4.
Statement of Prayer
٤-
بیان الصلاة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābir bn ‘abd al-lah | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
muḥammad bn ‘abd al-raḥman bn thawbān | Muhammad ibn Abd al-Rahman al-Qurashi | Thiqah (Trustworthy) |
al-ḥārith bn ‘abd al-raḥman | Al-Harith ibn Abdur Rahman Al-Qurashi | Saduq (Truthful) Hasan al-Hadith (Good in Hadith) |
ibn abī dhi’bin | Muhammad ibn Abi Dhi'b al-Amri | Trustworthy, Jurist, Excellent |
yazīd bn hārūn | Yazid bin Harun al-Wasiti | Trustworthy and Precise |
‘abd al-lah bn rūḥin al-madā’inī | Abdullah ibn Ruh al-Madani | Trustworthy |
abū bakrin muḥammad bn aḥmad bn ḥātimin al-dārabardī | Muhammad ibn Ahmad al-Marwazi | Saduq Hasan al-Hadith |
Mustadrak Al Hakim 688
Jabir bin Abdullah (RA) reported: The Messenger of Allah (ﷺ) said, "There are two dawns (Fajr). One dawn is like the tail of a wolf. It is not permissible to offer prayer in it, nor is it forbidden to eat. The other dawn spreads lengthwise across the sky. It is permissible to offer prayer in it, and it is forbidden to eat."
حضرت جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : فجر دو طرح کی ہے ۔ ایک فجر ، بھیڑیئے کی دم جیسی ہوتی ہے ، اس میں نماز جائز نہیں اور کھانا بھی حرام نہیں اور ایک فجر وہ ہے ، جو آسمان پر لمبائی میں پھیل جاتی ہے ، اس میں نماز جائز ہے اور کھانا حرام ۔
Hazrat Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ki Rasulullah SAW ne irshad farmaya: Fajr do tarah ki hai. Ek fajr, bherie ki dum jaisi hoti hai, is mein namaz jaiz nahi aur khana bhi haram nahi aur ek fajr woh hai, jo asman par lambai mein phail jati hai, is mein namaz jaiz hai aur khana haram.
حَدَّثَنَاهُ أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَاتِمٍ الدَّارَبَرْدِيِّ، بِمَرْوَ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ رَوْحٍ الْمَدَائِنِيُّ، ثنا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَنْبَأَ ابْنُ أَبِي ذِئْبٍ، عَنِ الْحَارِثِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ ثَوْبَانَ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " الْفَجْرُ فَجْرَانِ: فَأَمَّا الْفَجْرُ الَّذِي يَكُونُ كَذَنَبِ السَّرْحَانِ فَلَا تَحِلُّ الصَّلَاةُ فِيهِ وَلَا يَحْرُمُ الطَّعَامُ، وَأَمَّا الَّذِي يَذْهَبُ مُسْتَطِيلًا فِي الْأُفُقِ فَإِنَّهُ يُحِلُّ الصَّلَاةَ، وَيُحَرِّمُ الطَّعَامَ "