32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم


Mention of the daughters of the Prophet ﷺ after Sayyidah Fatimah Mention of Hazrat Zainab bint Khadijah (RA), the eldest daughter of the Prophet ﷺ

ذكر صاحبات رسول الله ﷺ بعد سيدة النساء فاطمة

Mustadrak Al Hakim 6837

Ibn Abi Maryam also narrated this Hadith, and at the end of it, he stated that “This daughter of mine is the most excellent” means “This daughter is the most excellent among my daughters.” Because it is proven from the authentic Hadiths of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that Sayyida Fatima (peace be upon her) is the leader of all the women of this Ummah. Similarly, it is also proven from the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that he said: Fatima is the leader of the women of Paradise, except for “Maryam, the daughter of Imran.” And I have all the dictionaries that indicate that the Arabs generally use the word "Afzal" (most excellent) but they mean "Min Afzal" (from among the most excellent), and in my books, there is a comprehensive explanation of this issue. Imam Abu Bakr is alone in narrating these words. And we will not narrate anything more than what he narrated because he is an Imam. His right is paramount, but there could be another meaning of this sentence, that it is known that Zainab (may Allah be pleased with her) was older than Fatima (may Allah be pleased with her), Zainab was born first. It is possible that the meaning of the words of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) is that the eldest of my children, meaning the first daughter, is Zainab. And Allah knows best.

" ابن ابی مریم نے بھی یہی حدیث بیان کی ہے ، اس کے آخر میں یہ بھی بیان کیا ہے کہ ’’ میری یہ بیٹی سب سے افضل ہے ‘‘ کا مطلب یہ ہے کہ ’’ یہ بیٹی ، میری افضل بیٹیوں میں سے ہے ‘‘۔ کیونکہ نبی اکرم ﷺ کے حوالے سے صحیح احادیث کریمہ سے ثابت ہے کہ سیدہ فاطمہ سلام اللہ علیہا اس امت کی تمام عورتوں کی سردار ہیں ۔ اسی طرح نبی اکرم ﷺ کے حوالے سے یہ بات بھی ثابت ہے کہ آپ ﷺ نے فرمایا : فاطمہ جنتی عورتوں کی سردار ہے ، سوائے ’’ مریم بنت عمران ‘‘ کے ۔ اور میرے پاس تمام املاءات موجود ہیں کہ اہل عرب عموماً ’’ افضل ‘‘ کا لفظ استعمال کرتے ہیں لیکن اس سے ان کی مراد ’’ من افضل ‘‘ ہوتی ہے ، اور میری کتابوں میں اس مسٔلے کا وافی و شافی حل موجود ہے ۔ امام ابوبکر یہ الفاظ بیان کرنے میں اکیلے ہیں ۔ اور جو انہوں نے بیان کیا ، ہم اس سے زیادہ کچھ بیان نہیں کریں گے کیونکہ وہ امام ہیں ۔ ان کا حق مقدم ہے ، لیکن اس جملے کا ایک اور معنی بیان ہو سکتا ہے وہ یہ کہ یہ بات تو معلوم ہے کہ حضرت زینب رضی اللہ عنہا ، حضرت فاطمہ رضی اللہ عنہا سے عمر میں بڑی ہیں ، حضرت زینب پہلے پیدا ہوئی ہیں ۔ ہو سکتا ہے کہ رسول اللہ ﷺ کے ارشاد کا یہی مطلب ہو کہ میری اولاد میں سب سے بڑی یعنی سب سے پہلی بیٹی زینب ہے ۔ واللہ اعلم ۔"

