32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم
Virtues and merits of Abu Bakr, son of Abu Quhafa (may Allah be pleased with him)
فضائل ومناقب حضرة أبو بكر بن أبي قحافة رضي الله عنهما
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
al-sha‘bī | Amir Al-Sha'bi | Trustworthy |
mujālid bn sa‘īdin | Mujalid ibn Sa'id al-Hamdani | Weak in Hadith |
al-khalīl bn zakarīyā | Al-Khalil ibn Zakariya al-Shaybani | Abandoned in Hadith |
al-ḥārith bn abī usāmah | Al-Harith ibn Abi Usamah al-Tamimi | Trustworthy |
abū ‘abd al-lah muḥammad bn ‘alī bn makhladin al-jawharī | Ali ibn al-Ja'd al-Jawhari | Trustworthy, accused of Shi'ism |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
الشَّعْبِيِّ | عامر الشعبي | ثقة |
مُجَالِدُ بْنُ سَعِيدٍ | مجالد بن سعيد الهمداني | ضعيف الحديث |
الْخَلِيلُ بْنُ زَكَرِيَّا | الخليل بن زكريا الشيباني | متروك الحديث |
الْحَارِثُ بْنُ أَبِي أُسَامَةَ | الحارث بن أبي أسامة التميمي | ثقة |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مَخْلَدٍ الْجَوْهَرِيُّ | علي بن الجعد الجوهري | ثقة ثبت رمي بالتشيع |
Mustadrak Al Hakim 4414
Shuaib states, "I asked Ibn Abbas (may Allah be pleased with them both), or someone else asked him, 'Who was the first to embrace Islam?' He replied, 'Have you not heard the words of Hassan (may Allah be pleased with him)? 'When you mention the hardship of a righteous brother of yours, then remember your brother Abu Bakr (may Allah be pleased with him) and his deeds. He is the best of all creation after the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), the most pious, and the most just. And he fulfilled the responsibility entrusted to him in the best possible way. (He was always with Ali). Others were the same, and they were your followers. He was a beloved companion, and you are the first to believe in the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him).'”
" حضرت شعبی فرماتے ہیں : میں نے حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما سے پوچھا یا ان سے کسی اور نے پوچھا کہ سب سے پہلے اسلام کون لایا ؟ انہوں نے فرمایا : کیا تم نے حضرت حسان رضی اللہ عنہ کا یہ قول نہیں سنا ؟ ’’ جب تم اپنے کسی پرہیزگار بھائی کی تکلیف کا تذکرہ کرو تو اپنے بھائی ابوبکر رضی اللہ عنہ اور ان کے کارناموں کو بھی یاد کرو ، وہ نبی اکرم ﷺ کے بعد تمام مخلوق سے بہتر ، سب سے زیادہ پرہیزگار اور سب سے زیادہ انصاف کرنے والے ہیں ۔ اور ان پر جو ذمہ داری ڈالی گئی اس کو سب سے احسن طریقے سے نبھانے والے ہیں ۔ ( حضور علیہ السلام کے ہمراہ ہمیشہ ) دوسرے وہی ہوتے تھے اور وہ آپ کے متبع تھے ، ان کا مشہد پسندیدہ تھا اور آپ رسول اللہ ﷺ کی سب سے پہلے تصدیق کرنے والے ہیں ‘‘۔"
Hazrat Shabi farmate hain : main ne Hazrat Ibn Abbas raziallahu anhuma se poocha ya un se kisi aur ne poocha ke sab se pehle Islam kon laya ? Unhon ne farmaya : kya tum ne Hazrat Hassan raziallahu anhu ka ye qaul nahin suna ? '' Jab tum apne kisi parhezgar bhai ki takleef ka tazkara karo to apne bhai Abubakar raziallahu anhu aur un ke karnamon ko bhi yad karo , woh Nabi Akram ﷺ ke bad tamam makhlooq se behtar , sab se zyada parhezgar aur sab se zyada insaf karne wale hain . Aur un par jo zimmedari dali gai us ko sab se ahsan tareeqe se nibhane wale hain . ( Hazoor alaihissalam ke hamrah hamesha ) Dusre wohi hote the aur woh aap ke muttabi the , un ka mashhad pasandida tha aur aap Rasool Allah ﷺ ki sab se pehle tasdeeq karne wale hain '' .
حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مَخْلَدٍ الْجَوْهَرِيُّ، بِبَغْدَادَ، ثنا الْحَارِثُ بْنُ أَبِي أُسَامَةَ، ثنا الْخَلِيلُ بْنُ زَكَرِيَّا، ثنا مُجَالِدُ بْنُ سَعِيدٍ، عَنِ الشَّعْبِيِّ قَالَ: سَأَلْتُ عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَوْ سُئِلَ مَنْ أَوَّلُ مَنْ أَسْلَمَ؟ فَقَالَ: "" أَمَا سَمِعْتَ قَوْلَ حَسَّانَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ: [البحر البسيط] إِذَا تَذَكَّرْتَ شَجْوًا مِنْ أَخِي ثِقَةٍ ... فَاذْكُرْ أَخَاكَ أَبَا بَكْرٍ بِمَا فَعَلَا خَيْرُ الْبَرِيَّةِ أَتْقَاهَا وَأَعْدَلَهَا ... بَعْدَ النَّبِيِّ وَأَوْفَاهَا بِمَا حَمَلَا الثَّانِي التَّالِي الْمَحْمُودُ مَشْهَدُهُ ... وَأَوَّلُ النَّاسِ مِنْهُمْ صَدَّقَ الرُّسَلَا"" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4414 - حذفه الذهبي من التلخيص لضعفه