30.
Book of Migration
٣٠-
كتاب الهجرة


Mustadrak Al Hakim 4257

Ali (may Allah be pleased with him) said: Allah Almighty kept His Prophet (peace and blessings be upon him) in Makkah al-Mukarramah for 13 years. **This hadith is sahih al-isnad but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. And there are many other hadiths that agree with this hadith, along with the hadiths narrated by Sheikhین (may Allah have mercy on him) narrated by Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him). And as far as the narrations of Anas (may Allah be pleased with him) and Mu'awiyah (may Allah be pleased with him) are concerned that the Prophet (peace and blessings be upon him) stayed in Makkah for ten years, then (the scholars of the Ummah) do not act upon them (meaning the scholars of the Ummah have not considered them to be actionable).

" حضرت علی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : اللہ تعالیٰ نے اپنے نبی ﷺ کو مکۃ المکرمہ میں 13 سال رکھا ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ اور حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما سے مروی شیخین رحمۃ اللہ علیہما کی نقل کردہ احادیث کے ساتھ ساتھ اور بھی بہت ساری احادیث ہیں جو اس مذکورہ حدیث کے ساتھ موافقت رکھتی ہیں ۔ اور جہاں تک تعلق ہے حضرت انس رضی اللہ عنہ اور حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ کی مرویات کا کہ حضور ﷺ دس سال مکہ میں رہے تو ( علمائے امت کا ) ان پر عمل نہیں ہے ( یعنی علمائے امت نے ان کو قابل عمل قرار نہیں دیا ہے )"

Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Allah Taala ne apne Nabi ﷺ ko Makkah Mukarramah mein 13 saal rakha . ** Ye hadees sahih ul isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne is ko naqal nahi kiya . Aur Hazrat Abdullah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se marvi Sheikhain Rahmatullah Alaihima ki naqal kardah ahadees ke sath sath aur bhi bohat sari ahadees hain jo is mazkora hadees ke sath muwafakat rakhti hain . Aur jahan tak taluq hai Hazrat Anas (رضي الله تعالى عنه) aur Hazrat Muawiya (رضي الله تعالى عنه) ki marwiyat ka ke Huzoor ﷺ das saal Makkah mein rahe to ( Ulama e Ummat ka ) in par amal nahi hai ( yani Ulama e Ummat ne in ko qabil amal qarar nahi diya hai )".

حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ الْفَضْلِ بْنِ مُحَمَّدٍ الشَّعْرَانِيُّ، ثنا جَدِّي، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْمُنْذِرِ الْحِزَامِيُّ، ثنا حُسَيْنُ بْنُ زَيْدٍ، عَنْ شِهَابِ بْنِ عَبْدِ رَبِّهِ، عَنْ عُمَرَ بْنِ عَلِيٍّ قَالَ: مَشَيْتُ مَعَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ، فَقَالَ: أَشْهَدُ أَنَّ أَبِي، حَدَّثَنِي، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ، «أَنَّ اللَّهَ عَزَّ وَجَلَّ عَمَّرَ نَبِيَّهُ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِمَكَّةَ ثَلَاثَ عَشْرَةَ سَنَةً» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ «وَقَدِ اتَّفَقَتِ الرِّوَايَاتُ عَلَى هَذِهِ مَعَ الرِّوَايَاتِ الَّتِي أَخْرَجَاهَا، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، فَأَمَّا خَبَرُ أَنَسٍ، وَمُعَاوِيَةَ وَإِنْ صَحَّتْ أَسَانِيدُهُمَا فِي عَشْرِ سِنِينَ فَلَيْسَ عَلَيْهِمَا الْقَوْلُ وَالْعَمَلُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4257 - صحيح