Ibne Abi Maryam ne bhi yahi hadees bayaan ki hai, iske aakhir mein yeh bhi bayaan kya hai ki ''meri yeh beti sabse afzal hai'' ka matlab yeh hai ki ''yeh beti, meri afzal betiyon mein se hai''. Kyunki Nabi Akram ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke hawale se sahih ahadees karima se sabit hai ki Syeda Fatima (( (رضي الله تعالى عنه) ا)) is ummat ki tamam auraton ki sardar hain. Isi tarah Nabi Akram ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke hawale se yeh baat bhi sabit hai ki aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Fatima jannati auraton ki sardar hain, siwaye ''Mariam bint Imran'' ke. Aur mere paas tamam imlaaat mojood hain ki ahle arab amoman ''afzal'' ka lafz istemaal karte hain lekin isse unki murad ''min afzal'' hoti hai, aur meri kitaabon mein is masle ka wafi o shafi hal mojood hai. Imam Abu Bakr yeh alfaaz bayaan karne mein akele hain. Aur jo unhon ne bayaan kya, hum usse zyada kuch bayaan nahin karenge kyunki woh Imam hain. Unka haq muqaddam hai, lekin is jumle ka ek aur matlab bayaan ho sakta hai woh yeh ki yeh baat to maloom hai ki Hazrat Zainab (( (رضي الله تعالى عنه) ا)), Hazrat Fatima (( (رضي الله تعالى عنه) ا)) se umar mein badi hain, Hazrat Zainab pehle paida hui hain. Ho sakta hai ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke irshad ka yahi matlab ho ki meri aulaad mein sabse badi yani sabse pehli beti Zainab hai. Wallahualam.

وَقَدْ أَخْبَرَنِيهِ أَبُو مُحَمَّدِ بْنُ زِيَادٍ الْعَدْلُ، ثَنَا الْإِمَامُ أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، ثَنَا ابْنُ أَبِي مَرْيَمَ - فَسَاقَ الْحَدِيثَ، قَالَ الْإِمَامُ أَبُو بَكْرٍ فِي آخِرِ هَذِهِ اللَّفْظَةِ: أَفْضَلُ بَنَاتِي مَعْنَاهُ: أَيْ مِنْ أَفْضَلِ بَنَاتِي، لِأَنَّ الْأَخْبَارَ ثَابِتَةٌ صَحِيحَةٌ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ فَاطِمَةَ عَلَيْهَا السَّلَامُ سَيِّدَةُ نِسَاءِ هَذِهِ الْأُمَّةِ - وَكَذَلِكَ ثَابِتٌ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، أَنَّهُ قَالَ: «فَاطِمَةُ سَيِّدَةُ نِسَاءِ أَهْلِ الْجَنَّةِ إِلَّا مَرْيَمَ بِنْتَ عِمْرَانَ» وَقَدْ أُمْلِيتُ مِنْ هَذَا الْجِنْسِ أَنَّ الْعَرَبَ قَدْ تَقُولُ أَفْضَلُ: تُرِيدُ مِنْ أَفْضَلَ، وَفِي كُتُبِي مَا فِيهِ الْغَنِيَّةُ وَالْكِفَايَةُ إِنْ شَاءَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ، وَقَدْ شَفَى الْإِمَامُ أَبُو بَكْرٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فِي بَيَانِ هَذِهِ اللَّفْظَةِ وَلَا نَزِيدُ عَلَى مَا يَقُولُهُ إِذْ هُوَ الْإِمَامُ الْمُقَدَّمُ حَقًّا، لَكِنْ تَحْتَ هَذِهِ الْكَلِمَةِ حَرْفٌ يُؤَدِّي إِلَى مَعْنًى آخَرَ غَيْرِ مَا قَالَهُ وَهُوَ أَنَّ الْعِلْمَ مُحِيطٌ بِأَنَّ زَيْنَبَ أَكْبَرُ مِنْ فَاطِمَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا سِنًّا وُلِدَتْ قَبْلَهَا وَيُمْكِنُ أَنْ يُقَالَ: إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَرَادَ بِقَوْلِهِ أَفْضَلُ: أَيْ أَكْبَرُ وَأَقْدَمُ أَوْلَادِي وَاللَّهُ أَعْلَمُ "