31.
Book of Expeditions and Jihad
٣١-
كتاب الغزوة والجهاد


Mustadrak Al Hakim 4398

The Mother of the Believers, Aisha (may Allah be pleased with her) narrates: "When we intended to bathe the Messenger of Allah (peace be upon him), there was a difference of opinion among the people whether his clothes should be removed like ordinary dead or he should be bathed with his clothes on. Allah Almighty caused them to fall asleep, so everyone fell asleep with their chin resting on their chest. Then someone from inside the room called out, 'Don't you know that the Messenger of Allah (peace be upon him) is bathed with his clothes on?' So, they bathed him in that state, with his shirt still on his body. They kept pouring water over his shirt." Aisha (may Allah be pleased with her) says: "By Allah! If I had my way, I would not have held back. The wives of the Messenger of Allah (peace be upon him) bathed him." ** This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of Imam Muslim (may Allah have mercy on him) but the two Sheikhs (Bukhari and Muslim) (may Allah have mercy on them) did not narrate it. **

" ام المومنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں : ہم نے جب رسول اللہ ﷺ کو غسل دینے کا ارادہ کیا تو لوگوں میں اس بات پر اختلاف ہو گیا کہ عام میتوں کی طرح آپ کے کپڑے اتارے جائیں یا آپ کو کپڑوں سمیت غسل دیا جائے ۔ اللہ تعالیٰ نے ان پر اونگھ طاری فرما دی تو ہر شخص اپنی ٹھوڑی اپنے سینے پر رکھے ہوئے سو گیا ۔ تو حجرے کے اندر سے ایک آواز دینے والے نے آواز دی ’’ تمہیں معلوم نہیں ہے کہ اللہ کے رسول ﷺ کو کپڑوں سمیت غسل دیا جاتا ہے ‘‘ چنانچہ ان لوگوں نے آپ کو اس حال میں غسل دیا کہ قمیص آپ کے جسم پر ہی تھی ۔ وہ پانی ڈال ڈال کر قمیص کے اوپر سے ہی ملتے رہے ۔ ام المومنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں : خدا کی قسم ! اگر میں اپنی بات منواتی تو میں پیچھے نہ رہتی ۔ رسول اللہ ﷺ کو ان کی ازواج مطہرات نے غسل دیا تھا ۔ ٭٭ یہ حدیث امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Umm ul Momineen Hazrat Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) farmati hain : hum ne jab Rasul Allah ﷺ ko ghusl dene ka irada kiya to logon mein is baat par ikhtilaf ho gaya ke aam meiton ki tarah aap ke kapre utare jayen ya aap ko kapron samet ghusl diya jaye . Allah Ta'ala ne un par ungh tari farma di to har shakhs apni thodi apne seene par rakhe hue so gaya . To hajre ke andar se ek aawaz dene wale ne aawaz di '' tumhen maloom nahin hai ke Allah ke Rasul ﷺ ko kapron samet ghusl diya jata hai '' chunancha un logon ne aap ko is haal mein ghusl diya ke qamees aap ke jism par hi thi . Woh pani daal daal kar qamees ke upar se hi malte rahe . Umm ul Momineen Hazrat Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) farmati hain : Khuda ki qasam ! agar main apni baat manwati to main peeche na rehti . Rasul Allah ﷺ ko un ki azwaj mutahirat ne ghusl diya tha . ** yeh hadees Imam Muslim Rehmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rehmatullah Alaihema ne is ko naqal nahin kiya .

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ، ثنا يُونُسُ بْنُ بُكَيْرٍ، عَنِ ابْنِ إِسْحَاقَ، قَالَ: حَدَّثَنِي يَحْيَى بْنُ عَبَّادِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ: "" أَرَدْنَا غُسْلَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَاخْتَلَفَ الْقَوْمُ فِيهِ، فَقَالَ بَعْضُهُمْ: أَنُجَرِّدُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَمَا نُجَرِّدُ مَوْتَانَا، أَوْ نُغَسِّلُهُ وَعَلَيْهِ ثِيَابُهُ، فَأَلْقَى اللَّهُ عَلَيْهُمُ السُّنَّةَ حَتَّى مَا مِنْهُمْ رَجُلٌ إِلَّا نَائِمٌ ذَقْنُهُ عَلَى صَدْرِهِ، فَقَالَ قَائِلٌ مِنْ نَاحِيَةِ الْبَيْتِ: أَمَا تَدْرُونَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُغَسَّلُ وَعَلَيْهِ ثِيَابُهُ؟ فَغَسَّلُوهُ وَعَلَيْهِ قَمِيصُهُ، يَصُبُّونَ الْمَاءَ عَلَيْهِ وَيُدَلِّكُونَهُ مِنْ فَوْقِهِ، قَالَتْ عَائِشَةُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا: «وَايْمُ اللَّهِ، لَوِ اسْتَقْبَلْتُ مِنْ أَمْرِي مَا اسْتَدْبَرْتُ مَا غَسَّلَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَّا نِسَاؤُهُ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4398 - سكت عنه الذهبي في التلخيص