Ayyub Alaihissalam Daraz Qad Thy. Aap Ke Baal Seedhy, Ankhen Kushadah Thin, Aap Husn-e-Akhlaq Ke Pukar Thy, Aap Ki Peshani Mubarak Par Likha Howa Tha "Almubtala-us-Sabir". Aap Ki Gardan Chhoti Thi Aur Seena Chaura Tha, Kohniyan Aur Pindliyan Bhri Hoi Thin, Aap Raza-e-Ilahi Ki Khatir Misakeen Par Meharbani Karte Aur Unhen Kapry Wagera Pehnaty Thy. Note: Imam Hakim Rahmatullah Alaih Kehty Hain: Iss Silsilay Main Ikhtilaaf Hai Ke Hazrat Ayyub Bin Amos Alaihissalam Ko Kaun Se Zamanay Main Rasool Bana Kar Bheja Gaya. Hazrat Wahab Bin Munabbah Radi Allaho Anho Farmaty Hain: Aap Hazrat Ibrahim Alaihissalam Ki Aulad Main Sy Hain Aur Hazrat Yusuf Alaihissalam Ke Baad Hoye Hain. Aur Muhammad Bin Ishaq Bin Yasar Rahmatullah Alaih Kehty Hain Ke Mujhe Ek Ghair Mutahham Shaks Ne Hazrat Wahab Radi Allaho Anho Ka Yeh Bayan Sunaya Hai Ke Woh Ayyub Bin Amos Bin Razakh Bin Aisa Bin Ishaq Bin Ibrahim Al Khalil Hain. Muhammad Bin Jarir Ka Mauqaf Hai Ke Woh Hazrat Shoaib Alaihissalam Se Pehly Thy Jabkay Abu Bakr Bin Khatim Ne Iss Baat Ko Tarjeeh Di Hai Ke Aap Hazrat Sulaiman Bin Dawood Alaihima Assalam Se Pehly Thy. (Wallaho A'alam)

أَخْبَرَنِي أَبُو سَعِيدٍ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرٍو الْأَحْمَسِيُّ، ثنا الْحُسَيْنُ بْنُ حُمَيْدِ بْنِ الرَّبِيعِ، حَدَّثَنِي مَرْوَانُ بْنُ جَعْفَرٍ السَّمُرِيُّ، حَدَّثَنِي حُمَيْدُ بْنُ مُعَاذٍ، ثنا مُدْرِكُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، ثنا الْحَسَنُ بْنُ ذَكْوَانَ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ أَبِي الْحَسَنِ، عَنْ سَمُرَةَ بْنِ جُنْدُبٍ، عَنْ كَعْبٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: "" كَانَ أَيُّوبُ بْنُ أَمُوصَ نَبِيَّ اللَّهِ الصَّابِرَ الَّذِي جَلَبَ عَلَيْهِ إِبْلِيسُ عَدُوُّ اللَّهِ بِجُنُودِهِ وَخَيْلِهِ وَرَجْلِهِ لِيَفْتِنُوهُ وَيُزِيلُوهُ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ فَعَصَمَهُ اللَّهُ، وَلَمْ يَجِدْ إِبْلِيسُ إِلَيْهِ سَبِيلًا فَأَلْقَى اللَّهُ عَلَى أَيُّوبَ السَّكِينَةَ وَالصَّبْرَ عَلَى بَلَائِهِ الَّذِي ابْتَلَاهُ بِهِ فَسَمَّاهُ اللَّهُ {نِعْمَ الْعَبْدُ إِنَّهُ أَوَّابٌ} [ص: 44] ، وَكَانَ أَيُّوبُ رَجُلًا طَوِيلًا جَعْدَ الشَّعْرِ، وَاسِعَ الْعَيْنَيْنِ، حَسَنَ الْخَلْقِ، وَكَانَ عَلَى جَبِينِهِ مَكْتُوبٌ الْمُبْتَلَى الصَّابِرُ، وَكَانَ قَصِيرَ الْعُنُقِ عَرِيضَ الصَّدْرِ غَلِيظَ السَّاقَيْنِ وَالسَّاعِدَيْنِ، وَكَانَ يُعْطِي الْأَرَامِلَ وَيَكْسُوهُمْ جَاهِدًا نَاصِحًا لِلَّهِ عَزَّ وَجَلَّ "" قَالَ الْحَاكِمُ: "" قَدِ اخْتَلَفُوا فِي أَيُّوبَ أَنَّهُ فِي أَيِّ وَقْتٍ أُرْسِلَ فَقَالَ وَهْبُ بْنُ مُنَبِّهٍ: إِنَّهُ مِنْ وَلَدِ إِبْرَاهِيمَ بَعْدَ يُوسُفَ، وَقَالَ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ بْنِ يَسَارٍ: حَدَّثَنِي مَنْ لَا أَتَّهِمُ عَنْ وَهْبٍ أَنَّهُ أَيُّوبُ بْنُ أَمُوصَ بْنِ رَزَاحِ بْنِ عِيصَا بْنِ إِسْحَاقَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ الْخَلِيلِ، وَذَكَرَ مُحَمَّدُ بْنُ جَرِيرٍ أَنَّهُ كَانَ قَبْلَ شُعَيْبٍ وَقَدْ رَجَّحَ أَبُو بَكْرِ بْنُ خَيْثَمَةَ أَنَّهُ كَانَ بَعْدَ سُلَيْمَانَ بْنِ دَاوُدَ وَاللَّهُ أَعْلَمُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4113 - سكت عنه الذهبي في التلخيص